konstruktywny czas spedzony w aucie

Data: 2015-01-23 13:24:05
Autor: J.F.
konstruktywny czas spedzony w aucie
Użytkownik  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Zastanawiam sie co mozna robic w samochodzie (oprodz prowadzenia). Bo na razie nie mam wiece pomyslow ponad:
* radio z ciekawymi tresciami/wywiadami (z ktorych mozna sie czegos pozytecznego dowiedziec)

Mozna. Mozna tez przesluchac zasoby mp3, ale jakos tak bardziej lubie radio

* pogaduchy telefoniczne (zest. glosnomowiacy albo bluetooth)

No, a jak druga strona akurat nie prowadzi, albo prowadzi i musi sie skupic ?
Mozna, tylko wybieranie numeru utrudnione.

Z rzeczy ktorych nie probowalem:
* audiobooki
* czytanie tekstow (stronek? usenetu?) przez syntezator

e-bookow :-)
Android ma dobry syntezator i calkiem niezle czyta ksiazki z plikow txt i innych.

Ale uwaga ... jak sie czlowiek zaslucha w ksiazke, to sie moze zdekoncentrowac.
A to sie moze skonczyc pojechaniem w zla droge, fotka z fotoradaru, albo wypadkiem.

* obrazanie obcych ludzi przez CB ;)

O, to musi byc ciekawe :-)

A co wy robicie ciekawego w czasie jazdy?

wlaczam dwie nawigacje i mam wystarczajaco duzo zajecia :-)

J.

Data: 2015-01-24 02:03:01
Autor: m
W dniu 23.01.2015 13:24, J.F. pisze:
> [...]
txt i innych.

Ale uwaga ... jak sie czlowiek zaslucha w ksiazke, to sie moze

No jak syntezatorem czytane (Ivona?) to i usnąć można.

Żadnych syntezatorów, co lektor to lektor. O ile lektor dobry.

Ale trzeba uważać na książki tzw "mocno napisane" - jak w "Następnym do raju" była scena z ciężarówką wyjeżdżającą z drogi w przepaść, to musiałem wyłączyć bo mi automatycznie samochód zjeżdżał do osi jezdni.

p. m.

Data: 2015-01-25 02:48:00
Autor: J.F.
konstruktywny czas spedzony w aucie
Dnia Sat, 24 Jan 2015 02:03:01 +0100, m napisa³(a):
[...]

No jak syntezatorem czytane (Ivona?) to i usn±æ mo¿na.
¯adnych syntezatorów, co lektor to lektor. O ile lektor dobry.

Syntezator googla - sprawdz sobie

J.

Data: 2015-01-25 10:20:17
Autor: tck

Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:54c2ef45$0$2659$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Ale trzeba uważać na książki tzw "mocno napisane" - jak w "Następnym do raju" była scena z ciężarówką wyjeżdżającą z drogi w przepaść, to musiałem wyłączyć bo mi automatycznie samochód zjeżdżał do osi jezdni.

radio podpiete pod CAN??;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl