konstytucja z 1997 doprowadzi do upadku Polski

Data: 2012-03-26 12:11:20
Autor:
konstytucja z 1997 doprowadzi do upadku Polski
przeczytajcie jak konstytucja z 1997r. i ówczesna władza uchwalając ją doprowadziła do odebrania władzy społeczeństwu i wprowadziła interpretację prawa przez sędziów smemu nie musząc tłumaczyć sie ze swojego produktu jakim jest prawo
to co jest od 15 lat a więc teatr w sejmie i senacie przeczekania raz lewicy raz prawicy to wynik odebrania przez władzę kontroli nad władzą

http://www.demokracjajuzbyla.republika.pl/spis%20tresci.html

Data: 2012-03-26 14:49:21
Autor: Marek Czaplicki
  pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 26 marzec 2012 14:11:

[...]

Legum ministri magistratus legum interpretes iudicies - urzędnicy są sługami prawa a sędziowie jego tłumaczami

Data: 2012-03-26 14:12:10
Autor:
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> http://www.demokracjajuzbyla.republika.pl/spis%20tresci.html

Legum ministri magistratus legum interpretes iudicies - urzędnicy są

co do urzędników zgoda bo jest taki zapis w konstytucji i zawsze był ale co do sedziów i ich tłumaczenia to rozdzielność władzy ustawodawczej od sądowniczej zakazuje tłumaczenia bo niby z jakiego? obcego na polski?
za komuny władza tłumaczyła prawo i taki był zapis w konstytucji ale w 1997r. ten zapis zniknał a władzę tłumaczenia bo nie prawo wzieli sobie sędziowie łamiąc konstytucyjną równość wobec prawa

Data: 2012-03-26 19:07:37
Autor: Marek Czaplicki
  pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 26 marzec 2012 16:12:

> [...]

> doprowadziła do odebrania władzy społeczeństwu i wprowadziła
> interpretację prawa przez sędziów smemu nie musząc tłumaczyć sie ze
jakim
> [...]

1997r. ten zapis zniknał a władzę tłumaczenia bo nie prawo wzieli sobie
sędziowie łamiąc konstytucyjną równość wobec prawa

Mój drogi. Słowa przeze mnie przywołane to stara rzymska sentencja prawna. Chcesz się kłócić z Rzymianami. To przytoczę inną sentencję: Da mihi factum, dabo tibi ius. ? podaj mi fakty, a podam ci prawo; podstawowe określenie relacji między stroną postępowania sądowego, a sądem

Data: 2012-03-26 20:00:21
Autor:
> [...]

podstawowe
określenie relacji między stroną postępowania sądowego, a sądem

a wiesz jak skończył Rzym? przez wypaczenie prawa każde państwo upadało, kiedy prawo dobierało się społęczeństwu i kiedy politycy oddzielali się od społeczeństwa. Tak samo skończyło się z inteligencją okresu miedzywojennego taka sama inteligencja znów się odrodziła i powtarza tą samą praktykę i skończą tak samo.

Data: 2012-03-26 20:06:00
Autor:
> [...]

podstawowe
określenie relacji między stroną postępowania sądowego, a sądem

Miedzy pokazaniem prawa a interpretowaniem prawa jest roznica sąd jest zalezny od ustawodawcy i podlega ustawodawcy i może orzekać tylko zgodnie z tym co ustawodawca napisał a nie orzekać z tym co ustawodawca chciał napisać ale nie napisał bo był idiotą. Windowsa nikt nie poprawia samodzielnie powstają błędy które wracają do firmy która napisała program i sama ona poprawia. To samo jest z każdym innym produktem reklamacja produktu jak jest wybrakowany po to zeby producent odpowiadał. Takie samo było założenie konstytucji z 1952r. tylko ze było to niewygodne dla władzy bo kazdy w którego sprawie sądy by orzekły odmiennie mógłby podać sąd do trybunału ze sam interpretwował sobie prawo . Tylko do 1997r. to prawo potwornie wazne dla obywateli będące narzedziem do utrzymania równości wobec prawa zostało odebrane społeczeństwu

Data: 2012-03-26 22:11:26
Autor: Marek Czaplicki
  pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 26 marzec 2012 22:06:

[...]

Windows? Nie wiem, nie korzystam. Pokaż sprawy w sądach jakie toczyłeś za komuny i wygrałeś. Konstytucja na którą powołujesz się miała jeden poważny mankament. Nie pozwalała aby prawo w niej zawarte było stosowane bezpośrednio. Co do Konstytucji z 1997 roku to w artykule czwartym jest bardzo fajna rzecz, która mi się podoba.

Data: 2012-03-26 20:37:07
Autor: jadryś
konstytucja z 1997 doprowadzi do upadku Polski

Legum ministri magistratus legum interpretes iudicies - urzędnicy są sługami
prawa a sędziowie jego tłumaczami

A samo prawo czym jest dzisiaj u nas a czym było w Rzymie?? Tak się to zwichrowało że służy tylko do trzymania niewolników przy ryju. I to za fundusze z kieszeni tych niewolników. Sprawiedliwości w tym prawie niewolnik nigdy nie doświadczy gdy za usługę nie zapłaci ekstra.
Tak więc powoływanie się na stare dobre Rzymskie Prawo i równanie do niego w naszej rzeczywistości prawnej wygląda jak kpina.

Data: 2012-03-26 20:58:40
Autor: Marek Czaplicki
jadryś pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 26 marzec 2012 20:37:

[...]

Mówisz i masz
Quod attinet ad ius civile, servi pro nullis habentur - co dotyczy prawa cywilnego, niewolnicy uważani są za nic

Data: 2012-03-26 21:35:28
Autor: matusm

Użytkownik <olob75@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jkpmd8$k4q$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
pozdrowienia
matusm

konstytucja z 1997 doprowadzi do upadku Polski