konsultacja potrzebna

Data: 2013-05-14 20:57:37
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
konsultacja potrzebna
W dniu 2013-05-14 15:41, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
w moim rowerku do zimy wszystko z hamulcem tarczowym XT klocki metaliczne wszystko było Ok. Po zimowym postoju hamulec zaczął wyć i znacznie gorzej hamuje. Stojący obok drugi rower też z hamulcem tarczowym działa dobrze. Wyjąłem okładziny lekko je potraktowałem na palnikiem gazowym ale bałem się mocniej aby nie zepsuć.następnie potraktowałem też lekko papierem ściernym 1000 tarcze umyłem benzyną ekstrakcyjną a następne wszystko złożyłem "do kupy" Wsiadłem na rower aby sprawdzić efekt i  wyje. Co zrobić: zmienić klocki, tarczę podsmażyć okładziny mocniej? Proszę o radę

Cześć.

Wypal klocki porządnie, grzej ile wlezie, możesz do czerwoności. Nic im nie będzie.

Tarczę odtłuść środkiem do odtłuszczania tarcz hamulcowych, taki nie pozostawia nic na tarczy. Na koniec możesz tarcze jeszcze palnikiem z lekka potraktować ale bez przesady.

Sprawdzałem wielokrotnie na różnych rowerach, powyższa metoda skuteczna.

Seco

konsultacja potrzebna