kontakt z bankiem

Data: 2013-10-04 04:32:13
Autor: witek
kontakt z bankiem
Michał Pysz wrote:
W jakich sytuacjach kontakt z bankiem możliwy jest poprzez e-mail?

W umowie  z bankiem mam podane, że by pewna rzecz wymaga 'poinformowania
banku'. Ta rzecz to w uproszczeniu przeksięgowanie kwoty z jednego
rachunku na drugi. Na tym pierwszym oczywi¶cie muszę wcze¶niej kwotę
zapewnić. Oba s± moje.

Informowałem więc regularni bank poprzez e-mail, że należy t± rzeczy
wykonać.

Niestety ostatnio odmówiono mi przyjęcia zgłoszenia.
Mam stawiać się osobi¶cie do banku i pisać podania.

Jak to ugryĽć by jednak nie musieć?

Pytałem pracownika dlaczego muszę robić to pisemnie. Odpowiedział, że
taki jest regulamin banku. Poprosiłem o regulamin. Pan odpowiedział, że
regulamin jest wewnętrzny i nie mogę mieć do niego wgl±du.

mp.

zabraklo podpisu cyfrowego ?

Data: 2013-10-04 11:43:41
Autor: Michał Pysz
kontakt z bankiem
zabraklo podpisu cyfrowego ?

O to też pytałem, Pan odpowiedział, ze podpis elektroniczny też ich nie interesuje. Ma być w oddziale na papierze.

St±d pytam Was o poradę.

mp.

Data: 2013-10-04 11:55:55
Autor: cef
kontakt z bankiem
Michał Pysz wrote:
zabraklo podpisu cyfrowego ?

O to też pytałem, Pan odpowiedział, ze podpis elektroniczny też ich
nie interesuje. Ma być w oddziale na papierze.

Pana może nie interesuje, ale dla banku to nie będzie wszystko jedno.
Zgodnie z prawem z podpisem elektronicznym
jest równoprawne temu zgłoszeniu papierowemu.
Chyba, że w regulaminie jest, że osobi¶cie.
Przypomina mi się taki film, gdzie w tej sytuacji zawarłbym umowę
z kim¶, że za przeksięgowanie tej kwoty w banku płac± mi milion dolarów.
No i potem, że zleciłem - zgodnie z prawem w dopuszczalny sposób,
ale bank to olał i jestem stratny ten milion.
(milion do odzyskania w medialnym procesie :-))

Data: 2013-10-04 15:17:17
Autor: Borys Pogoreło
kontakt z bankiem
Dnia Fri, 4 Oct 2013 11:55:55 +0200, cef napisał(a):

Pana może nie interesuje, ale dla banku to nie będzie wszystko jedno.
Zgodnie z prawem z podpisem elektronicznym
jest równoprawne temu zgłoszeniu papierowemu.
Chyba, że w regulaminie jest, że osobi¶cie.

A mog± w ogóle wpisać takie co¶ zgodnie z prawem do regulaminu?

Tzn. wiem, że mog± ;) Ale czy nie będzie się nadawać do UOKiK?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-10-04 18:10:54
Autor: cef
kontakt z bankiem
Borys Pogoreło wrote:

Chyba, że w regulaminie jest, że osobi¶cie.

A mog± w ogóle wpisać takie co¶ zgodnie z prawem do regulaminu?

Tzn. wiem, że mog± ;) Ale czy nie będzie się nadawać do UOKiK?

Nie wiem. W regulaminach pełno zasadzek i min. Kto by miał czas to analizować
i jeszcze może podsyłać gdzie¶ :-)
Czytasz wszystkie regulaminy od deski do deski czy dopiero
jak "złapiesz" i zauważysz jak±¶ dziwn± opłatę?

Data: 2013-10-04 21:35:58
Autor: Borys Pogoreło
kontakt z bankiem
Dnia Fri, 4 Oct 2013 18:10:54 +0200, cef napisał(a):

A mog± w ogóle wpisać takie co¶ zgodnie z prawem do regulaminu?

Tzn. wiem, że mog± ;) Ale czy nie będzie się nadawać do UOKiK?

Nie wiem. W regulaminach pełno zasadzek i min. Kto by miał czas to analizować

Ale to nawet nie byłaby zasadzka, a zapis kalibru "nie uznajemy paszportów,
tylko dowody osobiste".

i jeszcze może podsyłać gdzie¶ :-)
Czytasz wszystkie regulaminy od deski do deski czy dopiero
jak "złapiesz" i zauważysz jak±¶ dziwn± opłatę?

Staram się, przynajmniej za pierwszym razem. Bo jak mi póĽniej po raz n-ty
bank przy¶le 12 stron maczkiem, zamiast wypisanych różnic, to się poddaję.
Pewnie to też ich metoda.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl