konto bez kantow BOS

Data: 2010-09-05 19:36:01
Autor: marzena
konto bez kantow BOS
jak oceniacie to konto?nie wgłebiałam sie w szczególy tego konta. pewnie jak wielu z Was - mam zlecenia stałe/niektóre modyfikowane co m-c/, niektóre mog± byc Poleceniami Zapłaty. czy warto z innego banku przechodzic do BOS?w banku, w ktorym mam konto nie place nic, czyli place zero zeta za zlecenia, oplaty itp.
pozdr
m.

Data: 2010-09-05 19:42:48
Autor: Michal
konto bez kantow BOS
W dniu 05.09.2010 19:36, marzena pisze:
[...]

Absolutnie nie warto. To jeden z chwytów marketingowych BO¦ i to poniżej pasa- podobnie jak "8% do 3000zł" i 10zł / miesięcznie za to konto :)

Michał

Data: 2010-09-06 12:54:29
Autor: glaukonWYTNIJTO
konto bez kantow BOS
> [...]

Absolutnie nie warto. To jeden z chwytów marketingowych BO¦ i to poniżej pasa- podobnie jak "8% do 3000zł" i 10zł / miesięcznie za to konto :)

Tak± ofertę jak± było "konto wyj±tkowe" trudno zapomniec. Natomiast przypomniała
mi się jeszcze proekologiczna "Lokata z bocianem", z każdej lokaty BO¦
przeznaczał całe 40 groszy na bociana :)

Data: 2010-09-05 19:46:42
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
konto bez kantow BOS
marzena pisze:

jak oceniacie to konto?nie wgłebiałam sie w szczególy tego konta. pewnie jak
wielu z Was - mam zlecenia stałe/niektóre modyfikowane co m-c/, niektóre
mogą byc Poleceniami Zapłaty. czy warto z innego banku przechodzic do BOS?w
banku, w ktorym mam konto nie place nic, czyli place zero zeta za zlecenia,
oplaty itp.

Przejrzałem pobieżnie kilka dni temu i doszedłem do wniosku, że to jeden wielki kant...

--
MiCHA

Data: 2010-09-05 19:52:37
Autor: marzena
konto bez kantow BOS
Przejrzałem pobieżnie kilka dni temu i doszedłem do wniosku, że to jeden wielki kant...

thx
pozdr
m.

Data: 2010-09-05 20:34:00
Autor: Mirek Ptak
konto bez kantow BOS
Dnia 2010-09-05 19:36, *marzena* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Jak inni też nie polecam - maj± zwyczaj zmieniać zasady (no to chyba zreszt± dosyć powszechne) dosyć często - na moim koncie najpierw było to ograniczenie darmowych wypłat z bankomatów z przewróconej 8 do 4. Teraz dosłali now± TOiP z wyższym miesięcznym haraczem - zmieniam konto na City Direct.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-05 21:09:04
Autor: wiatrak
konto bez kantow BOS

Użytkownik "marzena" <marzena14@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c83d52d$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz gwarantowane w TOiP tylko opłaty za to konto, natomiast te "profity" to wg. regulaminu tylko czasowa promocja.
Dlatego też daj± 3 złote za polecenie zapłaty. Chodzi o to , zeby cię przywi±zać do tego banku, bo zmiana takich poleceń zapłaty to zawsze jaki¶ kłopot, więc może klient już potem zostanie, chociaż zniknie promocja.
Jeden wielki KANT.

wiatrak

Data: 2010-09-06 09:20:59
Autor: MarekZ
konto bez kantow BOS
Użytkownik "marzena" <marzena14@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4c83d52d$0$27023$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Maj±c w pamięci historię z przekręceniem klientów którego¶ z deweloperów przy użyciu rachunku powierniczego nawet bym w ogóle nie brał pod uwagę posiadania głównego rachunku w BO¦.

Data: 2010-09-06 08:59:33
Autor: xbartx
konto bez kantow BOS
Dnia Mon, 06 Sep 2010 09:20:59 +0200, MarekZ napisał(a):

Mając w pamięci historię z przekręceniem klientów któregoś z deweloperów
przy użyciu rachunku powierniczego nawet bym w ogóle nie brał pod uwagę
posiadania głównego rachunku w BOŚ.

Dokładnie. O ile dobrze kojarzę, bank BOŚ, to taki państwowy dinozaur, który raczy nas, nie ma co ukrywać, jakimiś dziwnymi bankowymi fanaberiami, które są zupełnie nie na czasie i kompletnie oderwane od rzeczywistości - głównie nieprzyjazne dla klienta.

--
xbartx

Data: 2010-09-06 17:36:57
Autor: Kotlet Mielony
konto bez kantow BOS
W dniu 2010-09-05 19:36, marzena pisze:
jak oceniacie to konto?nie wg�ebia�am sie w szczeg�ly tego konta. pewnie jak
wielu z Was - mam zlecenia sta�e/niekt�re modyfikowane co m-c/, niekt�re
mog� byc Poleceniami Zap�aty. czy warto z innego banku przechodzic do BOS?w
banku, w ktorym mam konto nie place nic, czyli place zero zeta za zlecenia,
oplaty itp.
pozdr
m.

nie warto bo to oszustwo jak poprzednie ich oferty

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

konto bez kantow BOS