konto bez kantow BOS

Data: 2010-09-05 19:42:48
Autor: Michal
konto bez kantow BOS
W dniu 05.09.2010 19:36, marzena pisze:
jak oceniacie to konto?nie wgłebiałam sie w szczególy tego konta. pewnie jak
wielu z Was - mam zlecenia stałe/niektóre modyfikowane co m-c/, niektóre
mogą byc Poleceniami Zapłaty. czy warto z innego banku przechodzic do BOS?

Absolutnie nie warto. To jeden z chwytów marketingowych BOŚ i to poniżej pasa- podobnie jak "8% do 3000zł" i 10zł / miesięcznie za to konto :)

Michał

Data: 2010-09-06 12:54:29
Autor: glaukonWYTNIJTO
konto bez kantow BOS
> [...]

Absolutnie nie warto. To jeden z chwytów marketingowych BOŚ i to poniżej pasa- podobnie jak "8% do 3000zł" i 10zł / miesięcznie za to konto :)

Taką ofertę jaką było "konto wyjątkowe" trudno zapomniec. Natomiast przypomniała
mi się jeszcze proekologiczna "Lokata z bocianem", z każdej lokaty BOŚ
przeznaczał całe 40 groszy na bociana :)

--

konto bez kantow BOS