konto bez kantow BOS

Data: 2010-09-05 21:09:04
Autor: wiatrak
konto bez kantow BOS

Użytkownik "marzena" <marzena14@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c83d52d$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
jak oceniacie to konto?nie wgłebiałam sie w szczególy tego konta. pewnie jak wielu z Was - mam zlecenia stałe/niektóre modyfikowane co m-c/, niektóre mogą byc Poleceniami Zapłaty. czy warto z innego banku przechodzic do BOS?w banku, w ktorym mam konto nie place nic, czyli place zero zeta za zlecenia, oplaty itp.
pozdr
m.

Masz gwarantowane w TOiP tylko opłaty za to konto, natomiast te "profity" to wg. regulaminu tylko czasowa promocja.
Dlatego też dają 3 złote za polecenie zapłaty. Chodzi o to , zeby cię przywiązać do tego banku, bo zmiana takich poleceń zapłaty to zawsze jakiś kłopot, więc może klient już potem zostanie, chociaż zniknie promocja.
Jeden wielki KANT.

wiatrak

konto bez kantow BOS