konto dla Rady Rodziców

Data: 2014-06-17 23:41:30
Autor: Krzysztof Halasa
konto dla Rady Rodziców
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> writes:

Uprzedzając pytanie: Nie. Nie mam pojęcia jaka jest forma prawna rady
rodziców.

Brak formy jakiejkolwiek, IOW taka RR jest zbiorem swoich członków.

Próbowałem się dowiedzieć, ale trawiłem tylko na wielkie oczy
wyrażające kompletne niezrozumienie... Z drugiej strony chyba tysiące
szkół jakoś rozwiązują ten problem?

Raczej mniej formalnie.
Skarbnik używa własnego konta albo portfela i nie dokonuje tam operacji
na znaczące kwoty, oraz liczy że żaden *** np. z US się do tego nie
przyczepi. Ew. wykazuje się nieświadomością możliwości przyczepienia,
co może mu wyjść zresztą na zdrowie.

Nie dajmy się zwariować, przepisy nie muszą regulować wszystkiego.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2014-06-24 10:06:12
Autor: 666
konto dla Rady Rodziców
Może podpadać pod paragrafy "depozyt nieprawidłowy".
A poza tym skarbnik znajdzie siÄ™ w szpitalu lub ma egzekucjÄ™ komorniczÄ… i co wtedy?

-- -- -
Skarbnik używa własnego konta

Data: 2014-06-24 11:51:52
Autor: radekp@konto.pl
konto dla Rady Rodziców
Tue, 17 Jun 2014 23:41:30 +0200, w <m3ha3jkyd1.fsf@intrepid.localdomain>,
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> napisa³(-a):

> Próbowa³em siê dowiedzieæ, ale trawi³em tylko na wielkie oczy
> wyra¿aj±ce kompletne niezrozumienie... Z drugiej strony chyba tysi±ce
> szkó³ jako¶ rozwi±zuj± ten problem?

Raczej mniej formalnie.
Skarbnik u¿ywa w³asnego konta albo portfela i nie dokonuje tam operacji
na znacz±ce kwoty, oraz liczy ¿e ¿aden *** np. z US siê do tego nie
przyczepi. Ew. wykazuje siê nie¶wiadomo¶ci± mo¿liwo¶ci przyczepienia,
co mo¿e mu wyj¶æ zreszt± na zdrowie.

Skarbnik umiera i pieni±dze RR wchodz± w sk³ad masy spadkowej...

konto dla Rady Rodziców