konto dla Rady Rodziców

Data: 2014-06-18 11:23:30
Autor: afredyk
konto dla Rady Rodziców
W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 19:14:07 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski napisał:
Hello,

Gdzie najlepiej otworzyć konto dla dla Rady Rodziców w szkole

podstawowej? Macie jakieś doświadczenie?

Najlepiej za darmo albo za jakieś w miarę rozsądne pieniądze. Potrzebne

wpłaty/wypłaty/przelewy. Karta do bankomatu/wpłatomatu dla skarbnika

mile widziana (choć nie absolutnie wymagana). Potrzebny dostęp dla kilku

osób, no i oczywiście możliwość ich zmiany co jakiś czas.

Uprzedzając pytanie: Nie. Nie mam pojęcia jaka jest forma prawna rady

rodziców. Próbowałem się dowiedzieć, ale trawiłem tylko na wielkie oczy

wyrażające kompletne niezrozumienie... Z drugiej strony chyba tysiące

szkół jakoś rozwiązują ten problem?

Albo prywatne konto (i zmieniasz je co roku - jesli sie zmienia sklad RR) albo na przyklad: http://www.pkobp.pl/dzieci-uczniowie-i-studenci/szkolne-kasy-oszczednosci/oferta/korzysci-dla-szkol-i-uczniow-z-udzialu-w-sko/ Czyli oferta SKO w PKO Banku Polskim

Konto jest za free, jest oprocentowane, nie ma podatku belki do tego, mozna zakladac subkonta, jest dostep przez iPKO. Zaklada dyrektor, wskazujac osobe reprezentujaca RR - i to ona ma (i ewentualnie pelnomocnik) dostep do tych pieniedzy.

Szkola nie musi prowadzic pelnego SKO dla dzieci - ale materialy edukacyjne bedzie otrzymywac, etc.

Data: 2014-06-18 22:41:24
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
konto dla Rady RodzicĂłw
afredyk@gmail.com pisze:

[...]

A gdzie w tych przepastnych taryfach PKO jest toip tego konkretnego
konta? (Albo inaczej: ile za wpłatę/wypłatę/przelew?)

--
MiCHA

Data: 2014-06-20 14:12:38
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
konto dla Rady Rodziców
W dniu środa, 18 czerwca 2014 22:41:24 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski napisał:

A gdzie w tych przepastnych taryfach PKO jest toip tego konkretnego

konta? (Albo inaczej: ile za wpłatę/wypłatę/przelew?)

http://www.pkobp.pl/media_files/7097a284-4d27-4611-9674-2cb8f48b524a.pdf

strona 19ta

przez internet przelewy za 0. Prowadzenie tez. Wplaty, wyplaty rowniez.

Data: 2014-06-20 14:38:59
Autor: zarząd komplementariusza
konto dla Rady Rodziców
http://www.pkobp.pl/media_files/7097a284-4d27-4611-9674-2cb8f48b524a.pdf
strona 19
przez internet przelewy za 0. Prowadzenie tez. Wplaty, wyplaty rowniez.

a ja widzę 50gr za przelew internetowy do innego banku.

Data: 2014-06-22 14:39:14
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
konto dla Rady Rodziców
W dniu piątek, 20 czerwca 2014 23:38:59 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
> [...]

> przez internet przelewy za 0. Prowadzenie tez. Wplaty, wyplaty rowniez.

a ja widzę 50gr za przelew internetowy do innego banku.

Prawda, moj blad. SKO oddalem juz 1,5 roku temu, wiec albo pamiec nie ta, albo jakies podwyzki byly ;)

Data: 2014-06-24 10:09:52
Autor: 666
konto dla Rady Rodziców
Obydwa przypadki to "depozyt nieprawidłowy".
Prywatne konto to ryzyko choćby w przypadku zajecia komorniczego.
SKO jest na oszczędności dzieci.
Poza tym finansowo dyrekcja szkoły powinna mieć jak najmniej wspólnego z pieniędzmi Rady Rodziców (inaczej zapłaci za coś po swoim uważaniu "i co nam Pan zrobisz" - z doświadczenia).

konto dla Rady Rodziców