konto dla golodupca

Data: 2011-08-09 20:01:27
Autor: GD
konto dla golodupca
Korzystałem z mBanku gdzie nic mnie to nie kosztowało, ale niestety wprowadzili opłatę za kartę.
Nie mam stałych dochodów, jestem bezrobotny, ale takie mamy czasy, że konto się czasem przydaje i jest potrzebne. Jest co¶ w stanie zast±pić mi mBank?

Data: 2011-08-09 20:07:49
Autor: bastek72
konto dla golodupca
pomy¶l o dbnet - ale musisz pamiętać 10zł wpłata 10zł wypłata
no i pamiętaj że w weekendy bank ¶pi.

Data: 2011-08-10 00:59:56
Autor: Q
konto dla golodupca
no i pamiętaj że w weekendy bank ¶pi.

....i evrydej 18 - 8

Data: 2011-08-10 15:35:40
Autor: GD
konto dla golodupca

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1se57$lgn$1news.task.gda.pl...
no i pamiętaj że w weekendy bank ¶pi.

...i evrydej 18 - 8

Tzn? W tym czasie nie mogę zalogować się na konto?

Data: 2011-08-10 15:48:13
Autor: MarekZ
konto dla golodupca
Użytkownik "GD" <toja@onie.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j1u1fg$d7i$1@usenet.news.interia.pl...

Tzn? W tym czasie nie mogę zalogować się na konto?

Moim skromnym zdaniem przesiadkę z mBanku na db odchorujesz bardzo ciężko. Naprawdę bym sobie to podarował.

Dla konta z karta nadal najlepszy pozostaje mBank. Dla konta bez karty wchodzi w rachubę Alior oraz ING. Chyba, że chcesz się wdawać w klony getinopodobne, to na tym się nie znam, ale tam też co¶ można sobie wybrać. Jednak wybieranie banku tego sortu na swój główny rachunek nie jest moim skromnym zdaniem rozs±dne.

Data: 2011-08-10 15:54:34
Autor: GD
konto dla golodupca

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1u0is$50l$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Mógłby¶ napisać o co dokładnie chodzi, poza jakimi¶ ogólnikami? Dla konta bez karty to przecież mogę dalej siedzieć w M.

Data: 2011-08-10 16:13:30
Autor: MarekZ
konto dla golodupca
Użytkownik "GD" <toja@onie.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j1u2iu$f17$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie za bardzo mi się chce rozpisywać.

Konto bez karty w mBanku to brak możliwo¶ci bezpłatnych wpłat i wypłat przecież (pozostaj± chyba tylko kasy Multibanku), czyli to do¶ć absurdalny pomysł. W ING i Aliorze będzie przynajmniej możliwo¶ć darmowych operacji gotówkowych przy odrobinie wysiłku.

Data: 2011-08-10 16:24:32
Autor: Cavallino
konto dla golodupca
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Konto bez karty w mBanku to brak możliwo¶ci bezpłatnych wpłat i wypłat przecież (pozostaj± chyba tylko kasy Multibanku),

A to chyba było zabronione?
Pamiętam, że opłata za wypłaty i wypłaty gotówki, je¶li bank nie oferował darmowej karty, była swego czasu klauzul± zabronion± i Millenium musiał się z tego wycofać.

czyli to do¶ć absurdalny pomysł. W ING i Aliorze będzie przynajmniej możliwo¶ć darmowych operacji gotówkowych przy odrobinie wysiłku.

Najtaniej wychodzi Millenium.
Co prawda musisz zrobić operację kart±, żeby się zwolnić z opłat, ale może być jakakolwiek, nie koniecznie 100 zł, może być 1 zł.

Data: 2011-08-10 16:25:34
Autor: MarekZ
konto dla golodupca
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j1u4ap$ivt$1@news.onet.pl...

Najtaniej wychodzi Millenium.
Co prawda musisz zrobić operację kart±, żeby się zwolnić z opłat, ale może być jakakolwiek, nie koniecznie 100 zł, może być 1 zł.

Racja, jest jeszcze Mille (dopóki nie zmieni± warunków na gorsze).

Data: 2011-08-11 08:22:23
Autor: xbartx
konto dla golodupca
Dnia Wed, 10 Aug 2011 16:13:30 +0200, MarekZ napisał(a):

Nie za bardzo mi się chce rozpisywać.

Konto bez karty w mBanku to brak możliwości bezpłatnych wpłat i wypłat
przecież (pozostają chyba tylko kasy Multibanku), czyli to dość
absurdalny pomysł. W ING i Aliorze będzie przynajmniej możliwość
darmowych operacji gotówkowych przy odrobinie wysiłku.

Alior na bardzo dobre www i do tego darmowe powiadomienia na maila co dla konta głównego jest wręcz idealne. A konto w mBanku bez karty to się nadaje chyba tylko do SFI i zakupu jakiegoś OC czy coś.
Było już na grupie nie raz, że tandemy lub większe grupy sprawdzają się najlepiej, bo bardzo dobrze się uzupełniają ;)

--
xbartx

Data: 2011-08-11 15:41:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
konto dla golodupca

"xbartx" j203fv$aoq$3@inews.gazeta.pl

Alior na bardzo dobre www

Na pewno jest tak, jak piszesz. Szkoda jednak, że
Alior nie chce pokazać tej swojej dobrej WWW. ;)
WWW Aliora to niemal parodia. :)

i do tego darmowe powiadomienia na maila co dla konta
głównego jest wręcz idealne. A konto w mBanku bez karty
to się nadaje chyba tylko do SFI i zakupu jakiego¶ OC czy co¶.

Ja długi czas nie używałem debetówki. Moja matka nie ma debetówki.
Co miesi±c ¶lę z mBanku szmal do Zakładu Utylizacji Składek, co
kwartał do US (Urzędu Samozagłady?) i uważam, że karta nie jest
konieczna do tego rodzaju ,,działań''. Zapewne można i w innych
bankach słać za freeko do ZUS czy US z kont firmowych, ale jako¶
tak wyszło, że wła¶nie mBank miał najlepsz± ofertę w tym zakresie.

Chcę jeszcze przenie¶ć do mBanku numer telefonu (665 363835, czyli
inaczej -- 'mój Eneuel') i nie wiem, czy do tego kredytówka jest
potrzebna, lub choćby pomocna, czy nie jest.

Je¶li okaże się, że kredytówka do telefonu nie jest potrzebna
(czy choćby pomocna) w utrzymaniu telefonu, być może zrezygnuję
z obu -- i z kredytówki, i debetówki.

Data: 2011-08-10 16:23:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
konto dla golodupca

"MarekZ" j1u0is$50l$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Jednak wybieranie banku tego sortu na swój główny rachunek nie jest moim

Ja nie mam ,,głównych banków'' czy ,,głównych rachunków''. :)

 KB       -- pobieranie za free z każdego bankomatu

 mB       -- lanie wewnętrzne 24 godziny na dobę
             lanie do US i ZUS
             awaryjne lanie
             awaryjne pobieranie makulatury
             wpłacanie makulatury
             zamierzam przenie¶ć tam numer telefonu

 EB       -- do niedawna tam trzymałem prawie wszystko
             stamt±d lałem
             tam wpłacałem
             tam mogę pobierać w małych miejscowo¶ciach typu Olecko

 Meritum  -- 4% keszbeku za paliwo (i tak prawie nie jeżdżę)
             awaryjne pobieranie makulatury
             lokaty

 Polbank  -- do niedawna awaryjne pobieranie makulatury w galeriach
             półgroszówki na 6 kontach

 Mille    -- Impresja i debetówka z Dobrego
             awaryjne pobieranie makulatury na przykład w Suwałkach

 DB       -- testuję i czekam na zestaw gło¶nomówi±cy

 BZWBK    -- pachnie Francj±... ;)
             i kart± bezmaterialn±, któr± nie mog± płacić, choć s± tam jeszcze ¶rodki

 Citi     -- sympatyczna kredytówka

 Inteligo -- czeka na lepsze czasy

 Pocztowy -- czeka na lepsze czasy; mam tam ciężki :) szmal

 Alior    -- marmur blisko mnie, rzadko używam...

Pewnie co¶ pomin±łem...

Getin, ING, Lukas, PeKaO, Sygma -- jak elektrownie j±drowe ze stopionymi rdzeniami... ;)
Pamiętam też inne nazwy ;) banków. :) Ale banków tych od dawna już nie ma. :)

Data: 2011-08-10 15:35:17
Autor: GD
konto dla golodupca

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:41f0.000002a5.4e417775newsgate.onet.pl...
pomy¶l o dbnet - ale musisz pamiętać 10zł wpłata 10zł wypłata
no i pamiętaj że w weekendy bank ¶pi.

Ta dycha to jako ruch na koncie tak? Ale czy ich bankomaty wypłacaj± tak± kwotę? Chyba tylko BZWBK wypluwa dyszki, gdzie indziej najmniej 20zł, albo nawet 50zł euronet, co jest szczytem.

Data: 2011-08-09 20:35:10
Autor: Darek
konto dla golodupca
W dniu 2011-08-09 20:01, GD pisze:
[...]

GetinOnline - darmowy ł±cznie z kart±, wypłaty ze wszystkich bankomatów za 0zl no i można gotówkę wpłacić w zwykłym Getinie

Darek

Data: 2011-08-09 20:37:10
Autor: GD
konto dla golodupca

Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1rukc$32i$1news.onet.pl...
[...]

Naprawdę darmowe, czy znów jakie¶ przy minimalnej wpłacie na konto 1000zł miesięcznie, przy korzystanie z karty 3 razy, czy inne bzdety?
Zwykły goły ROR uważam, że mógłby być w pełni darmowy

Data: 2011-08-09 20:40:59
Autor: Darek
konto dla golodupca
Naprawdę darmowe, czy znów jakie¶ przy minimalnej wpłacie na konto
1000zł miesięcznie, przy korzystanie z karty 3 razy, czy inne bzdety?
Zwykły goły ROR uważam, że mógłby być w pełni darmowy

Naprawdę darmowe - do kiedy? Nie wiem
http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe

Darek

Data: 2011-08-09 21:00:30
Autor: Krystek
konto dla golodupca
2011-08-09 20:40, Darek wysłał(a) wiadomość:
Naprawdę darmowe, czy znów jakieś przy minimalnej wpłacie na konto
1000zł miesięcznie, przy korzystanie z karty 3 razy, czy inne bzdety?
Zwykły goły ROR uważam, że mógłby być w pełni darmowy

NaprawdÄ™ darmowe - do kiedy? Nie wiem
http://getinonline.pl/Konto_skarbonkowe

Hmm, a tutaj <http://getinonline.pl/konto_oszczednosciowe7> znalazłem drobnym druczkiem:

"Czynności bezpłatnie realizowane przez Bank względem Konta Skarbonkowego to: prowadzenie konta (*pod warunkiem wykonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu karty debetowej lub kredytowej wydanej do konta na kwotę minimum 400 zł miesięcznie, przez okres 12 miesięcy kalendarzowych za miesiące, w których nie wykonano wymaganych transakcji, naliczana jest opłata miesięczna 4,99 zł), wydanie karty płatniczej, przelewy internetowe, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Informacja o opłatach za inne czynności realizowane na zlecenie Posiadaczy rachunków dostępna jest na stronie www.getinonline.pl."

A w PDF-ie dla Skarbonkowego z TOiP jest napisane:

Miesięczna opłata za prowadzenie Rachunku Oszczędnościowo-Rozliczeniowego Konto Skarbonkowe* i pod gwiazdką - * w przypadku zawierania umowy w ramach promocji organizowanej przez Bank, warunki danej promocji zaakceptowane przez Klienta mogą określać wysokość tej opłaty odmiennie niż Tabela opłat i prowizji.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-08-09 21:18:16
Autor: Darek
konto dla golodupca

"Czynności bezpłatnie realizowane przez Bank względem Konta
Skarbonkowego to: prowadzenie konta (*pod warunkiem wykonywania
transakcji bezgotĂłwkowych przy uĹĽyciu karty debetowej lub kredytowej
[...]

No ale to dotyczy nowego konta oszczędnościowego. Jak go nie założysz to na Skarbonkowym nic nie trzeba robić i tak jest bezplatny.

[...]

Bo mogłeś w specjalnej promocji dostać np. drukarkę ale wtedy byl wymóg wpływów wynagrodzenia w jakiejś tam wysokości

Jak nie wybierasz nagrody warunkĂłw nie ma

Darek

Data: 2011-08-09 21:47:40
Autor: Brak
konto dla golodupca
Mam od kilku m-cy Getin Online Konto Swobodne i nie ma żadnych opłat! Jest to taka alternatywa dla mBanku chodź będąc klientem od ładnych lat wciąż mam sentyment do niego.

Data: 2011-08-10 01:02:34
Autor: Q
konto dla golodupca
Jest to taka alternatywa dla mBanku chodź będąc klientem od ładnych lat wciąż mam sentyment do niego

mbanka mozna miec - nie przez jakis wyimaginowany sentyment,
ale konkretnie - np. dla mtransferu

Data: 2011-08-10 08:33:26
Autor: Waldek
konto dla golodupca

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:j1sea5$lq0$1news.task.gda.pl...
Jest to taka alternatywa dla mBanku chodź będąc klientem od ładnych lat wciąż mam sentyment do niego

mbanka mozna miec - nie przez jakis wyimaginowany sentyment,
ale konkretnie - np. dla mtransferu

Ja widze jeszcze inne drobne plusy :
- wyplaty z bÄ…komatow za granica
- gotowka z KK (BC)
- emÄ…kler (dla malo-aktywnych)

Data: 2011-08-11 15:43:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
konto dla golodupca

"Q" j1sea5$lq0$1@news.task.gda.pl

mbanka mozna miec - nie przez jakis wyimaginowany sentyment,
ale konkretnie - np. dla mtransferu

No wła¶nie -- mTransfer to przyjemna rzecz. :)
Kto za to płaci? Ten, komu płacimy takim mTransferem?

Data: 2011-08-11 17:52:15
Autor: Q
konto dla golodupca
No wła¶nie -- mTransfer to przyjemna rzecz. :)
Kto za to płaci? Ten, komu płacimy takim mTransferem?

Tak, chyba 3% - kiedys bylo o tym na grupie.

Data: 2011-08-11 18:36:34
Autor: Maruda
konto dla golodupca
W dniu 2011-08-11 17:52, Q pisze:
No wła¶nie -- mTransfer to przyjemna rzecz. :)
Kto za to płaci? Ten, komu płacimy takim mTransferem?

Tak, chyba 3% - kiedys bylo o tym na grupie.

Aż tyle? Niewiarygodnie dużo w por. z KK, no ale skoro było na grupie...

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-08-12 00:45:41
Autor: Q
konto dla golodupca
Kto za to płaci? Ten, komu płacimy takim mTransferem?

Tak, chyba 3% - kiedys bylo o tym na grupie.

Aż tyle? Niewiarygodnie dużo w por. z KK, no ale skoro było na grupie...

A jednak 2%:
RACHUNEK mBIZNES konto
- Opłata za przelew przychodzacy mTRANSFER: 2% wartosci przelewu, min.
0,01zł

Sugerowalem sie moim postem z czerwca -
- robiac zakupy w jednym ze sklepow internetowych natknalem sie na takie
cos:

E-Przelew
PLATNOSCI.PL :: Prowizja za obsługę płatno¶ci ONLINE w wysoko¶ci 3%

mTransfer
Prowizja za obsługę płatno¶ci ONLINE w wysoko¶ci 2,3%

Przelew
Przelew bankowy (prowizja 0%)

Data: 2011-08-10 01:01:16
Autor: Q
konto dla golodupca
Hmm, a tutaj <http://getinonline.pl/konto_oszczednosciowe7> znalazłem drobnym druczkiem:

wez przeczytaj do czego to jest a potem pisz, tumanku

Data: 2011-08-10 16:20:33
Autor: Krystek
konto dla golodupca
2011-08-10 01:01, Q wysłał(a) wiadomość:
Hmm, a tutaj <http://getinonline.pl/konto_oszczednosciowe7> znalazłem
drobnym druczkiem:

wez przeczytaj do czego to jest a potem pisz, tumanku

A ty weĹş siÄ™ bujaj...

Data: 2011-08-10 10:23:52
Autor: sayo
konto dla golodupca
W dniu 2011-08-09 20:01, GD pisze:
Korzystałem z mBanku gdzie nic mnie to nie kosztowało, ale niestety
wprowadzili opłatę za kartę.
Nie mam stałych dochodów, jestem bezrobotny, ale takie mamy czasy, że
konto się czasem przydaje i jest potrzebne. Jest coś w stanie zastąpić
mi mBank?
Bardzo fajnie działa IDEA Bank, widać po stronie i panelu, że to nowy Bank (moim zdaniem najbardziej przejrzysty system na rynku, do tego lokaty, konto oszczędnościowe z 4% oprocentowaniem i bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju.

Założyłem niedawno i myślę, że warto - MBank został mi głównie z powodu historii kredytowej którą u nich mam i MTransferu :)

Data: 2011-08-10 10:35:57
Autor: Paweł Muszyński
konto dla golodupca
W dniu 2011-08-10 10:23, sayo pisze:
[...]
ze wszystkich bankomatĂłw w kraju.

System transakcyjny jak w OpenFinance - ciekawe, czy też będą takie problemy z aktualizowaniem sald albo przelewami - mi Open co jakiś czas stwierdza, że nie mogę zrobić przelewu, bo nie mam pełnej aktywacj konta. Pomaga telefon + kilka godzin czekania...

Paweł

Data: 2011-08-10 10:52:29
Autor: Pendrive
konto dla golodupca
[...]

historii kredytowej ktĂłrÄ… u nich mam i MTransferu :)

system akurat beznadziejny jezlei ktos ma wiecej niz jeden wplyw na miesiac, w historii konta nie ma wyswietlanej sumy wplywow. (tak trudno to zrobic?)
a sam system jest identyczny jak open finance oraz getinonline

P.

Data: 2011-08-11 14:30:25
Autor: Q
konto dla golodupca
Bardzo fajnie działa IDEA Bank, widać po stronie i panelu, że to nowy

on chyba tam pracuje :)

a sam system jest identyczny jak open finance oraz getinonline

nieprawda!
bo idea jest w odcieniach niebieskiego, getin zielonego
a open fioletowego :)

Data: 2011-08-12 00:34:20
Autor: witrak()
konto dla golodupca
sayo <sayo83@gazeta.pl> wrote on 2011-08-10_10:23
W dniu 2011-08-09 20:01, GD pisze:
Korzystałem z mBanku gdzie nic mnie to nie kosztowało, ale
niestety wprowadzili opłatę za kartę. Nie mam stałych
dochodĂłw, jestem bezrobotny, ale takie mamy czasy, ĹĽe konto
[...]

Hm, czasem tylko z niewiadomego powodu zostają na liście lokat
zakończonych nieopłacone wnioski - jako lokaty na kwotę 0, co przy
większej ich liczbie (np. 100) bywa kłopotliwe - likwidują się
same, jak upłynie dwa tygodnie od terminu zakończenia niezałożonej
(!) lokaty. Ostatnio miałem złożonych trochę za dużo dwupaków...

witrak()

Data: 2011-08-10 13:06:07
Autor: Paweł
konto dla golodupca
GD wrote:

[...]

ror w aliroku BEZ karty. nie wymagaja miesiecznych wplywow,
internetowosc za darmo, a i w kasie bez oplat obsluguja gotowke.
od dluzszego czasu mam takie golo konto jako pomocniczy rachunek.

Data: 2011-08-10 22:19:16
Autor: Grzexs
konto dla golodupca
[...]

Weż co¶ od Czarneckiego - GetIn / Open Finance / Idea Bank. Konto w Idei jest na 100% darmowe, bez żadnych gwiazdek, dodatkowo wszystkie bankomaty za free. Jedyny mankament to kulawy serwis netowy i karta z PayPassem.
--
Grzexs

konto dla golodupca