konto dla golodupca

Data: 2011-08-10 22:19:16
Autor: Grzexs
konto dla golodupca
Korzystałem z mBanku gdzie nic mnie to nie kosztowało, ale niestety
wprowadzili opłatę za kartę.
Nie mam stałych dochodów, jestem bezrobotny, ale takie mamy czasy, że
konto się czasem przydaje i jest potrzebne. Jest coś w stanie zastąpić
mi mBank?

Weż coś od Czarneckiego - GetIn / Open Finance / Idea Bank. Konto w Idei jest na 100% darmowe, bez żadnych gwiazdek, dodatkowo wszystkie bankomaty za free. Jedyny mankament to kulawy serwis netowy i karta z PayPassem.
--
Grzexs

konto dla golodupca