konto dla komitetu wyborczego

Data: 2010-10-18 14:11:28
Autor: Adam Sito
konto dla komitetu wyborczego
Stanąłem przed koniecznością założenia rachunku dla małego komitetu wyborczego. Zgodnie z prawem banki mogą, ale nie muszą przy jego zakładaniu wymagać numerów NIP i REGON. Stąd moje pytanie - czy ktoś zna bank oferujący takie dość nietypowe rachunki bez w/w numerów?

--
AS

Data: 2010-10-18 19:16:10
Autor: JanKo
konto dla komitetu wyborczego
Agent Adam Sito nadaje:
kto¶ zna bank oferuj±cy takie do¶ć nietypowe rachunki bez w/w numerów?

np. BNP Paribas/Fortis
http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-firmy/pakiety-niezbedne-dokumenty.htm
Komitety Wyborcze z partyjnego namaszczenia porzedstawiaj± NIP i REGON partii któr± reprezentuj±. Komitety Wyborców przedstawiaj± jedynie NIP osób wchodz±cych w skład Komitetu.

Data: 2010-10-18 19:53:36
Autor: Adam Sito
[...]

Nierealne - komitet tworzy co najmniej 5 osób, nikt Ci dowodu nie da, a weĽ z małej wioski do miasta całym składem jedĽ...
Zwłaszcza że pełnomocnik komitetu jest jeden i prawnie tylko on go reprezentuje w czynno¶ciach prawnych. Oferta niezbyt dostosowana do realiów ale dzięki za pomoc.

--
AS

konto dla komitetu wyborczego