konto dla kredytu we frankach w Multibanku

Data: 2009-04-10 12:30:14
Autor: p i m1
konto dla kredytu we frankach w Multibanku
Witam
czy moze mi ktos powiedziec czy w Multi mozna zalozyc jakies bezplatne konto ktore bedzie sluzyc tylko do splacania rat kredytu hipotecznego we frankach? Jesli nie jest to mozliwe to moze doradzicie jakie konto zalozyc zeby bylo najtansze w utrzymaniu- nic wiecej z ich oferty mnie nie interesuje i nie jest mi potrzebne
Przemek

Data: 2009-04-10 13:02:42
Autor: Grzegorz Mazur
Użytkownik <p_i_m1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:605e.0000024c.49df1fb6@newsgate.onet.pl...
[...]

Jak dostajesz kredyt hipoteczny w Multi, to automatycznie zakładają Ci ROR, za który nic nie płacisz (do czasu spłaty kredytu). Możesz go wykorzystać tylko do spłaty, możesz też szerzej.
Natomiast ich system powinien umożliwiać założenie tylko rachunku technicznego do spłat, ale takiego rachunku nie widziałbyś w bankowości internetowej, więc chyba nie warto.

G.

Data: 2009-04-10 13:43:05
Autor: Kamil Jońca
"Grzegorz Mazur" <newsXXX@gregu.cjb.net> writes:

Użytkownik <p_i_m1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
[...]

Jak dostajesz kredyt hipoteczny w Multi, to automatycznie zakładają Ci
ROR, za który nic nie płacisz (do czasu spłaty kredytu). Możesz go
*kiedyś* tak było. Obecnie płacisz normalnie.

KJ
--
Talk sense to a fool and he calls you foolish.
                -- Euripides

Data: 2009-04-10 14:09:34
Autor: Paul

"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:873acghgza.fsfkjonca.kjonca...
*kiedyś* tak było. Obecnie płacisz normalnie.

KJ

Liczy się data wzięcia kredytu czy po prostu od x czasu wszyscy mają tak samo?

paul

Data: 2009-04-10 14:12:52
Autor: Kamil Jońca
"Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA> writes:

[...]

Wszyscy mają tak samo.
KJ

--
You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

Data: 2009-04-10 15:03:58
Autor: Mithos
Grzegorz Mazur pisze:
Jak dostajesz kredyt hipoteczny w Multi, to automatycznie zakładają Ci ROR, za który nic nie płacisz (do czasu spłaty kredytu). Możesz go wykorzystać tylko do spłaty, możesz też szerzej.

To może być dowolna taryfa ?

--
Mithos

Data: 2009-04-12 11:06:29
Autor: Grzegorz Mazur
konto dla kredytu we frankach w Multibanku

Data: 2009-04-14 09:28:14
Autor: p i m1