konto dla starszej osoby

Data: 2009-12-13 20:31:51
Autor: SERG
konto dla starszej osoby
Tak się zastanawiam czy konto w Polbanku jest dobrą opcją dla starszej osoby. Moja babcia ma placówkę tegoż banku niedaleko siebie i zastanawia się na powierzeniem jej swoich wpływów z emerytury. Zależy jej na darmowowości konta, jakiś lokatach. Karty do rachunku nie chce.

Data: 2009-12-13 23:56:26
Autor: krzysztofsf
konto dla starszej osoby
SERG pisze:
[...]

Moze lepiej konto Nestor w Banku Pocztowym?
Platne, ale mozna np. zlecic listonoszowi dostarczenie gotowki z roznoszona poczta.

Data: 2009-12-14 09:27:55
Autor: RobertS
konto dla starszej osoby

Moze lepiej konto Nestor w Banku Pocztowym?
Platne, ale mozna np. zlecic listonoszowi dostarczenie gotowki z roznoszona poczta.

dokładnie o tym samym pomyslalem, nawet jezeli starsi ludzie nie mają zaufania do banków to do poczty i owszem ;-)

przy okazji link do tekstu na omawiany temat:
http://prnews.pl/hydepark/nadchodzi-gerontologiczna-rewolucja-w-polskiej-bankowosci-46922.html

RobertS

Data: 2009-12-14 04:28:52
Autor: JanKo
konto dla starszej osoby
Agent SERG nadaje:
zastanawia się na powierzeniem jej swoich wpływów z emerytury. Zależy
jej na darmowowości konta, jakiś lokatach. Karty do rachunku nie chce.

Jak sobie babcia radzi z internetem? Jaki procent emerytury jest jej co miesiąc potrzebny do życia a ile pieniedzy chciałaby zostawić bankowi? Jeśli chce założyć konto tylko dlatego by ZUSowi było wygodnie to IMHO nie warto a nadwyżkę gotówki lepiej niech wyda na siebie, towary luksusowe i wycieczki, a nie pompuje w system bankowy.

Data: 2009-12-14 09:02:00
Autor: MK
konto dla starszej osoby
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hg4bdq$rur$1inews.gazeta.pl...

Jeśli chce założyć konto tylko dlatego by ZUSowi było wygodnie to IMHO nie warto a nadwyżkę gotówki lepiej niech wyda na siebie, towary luksusowe i wycieczki, a nie pompuje w system bankowy.

Lepiej dotowac poczte i czekac na listonosza? W tego co podawano jakis czas temu ZUS wydaje ok 300mln pln na przesylke kasy za posrednictwem poczty.

MK

Data: 2009-12-14 09:15:44
Autor: ATZ Rzeszow
konto dla starszej osoby

Lepiej dotowac poczte i czekac na listonosza? W tego co podawano jakis czas
temu ZUS wydaje ok 300mln pln na przesylke kasy za posrednictwem poczty.

taa a banki to instytucje charytatywne i jeszcze emerytom doloza...

GP

Data: 2009-12-14 12:50:11
Autor: MK
konto dla starszej osoby
Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg4sa8$9j7$1inews.gazeta.pl...

taa a banki to instytucje charytatywne i jeszcze emerytom doloza...

A myslisz, ze ZUS placi bankowi 7PLN za wykonie przelewu? POdane 300mln wynikalo wplasnie z roznicy miedzy kosztem jaki ponosi ZUS przesylajac kase za posrednictwem PP, a tym ile by placil wysylajac przelew. Z tego co wiem emeryci/rencisci dodatkowo daja kase listonoszom do reki. A potemplaca poczcie za zaplate za rachunki prad, gaz, czynsz itp... po 3,50 za kazdy. Mysle, ze zmiana bylaby dobra dla wszystkich, bo kolejki na poczcie bylyby mniejsze, a emerytom zostaloby kilka groszy wiecej w kieszeni :).

MK

MK

Data: 2009-12-14 12:59:03
Autor: Liwiusz
konto dla starszej osoby
MK pisze:

3,50 za kazdy. Mysle, ze zmiana bylaby dobra dla wszystkich, bo kolejki

   2,50zł.

na poczcie bylyby mniejsze, a emerytom zostaloby kilka groszy wiecej w kieszeni :).

   Problem z tym, że emeryt woli pójść na pocztę i woli zapłacić więcej. Emeryt to nie jest osoba myśląca tak jak 20-latek. A nieraz wyjście na pocztę może być tak samo ekscytujące jak wyjście do kina dla 15-latka. Z tego samego powodu emeryt kupuje codziennie paczkę papierosów w kiosku (i pogada z kioskarzem), a nie pojedzie do makro i nie kupi zapasu na cały miesiąc.

   Takie małe przyjemności są właśnie esencją życia emeryta. Ile w końcu można oglądać telewizję?

--
Liwiusz

Data: 2009-12-14 13:16:31
Autor: ATZ Rzeszow
konto dla starszej osoby

[...]

ale to juz sprawa emeryta gdzie, na co i komu  wydaje SWOJE pieniadze, czesc z nich zreszta nie ma juz mozliwosci i zdrowia  pojawienia sie w banku czy obslugi bankomatu (a prowadzenie konta zazwyczaj tez kosztuje, osobiscie bedac emerytem wolabym dac listonoszowi 5pln niz dolozyc do pensji prezesa banku :)
podsumowujac skoro emeryci teraz maja mozliwosc wyboru to jest ok i tak powinno zostac -  a nie jakas obowiazkowa mafia bankowa

GP

Data: 2009-12-14 14:34:17
Autor: MK
konto dla starszej osoby
Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5aar$2jq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Oczywiscie, ze moze robic ze swoja kasa co mu sie podoba, dlatego koszt uslugi pocztowej powinien obciazac osobe odbierajaca, a nie wszystkich ubezpieczonych... takze tych ktorzy kosztu nie generuja :).

MK

Data: 2009-12-15 17:07:18
Autor: JanKo
konto dla starszej osoby
Agent MK nadaje:
koszt uslugi pocztowej powinien obciazac osobe odbierajaca, a nie
wszystkich ubezpieczonych... takze tych ktorzy kosztu nie generuja :).

Myślę że Twoja pensja powinna byc przelewana w całosci na moje konto bo tak byłoby zdecydowanie dla mnie lepiej i nie generowałoby obciążeń dla ogółu.

Data: 2009-12-15 18:27:44
Autor: MK
konto dla starszej osoby
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hg8c7l$aio$2inews.gazeta.pl...

Myślę że Twoja pensja powinna byc przelewana w całosci na moje konto bo tak byłoby zdecydowanie dla mnie lepiej i nie generowałoby obciążeń dla ogółu.

Lepiej bys sie wzial za robote i wtedy nie musialbys liczyc na to co uda sie wyciagnac od innych :).

MK

Data: 2009-12-16 06:12:53
Autor: JanKo
konto dla starszej osoby
Agent MK nadaje:
Lepiej bys sie wzial za robote i wtedy nie musialbys liczyc na to co
uda sie wyciagnac od innych :).

ZUS może sępić na prawo i lewo a ja nie mogę? ;-)

Data: 2009-12-15 17:02:03
Autor: JanKo
konto dla starszej osoby
Agent MK nadaje:
Lepiej dotowac poczte i czekac na listonosza? W tego co podawano
jakis czas temu ZUS wydaje ok 300mln pln na przesylke kasy za
posrednictwem poczty.

Jego zmartwienie na co wydaje ;-)

Data: 2009-12-15 18:26:28
Autor: MK
konto dla starszej osoby
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hg8c7l$aio$1inews.gazeta.pl...

Jego zmartwienie na co wydaje ;-)

Jasne... przeciez mozna te 300 mln sciagnac z dodatkowych podatkow, albo pozyczyc od bankow komercyjnych i oddac te 15% wiecej z podwyzszonych podatkow.

MK

Data: 2009-12-16 06:19:10
Autor: JanKo
konto dla starszej osoby
Agent MK nadaje:
Jasne... przeciez mozna te 300 mln sciagnac z dodatkowych podatkow,
albo pozyczyc od bankow komercyjnych i oddac te 15% wiecej z
podwyzszonych podatkow.

Podstawą działalnością ZUSu jest wypłacanie emerytur. W biznesie jest coś takiego jak kalkulacja kosztów działalności. Jeśli ZUS sobie z tym nie radzi to niech się zajmie czymś innym.

Data: 2009-12-16 12:52:40
Autor: scholastyk
konto dla starszej osoby

Podstawą działalnością ZUSu jest wypłacanie emerytur. W biznesie jest coś takiego jak kalkulacja kosztów działalności. Jeśli ZUS sobie z tym nie radzi to niech się zajmie czymś innym.

Ciekawe czy Ty byś sobie poradził gdybyś co miesiąc dostawał 500 zł a musiał wydać 1000 zł i tak przez cały rok, z perspektywą spadku dochodów i wzrostu wydatków w przyszłości.  :) Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-12-16 22:46:07
Autor: JanKo
konto dla starszej osoby
Agent scholastyk nadaje:
Ciekawe czy Ty byś sobie poradził gdybyś co miesiąc dostawał 500 zł a
musiał wydać 1000 zł i tak przez cały rok, z perspektywą spadku
dochodów i wzrostu wydatków w przyszłości.  :)

Mam żałować firmy która sobie ewidentnie nie radzi sama ze sobą?
Bardziej mi żal dzisiejszych emerytów, którzy dostają 500 zł a jeszcze bardziej przyszłych emerytów, okradanych właśnie w tej chwili z przyzwoleniem prawa.

Data: 2009-12-14 19:53:13
Autor: Tomasz Opalski
konto dla starszej osoby
SERG <marcin_net@pocztra.fm> napisał(a):
[...]

Jeśli babcia nie będzie robić przelewów zewnętrznych w placówce,  to OK. Ale IMHO namów babcię na kartę. Raz będąc w oddziale oglądałem scenę, jak właśnie jedna starsza pani denerwowała się, że bank nie chce jej wypłacić gotówki. I tu szok - chodziło o kwotę 300 PLN. Nie wiem czy to jakiś absolutny przypadek, czy bardziej generalna reguła utrzymywania minimalnych kwot w gotówce, ale fakt że w banku z konta nie można wypłacić trzech stów, jest mimo wszystko dziwny.

Data: 2009-12-14 21:17:37
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"Tomasz Opalski" news:hg6539$dnq$1inews.gazeta.pl

...ale fakt że w banku z konta nie można wypłacić trzech stów,
jest mimo wszystko dziwny.

A to jakaś specyfika "Greków" bo w innych bankach nie spotkałem się z takim
procederem. Najczęściej nie można było wypłacić żądanej kwoty bo nie mieli
tyle w kasie :) - specyfika małych oddziałów.

Data: 2009-12-15 04:20:22
Autor: Bank Pocztowy
konto dla starszej osoby
On 13 Gru, 20:31, SERG <marcin_...@pocztra.fm> wrote:
Tak si zastanawiam czy konto w Polbanku jest dobr opcj dla starszej
osoby. Moja babcia ma plac wk tego banku niedaleko siebie i zastanawia
si na powierzeniem jej swoich wp yw w z emerytury. Zale y jej na
darmowowo ci konta, jaki lokatach. Karty do rachunku nie chce.

Zapraszam do zapoznania się z ofertą Banku Pocztowego
http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/nestor/
Od stycznia bank znosi opłatę za prowadzenie dostępnego tylko dla
seniorów Konta Nestor, a także prowizje za przelewy zlecane przez
internet, telefon oraz - to nowość - w oddziałach banku, a nawet w
placówkach poczty.

Data: 2009-12-15 13:51:22
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"Bank Pocztowy"

[...]

"Twoje Konto będzie całkowicie bezpłatne, jeśli w danym miesiącu zrobisz
zakupy kartą do Konta za min. 500 zł"

Podziękował!

Data: 2009-12-15 05:46:04
Autor: Bank Pocztowy
konto dla starszej osoby
Zwróć uwagę, że na stronie są informację odnośnie obecnej oferty. Od
stycznia będą spore zmiany w ofercie rachunków.
Konto będzie za 0 zł i nie ma dodatkowych warunków

Data: 2009-12-15 15:26:09
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"Bank Pocztowy"

Zwróć uwagę, że na stronie są informację odnośnie obecnej oferty. Od
stycznia będą spore zmiany w ofercie rachunków.
Konto będzie za 0 zł i nie ma dodatkowych warunków

Pożyjemy, zobaczymy. Każda konkurencja jest dobra ale na mnie i tak nie
macie co liczyć.
Dla zasady nie wspieram instytucji choć by w minimalnym stopniu powiązanych
ze skrabem państwa.
Dodatkowo o poczcie mam jak najgrosze zdanie więc zaufanie do banku
kapitałowo powiązanym z PRLowskim molochem jest swoistego rodzaju
abstrakcją.
Po za tym nieumiejętność poprawnego cytowania w usenecie sprawia, że
jesteście jako bank/instytucja kompletnie przegrani w moich oczach.
Profesjonalizm jak widać nie jest waszą mocną stroną :]

Data: 2009-12-15 16:47:58
Autor: XYZ
konto dla starszej osoby
On 2009-12-15 15:26, Valdi wrote:
"Bank Pocztowy"

[...]

Oj Valdi. Jak ty łatwo wierzysz ludziom. To że ktoś pisze z nickiem "Bank Pocztowy" nie oznacza, że jest oficjalnym przedstawicielem, zwłaszcza, że posługuje się adresem gmailowym.

Data: 2009-12-15 17:32:04
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"XYZ" news:hg8b3g$tck$1news.onet.pl

Oj Valdi. Jak ty łatwo wierzysz ludziom. To że ktoś pisze z nickiem
"Bank Pocztowy" nie oznacza, że jest oficjalnym przedstawicielem,
zwłaszcza, że posługuje się adresem gmailowym.

Oj XYZ jak Ty mi łatwo psujesz zabawę. Ja tutaj liczyłem na jakąś polemikę,
szczyptę agresji, odpowiedź ze strony banku/niebanku na mają swoistego
rodzaju zaczepkę a ty mi o wierze :]

PS.
Ale uspokoję cię - pocztowy, ten z którym sobie mizernie dyskutowałem
również nie wygląda mi na pocztowy. To nie to co BZ WBK, który na kilometr
idzie rozpoznać na forach i naszej grupie :)

Data: 2009-12-15 23:03:41
Autor: MarekZ
konto dla starszej osoby
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hg8d94$v5m$1@news.interia.pl...

również nie wygląda mi na pocztowy. To nie to co BZ WBK, który na kilometr
idzie rozpoznać na forach i naszej grupie :)

W sumie BZWBK świetnie rozwiązał kwestię swojej obecności i wiarygodności w necie, nie? Inne banki powinny się uczyć.

Data: 2009-12-15 23:15:53
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"MarekZ" news:hg90lp$7v1$1srv.cyf-kr.edu.pl

W sumie BZWBK świetnie rozwiązał kwestię swojej obecności i wiarygodności
necie, nie? Inne banki powinny się uczyć.

No ba. Dla mnie majstersztyk i nie piszę tego z żadnym sarkazem bądź ironią.
Mają za to +.

PS!
Konkurencjo bekającego W - do roboty, uczyć się!

Data: 2009-12-16 00:55:00
Autor: MałgosiaK(BankPocztowy)
konto dla starszej osoby
On 15 Gru, 15:26, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

jesteście jakobank/instytucja kompletnie przegrani w moich oczach.
Profesjonalizm jak widać nie jest waszą mocną stroną :]

Valdi (pozwolę sobie tak napisać, gdyż w Sieci raczej zwrotów na Pan
się nie stosuje).
Odnosząc się do Twoich postów jako Bank Pocztowy starałam się
sprostować informację. Proponuję nie stawiać znaku równości pomiędzy
Pocztą Polską a Bankiem Pocztowym.
Co do profesjonalizmu moglibyśmy długo dyskutować. Żeby nie było
wątpliwości tak jestem Pracownikiem Banku Pocztowego/

Data: 2009-12-18 11:44:39
Autor: XYZ
konto dla starszej osoby
On 2009-12-16 09:55, MałgosiaK(BankPocztowy) wrote:
[...]

Pewnie że tak. W sieci nie trzeba być przyzwoitym.

Data: 2009-12-18 03:02:03
Autor: MałgosiaK(BankPocztowy)
konto dla starszej osoby
On 2009-12-16 09:55, MałgosiaK(BankPocztowy) wrote:

> Valdi (pozwolę sobie tak napisać, gdyż w Sieci raczej zwrotów na Pan
> się nie stosuje).

Pewnie że tak. W sieci nie trzeba być przyzwoitym.

a może to zwyczajnie ogólnie przyjęte zasady netykiety.
Miłego dnia zyczę

Data: 2009-12-18 12:19:01
Autor: MarekZ
konto dla starszej osoby
Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgfmer$i9l$1@news.onet.pl...

Valdi (pozwolę sobie tak napisać, gdyż w Sieci raczej zwrotów na Pan
się nie stosuje).
Pewnie że tak. W sieci nie trzeba być przyzwoitym.

Uważasz, że komuś dodaje godności, kiedy ktoś zwróci się do niego "Pan"? Dużo czy tylko trochę? A jak się zwróci "Sir" to jeszcze więcej?

Data: 2009-12-18 12:32:18
Autor: witrak()
konto dla starszej osoby
On 2009-12-18 12:19, MarekZ wrote:
Uważasz, że komuś dodaje godności, kiedy ktoś zwróci się do niego "Pan"? Dużo czy tylko trochę? A jak się zwróci "Sir" to jeszcze więcej?

Lubisz jak jakiś cham (generalnie bluzgający mięsem) zwraca się do Ciebie przez Ty ?

Forma zwracania się do kogoś wyznacza pewien dystans na jaki "trzymamy" rozmówcę. A pomimo, że generalnie w necie dopuszczamy zmniejszenie tego dystansu (choćby na zasadzie "siedzimy na tej samej grupie", czytamy te same posty, więc nie jesteśmy całkowicie sobie nieznani}), to jeśli w odpowiedzi na "tykanie" ktoś używa formy Pan/Pani (albo mniej formalnie "Kolega/Koleżanka"), należy się do tego dostosować... [Czy raczej może powinienem napisać: "Uważający się za kulturalnego człowiek powinien się do tego dostosować."...]

witrak()

Data: 2009-12-18 12:49:28
Autor: MarekZ
konto dla starszej osoby
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgfpt2$71o$1@nemesis.news.neostrada.pl...

Lubisz jak jakiś cham (generalnie bluzgający mięsem) zwraca się do Ciebie przez Ty ?

Nie mam specjalnie okazji stykać się z chamami bluzgającymi mięsem, niemniej jednak gdyby takie zdarzenie nastąpiło byłoby mi kompletnie obojętne czy taka osoba zwraca się do mnie przez "ty" przez "pan" czy przez "sir". Czemu miałoby mieć to dla mnie znaczenie?

[...]

Dystans w necie? To przecież nie panel wszechwiedzących, tylko wymiana poglądów. Nie zastanawiałem się głębiej nad tym, ale nie mam z tym problemu. Domyślnym sposobem zwracania się dla mnie jest "na ty". Nie sądzę aby to, iż ktoś napisze do mnie "na kolego" czy też "na pan" spowodowało automatycznie, że tak samo się do niego zwrócę. Trudno nawet powiedzieć czy w ogóle zwrócę na to uwagę. Być może według niektórych osób jest to objawem braku kultury. Nie przeszkadza mi to.

Data: 2009-12-18 12:53:52
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"witrak()" news:hgfpt2$71o$1nemesis.news.neostrada.pl

Lubisz jak jakiś cham (generalnie bluzgający mięsem) zwraca się do
Ciebie przez Ty ?

Czy rozmawiacie o mnie? ;)

Data: 2009-12-21 08:18:24
Autor: witrak()
konto dla starszej osoby
On 2009-12-18 12:53, Valdi wrote:
"witrak()" news:hgfpt2$71o$1nemesis.news.neostrada.pl

Lubisz jak jakiś cham (generalnie bluzgający mięsem) zwraca się do
Ciebie przez Ty ?

Czy rozmawiacie o mnie? ;)

Nie. Prowadziliśmy ogólne rozważania. Może zresztą oczekiwałem zbyt wiele - powiedzmy: jeśli nie finezji to przynajmniej pewnego wyczucia ;-)

Pozdr.

witrak()

Data: 2009-12-21 09:52:46
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"witrak()" news:hgn7ks$d8h$1atlantis.news.neostrada.pl

Nie. Prowadziliśmy ogólne rozważania. Może zresztą oczekiwałem zbyt
wiele - powiedzmy: jeśli nie finezji to przynajmniej pewnego
wyczucia ;-)

Wyczucie? W ostatnich bodajże trzech dniach pewna osoba miała na grupie z
tym problem...

Data: 2009-12-18 12:52:30
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"MarekZ" news:hgfo0o$s4q$1srv.cyf-kr.edu.pl

Uważasz, że komuś dodaje godności, kiedy ktoś zwróci się do niego "Pan"?
Dużo czy tylko trochę? A jak się zwróci "Sir" to jeszcze więcej?

Ja się tam za żadnego pana nie uważam, szczególnie w necie :)

Data: 2009-12-18 20:17:32
Autor: XYZ
konto dla starszej osoby
On 2009-12-18 12:19, MarekZ wrote:
[...]

Jeżeli ktoś mieni się oficjalnym reprezentantem banku, to oczekuję wypowiedzi w tonie oficjalnym. Takie są w Polsce przyjęte zwyczaje.

Obecność banku na forum to z pewnością rodzaj reklamy, przecież nie działanie społeczne. Nie wiem, czy idąc do banku miałbym się spodziewać mówienia mi na "ty", skoro tak wypowiada się przedstawicielka tej instytucji? Po prostu muszą wiedzieć, gdzie jest ich miejsce, a nie skracać na siłę dystans.

Tak, czuję się także zdegustowany, gdy sprzedawca, którego nie znam mówi mi na "ty" bądź dostaję e-maile od instytucji, które na siłę starają się być moimi znajomymi. Po prostu ogólnie przyjętą normą jest zwracanie się z użyciem słowa Pan/Pani/Państwo.

Data: 2009-12-18 20:29:35
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"XYZ" news:hggkgh$2p2$1news.onet.pl

Jeżeli ktoś mieni się oficjalnym reprezentantem banku, to oczekuję
wypowiedzi w tonie oficjalnym. Takie są w Polsce przyjęte zwyczaje.

Si. Dlatego amatorzy z pocztowego (jeżeli rzeczywiście to są bankierzy z
pocztowego) powinni się uczyć od kolegów z bekającego W - do ich obecności
na w necie nie mam najmniejszych zastrzeżen :)

Data: 2009-12-18 20:58:22
Autor: MarekZ
konto dla starszej osoby
Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hggkgh$2p2$1@news.onet.pl...

Jeżeli ktoś mieni się oficjalnym reprezentantem banku, to oczekuję wypowiedzi w tonie oficjalnym. Takie są w Polsce przyjęte zwyczaje.

Trudno stwierdzić na ile jest to 'oficjalna reprezentacja banku'. Może ktoś z banku po prostu chciał przekazać informacje.

[...]

Obecność kogoś z banku na naszej grupie bez wątpienia jest pewną formą reklamy, jednakże nie przeceniałbym tego aspektu, gdyż skuteczność takiej formy reklamy byłaby wybitnie mierna. Tę grupę odwiedzają zazwyczaj osoby doskonale ogólnie zorientowane w temacie, które marketingowej ściemy nie kupują. Nawet jeśli jakaś marketo-ściema się pojawi, znajdzie się na pewno ktoś, kto ją sprostuje albo obśmieje.

Obecność osoby z banku na grupie według mnie daje możliwość podniesienia poziomu dyskusji. Taka osoba może zapobiec czasami bezcelowym dywagacjom w jakimś temacie związanym z tym właśnie bankiem, udzielając odpowiedzi z pozycji osoby znającej temat od drugiej strony. I jeżeli o mnie chodzi w najmniejszym stopniu mi nie przeszkadza, aby zwracała się do mnie na "ty". Zwracanie się na "Pan", tworzyłoby dystans, który do niczego nie jest mi potrzebny. Ale naturalnie należy szanować także odmienne zdanie na ten temat.

[...]

OK, rozumiem, taka moda przyszła chyba z USA, ale już powoli odchodzi w zapomnienie. Ja na takie rzeczy po prostu nie zwracam większej uwagi. I żeby nie było nieporozumień, mam grubo ponad 30 lat. Nie jestem gniewnym licealistą. :)

Data: 2009-12-18 21:18:42
Autor: MarekZ
konto dla starszej osoby
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hggmeg$ur7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

OK, chwila poszukiwań dała taki rezultat, że to jednak jest "oficjalna reprezentacja banku". Nie chciało mi się wierzyć w taką rotację MałgosiK, ale jednak. :)

Data: 2009-12-18 22:07:33
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"MarekZ" news:hggnqo$9e$1srv.cyf-kr.edu.pl

OK, chwila poszukiwań dała taki rezultat, że to jednak jest "oficjalna
reprezentacja banku". Nie chciało mi się wierzyć w taką rotację MałgosiK,
ale jednak. :)

Czyli co? To jest ta MałgosiaK z mBanku?

Data: 2009-12-18 22:16:10
Autor: MarekZ
konto dla starszej osoby
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hggpq3$e87$1@news.interia.pl...

Czyli co? To jest ta MałgosiaK z mBanku?

Wszystko na to wskazuje.

Data: 2009-12-18 23:09:47
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"MarekZ" news:hggr0c$2jj$1srv.cyf-kr.edu.pl

> Czyli co? To jest ta MałgosiaK z mBanku?

Wszystko na to wskazuje.

Podziękował za informacje.

Data: 2009-12-18 21:36:07
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"MarekZ" news:hggmeg$ur7$1srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Ale też Ciebie to delikatnie rzecz ujmując wkur... Nie jestem osamotniony
uff.

Data: 2009-12-21 04:27:30
Autor: MałgosiaK(BankPocztowy)
konto dla starszej osoby
On 2009-12-18 12:19, MarekZ wrote:> Użytkownik "XYZ" <j...@mail.bin> napisał w wiadomości grup

> [...]

mi na "ty" bądź dostaję e-maile od instytucji, które na siłę starają się
być moimi znajomymi. Po prostu ogólnie przyjętą normą jest zwracanie się

Zgodzę się z Panem, że idąc do Banku Pracownik będzie się zwracał per
Pan i są to przyjęte ogólnie zasady.
Funkcjonuję dość długo w necie i rzeczywiście poprzednio
reprezentowałam inny Bank który został wspomniany.
Stosowanie formy per Ty w żaden sposób nie miało umniejszyć szacunku
którym darzę rozmówcę.

Aby zakończyć dyskusję odnośnie formy w jakiej Państwo chcieliby
dyskutować będę starała się przestrzegać życzeń i swoje wpisy kierować
per Pan/Pani
Jeśli jednak czasami się zapomnę z góry przepraszam i liczę na
wyrozumiałość

Pozdrawiam Małgorzata Kowalska
MałgosiaK(BankPocztowy)

Data: 2009-12-21 14:05:27
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"MałgosiaK (BankPocztowy)"

[...]

No bez jaj Gosiu! :)
Jakoś na forum/blogu mBanku zwracałaś się do klientów/użytkowników per Ty i
nie stanowiło to żadnego problemu. Tutaj niech też tak pozostanie - mi i
chyba większości to nie przeszkadza. Jeżeli jednak masz przed tym opory to
tak trudno pisać w formie bezosobowej? ;)
W końcu na poziomie internetu, komunikacja (szczególnie ta na forach,
grupach dyskusyjnych czy też blogach) przybiera bardziej luźniejszą formę. W
końcu nie załatwiamy tutaj spraw formalnych, inna sprawa kiedy piszemy do
kogoś oficjalnego e-maila (np. do banku) to kultura nakazuje zwrot per
Pani/Pan, państwo - IMHO :) Podobnie w przypadku rozmów telefonicznych jako
tako formalnych :) Ja osobiście głupio się czuję jak osoba po drugiej
stronie słuchawki w rozmowie formalnej "leci do mnie" na ty... :/ Ja trzymam
fason i zwracam się na per Pani/Pan :) Niestety w niektórych
instytucjach/firmach co poniektórzy chyba wstydzą się trzymania fasonu w
podejściu do klienta :)
Dlatego proszę o nie popadanie w skrajności - odnośnie szeroko pojętej
komunikacji w necie :)

Pozdrawiam Małgorzata Kowalska

Pozdrawiam Waldek Anonimowy :)

MałgosiaK(BankPocztowy)

Waldek (Berlin/Hamburg/Krakówek; Niemcy/Polska) :)

Data: 2009-12-21 06:16:44
Autor: MałgosiaK(BankPocztowy)
konto dla starszej osoby
On 21 Gru, 14:05, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

Pozdrawiam Waldek Anonimowy :)

> MałgosiaK(BankPocztowy)

Waldek (Berlin/Hamburg/Krakówek; Niemcy/Polska) :)

Przyznam, że też jestem wyznawcą takiej komunikacji :)

Data: 2009-12-21 15:34:53
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"MałgosiaK (BankPocztowy)"

Przyznam, że też jestem wyznawcą takiej komunikacji :)

No i super! :) Wszelakie wątpliwości odnośnie komunikacji na grupie i
zwrotów grzecznościowych mamy wyjaśnione.

Pozdrawiam.

PS.
A powiesz nam czemu odeszłaś z mBanku? ;)

Data: 2009-12-21 19:57:34
Autor: Grzexs
konto dla starszej osoby
[...]

A ja jeszcze chciałbym wiedzieć dlaczego piszesz "BankPocztowy" łącznie i stosujesz dość awangardową interpunkcję tudzież podział wierszy.

--
Grzexs

Data: 2009-12-21 20:10:38
Autor: Valdi
konto dla starszej osoby
"Grzexs" news:hgogep$pek$2inews.gazeta.pl

A ja jeszcze chciałbym wiedzieć dlaczego piszesz "BankPocztowy" łącznie
i stosujesz dość awangardową interpunkcję tudzież podział wierszy.

Może to taki "styl" obecności na forach internetowych - ot taki znak
rozpoznawczy, na wzór bekającego W :)

Data: 2009-12-16 02:50:07
Autor: krzysztofsf
konto dla starszej osoby
On 15 Gru, 14:46, Bank Pocztowy <bpoczt...@gmail.com> wrote:
Zwróć uwagę, że na stronie są informację odnośnie obecnej oferty. Od
stycznia będą spore zmiany w ofercie rachunków.
Konto będzie za 0 zł i nie ma dodatkowych warunków

A co pozostanie platne w pocztowym koncie standard?
Na glownej stronie wymienione jest razem z nestorem jako znoszace
oplaty?

Tak przy okazji - jesli pozostalaby opcja platnej karty debetowej, to
rezygnujac z jej wyrobienia, moge wyplacac na poczcie i/lub banku
pocztowym bezplatnie srodki na podstawie dowodu?

Data: 2009-12-16 05:51:59
Autor: MałgosiaK(BankPocztowy)
konto dla starszej osoby
On 16 Gru, 11:50, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

rezygnujac z jej wyrobienia, moge wyplacac na poczcie i/lub banku
pocztowym bezplatnie srodki na podstawie dowodu?

Tak jest taka możliwość wypłaty w oddziale Banku Pocztowego lub w
placówce Poczty Polskiej bez posiadania karty płatniczej.
Co do płatnych usług w przypadku Konta Standard to przykładowo za
zlecania przelewu poprzez Infolinię lub Placówkę jest opłata a jeśli
Klient będzie wykonywał operację poprzez internet Pocztowy24 wówczas
nie ponosi kosztów

Data: 2009-12-16 02:25:28
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
konto dla starszej osoby

[...]

Dziękuję za dobrą wiadomość. Półtora roku temu namówiłem moją mamę na
przeniesienie konta z PKO BP SA do Banku Pocztowego, jak PKO podniosło
opłatę za stałe zlecenia na zmienną kwotę do 4 zł. Po półtorarocznym
użytkowaniu konta, powiem, że to była dobra decyzja. Praktycznie koszt
prowadzenia rachunku spadł z kilkunastu złotych do 5 złotych
miesięcznie, a nawet troszkę groszy udaje się zarobić na lokacie 10
dniowej. Ubezpieczenie medyczne też sprawdzone - wizyta lekarza w
domu.
Jest kilka mankamentów, a dotyczy to wiedzy pracowników na temat
oferty Banku Pocztowego. Panie na poczcie nie mają zbyt dużej wiedzy
na temat produktów i nie są wstanie pomóc starszej osobie w problemie..
Przy pierwszej wypłacie w okienku pocztowym za pomocą karty Visa był
zgrzyt. Karta miała być "na podpis" a nie na PIN, okazało się, że
jednak na PIN. Mama nie zapamiętała PINu i nie mogła pobrać pieniędzy,
mimo, że pokazywała karteczkę z numerem klienta. Żadna z pań na
poczcie nie wpadła na pomysł, co zrobić z tym numerem klienta i że
można najnormalniej w świecie wypełnić druk wypłaty. Dopiero moja
interwencja u naczelniczki i przeprowadzone szkolenie (przeze mnie,
czyli nawet nie klienta) umożliwiło wypłatę pieniędzy z konta, na
szczęście już za pomocą PINu, ale dzięki temu panie wiedzą do czego
służy numer klienta i druki wypłaty.

Nawet najlepsza praca marketingowców i pracowników w Bydgoszczy nie da
wiele, jak ludzie na samym dole nie będą odpowiednio przeszkoleni.

Data: 2009-12-16 05:38:57
Autor: MałgosiaK(BankPocztowy)
konto dla starszej osoby
On 16 Gru, 11:25, "krzysztof_krawc...@gazeta.pl"
<krzysztof_krawc...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Nawet najlepsza praca marketingowców i pracowników w Bydgoszczy nie da
wiele, jak ludzie na samym dole nie będą odpowiednio przeszkoleni.

Mamy świadomość, że dobrze przeszkoleni Pracownicy to podstawa i
działamy również w tym kierunku.
Dziękuję za zwrócenie uwagi na powyższą kwestię

konto dla starszej osoby