konto do dzialalnosci

Data: 2009-09-01 09:14:31
Autor: ksdrs
konto do dzialalnosci
Witam

Do tej pory bylem klientem mBanku ze wzgledu na to ze spora liczba moich klientow (allegro) ma tam konto. Mam tam takze kredyt odnawialny ktory czasami jest mi niezbedny (10 000). Troche boli mnie to ze za niewykorzystany kredyt pobierane sa oplaty. Mozecie polecic jakis sensowny bank w ktorym nie beda zdzierac za cos czego nie wykorzystuje?
Potrzebuje jednoczesnie maksymalnie zautomatyzowac obsluge klienta i polaczyc moje narzedzie sprzedazy z mechanizmem sprawdzajacym wplaty. Do tej pory recznie exportowalem z mBanku liste transakcji i wczytywalem dane do narzedzia. Czy jakas platforma bankowa umozliwia dostep do historii rachunku zewnetrznym skryptom?

ksdrs

Data: 2009-09-01 10:27:56
Autor: Paweł
konto do dzialalnosci
ksdrs wrote:

Czy jakas platforma bankowa umozliwia dostep do historii
rachunku zewnetrznym skryptom?

popytaj w bankach, czy oferuja dostep via OFX, albo HBCI.
byc moze polski deutsche bank pozwala na hbci tak jak firma matka.

Data: 2009-09-01 18:17:24
Autor: Pete
konto do dzialalnosci
W dniu 01.09.09 09:14, ksdrs pisze:
Witam

Mam tam takze kredyt odnawialny ktory
czasami jest mi niezbedny (10 000). Mozecie polecic jakis
sensowny bank w ktorym nie beda zdzierac za cos czego nie wykorzystuje?

No to zdecyduj się, czy jest Ci zbędny czy niezbędny?
Jak wykorzystujesz tylko od czasu do czasu, to zaci¶nij pasa, odłóż na emax-ie te 10 tys i traktuj je jako rezerwę na cxzarn± godzinę.

Bo w innych bankach za samo miesięczne prowadzenie konta zapłacisz tyle, co za ten limit w mbanku...

--
Pete

Data: 2009-09-01 18:39:54
Autor: Paweł
konto do dzialalnosci
ksdrs wrote:

Czy jakas platforma bankowa umozliwia dostep do historii
rachunku zewnetrznym skryptom?

tak sie jeszcze potknalem o tego linka:

http://www.deutsche-bank-
pbc.pl/index.php/l1/male_i_srednie_firmy/l2/rachunki_i_rozliczenia/l3/db_collect

popytaj ich, moze to jest to czego szukasz.

konto do dzialalnosci