konto firmowe - ing

Data: 2009-09-19 11:01:02
Autor: scream
konto firmowe - ing
Na tle oferty innych banków to co proponuje ING w ramach konta z lwem
"direct" wydaje sie dosc interesujace. Jest to naprawde dobra oferta, czy
sa jakies zle strony? Moze mnie ktos skutecznie przekonac, ze ING nie
nadaje sie jako podstawowy bank do obslugi finansów w malej firmie? :) Ew.
wskażcie inny. Podstawowe kryterium to wysokość opłat i wygoda obsługi.
Odpadają wszystkie banki elektroniczne.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-09-19 11:40:21
Autor: Valdi.Pavlack
konto firmowe - ing
"scream" news:1wal35a38flrx.3r2puve7vc8m.dlg40tude.net

[...]

Ja pier... co za nachalna reklama! PLONK!

Data: 2009-09-19 11:45:11
Autor: scream
konto firmowe - ing
Dnia Sat, 19 Sep 2009 11:40:21 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Ja pier... co za nachalna reklama! PLONK!

Haha :) Jaki typek :)))
Dzieki, poprawiles mi humor z rana.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-09-19 13:12:28
Autor: Valdi.Pavlack
konto firmowe - ing
"scream" news:18ixyeyvhdqgk$.1ima0pcgy81iv.dlg40tude.net

> Ja pier... co za nachalna reklama! PLONK!

Haha :) Jaki typek :)))
Dzieki, poprawiles mi humor z rana.

:) To zaleta kaca, z którym powoli wygrywam :)

Data: 2009-09-19 11:48:44
Autor: wspolna-flaszka.pl
konto firmowe - ing

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:1wal35a38flrx.3r2puve7vc8m.dlg40tude.net...
[...]

multi konto biznes e-class

--
http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i rozchodów,
ewidencja ryczałt, rejestry vat, moduł allegro i wiele innych - UWAGA -  za 29,99 brutto

Data: 2009-09-19 11:54:59
Autor: Paweł Muszyński
konto firmowe - ing
scream pisze:
[...]

Direct jest elektroniczny :-)

IMO dużo lepszym / tańszym rozwiązaniem jest Alior :-)

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2009-09-19 12:11:30
Autor: scream
konto firmowe - ing
Dnia Sat, 19 Sep 2009 11:54:59 +0200, Paweł Muszyński napisał(a):

Direct jest elektroniczny :-)

Nie chodzi mi o kanały dostępu, tylko o fizycznie działającą placówkę banku
gdzie bede mogl isc i cos zalatwic :) Albo chocby wyplacic kase.

IMO dużo lepszym / tańszym rozwiązaniem jest Alior :-)

Wygląda lepiej, to fakt. A czy ten ich MC Business jest wypukły i mozna nim
placic w necie albo w taksówce?

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-09-21 06:23:19
Autor: Paweł Muszyński
konto firmowe - ing
scream pisze:
[...]

Patrzyłeś na prowizje w Direct?
IMO nie zachęca do wizyt w oddziale...

IMO dużo lepszym / tańszym rozwiązaniem jest Alior :-)

Wygląda lepiej, to fakt. A czy ten ich MC Business jest wypukły i mozna nim
placic w necie albo w taksówce?

Nie mam, nie wiem