konto firmowe - jaki bank?

Data: 2011-06-13 08:01:20
Autor: BQB
konto firmowe - jaki bank?
Będę zakładać firmę, wobec tego potrzebne jest mi konto firmowe, obrót na koncie w ciągu miesiąca, przynajmniej na razie, nie będzie większy niż 5000, interesuje mnie konto, gdzie będą jak najniższe opłaty, oraz dostęp do konta przez internet (ale w obecnych czasach, to chyba wszystkie), oraz potwierdzenia przelewów wykonywane za pomocą tokena.

Data: 2011-06-13 08:59:56
Autor: Joossef
konto firmowe - jaki bank?
2011-06-13, o 08:01:20 BQB oznajmi co nastpuje:

[...]

Jak już pisałem na grupie musiałem założyć firmowe w bgż (żeby dostawać premię na KZP).
Konto okazało się darmowe. Przelewy za free, token za free. Interfejs niestety przekomplikowany, ale idzie przeżyć. Jeśli nie chcesz brać kredytów to jest ok.

--
Joossef

Data: 2011-06-13 11:59:42
Autor: Borys Pogoreło
konto firmowe - jaki bank?
Dnia Mon, 13 Jun 2011 08:01:20 +0200, BQB napisał(a):

niż 5000, interesuje mnie konto, gdzie będ± jak najniższe opłaty, oraz dostęp do konta przez internet (ale w obecnych czasach, to chyba wszystkie), oraz potwierdzenia przelewów wykonywane za pomoc± tokena.

 VW Bank powinien Ci pasować, pomin±wszy opłatę za kartę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-13 14:46:36
Autor: witrak()
konto firmowe - jaki bank?
Borys Pogoreło wrote:
[...]

Tylko nie zapomnieć o założeniu najpierw konta prywatnego, żeby
token był za darmo...
A jak do DG to karta może być do prywatnego (darmowa), bo w końcu
można zawsze przelać, jak się chce wypłacić/zapłacić.

witrak()

Data: 2011-06-13 14:59:38
Autor: SDD
konto firmowe - jaki bank?

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:it4vc0$o6m$1srv.cyf-kr.edu.pl...

A jak do DG to karta może być do prywatnego (darmowa), bo w końcu
można zawsze przelać, jak się chce wypłacić/zapłacić.

Wyplacic nie ma zadnych przeciwwskazan (moze poza rzadkim przypadkiem prowadzenia pelnej ksiegowosci przez OF), ale z placeniem za wydatki zwiazane z DG sprawa jest dyskusyjna :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-06-13 16:20:48
Autor: dwr
konto firmowe - jaki bank?
W dniu 2011-06-13 14:59, SDD pisze:
UÂżytkownik "witrak()"<witrak@hotmail.com>  napisaÂł w wiadomo¶ci

A jak do DG to karta mo¿e byæ do prywatnego (darmowa), bo w koñcu
mo¿na zawsze przelaæ, jak siê chce wyp³aciæ/zap³aciæ.

[...]

A na jakim "odcinku" dyskusyjne?
Pomijając niechęć banku do ew. tańszego wykonywania przelewu "prywatnego".

Pozdrawiam

dwr

Data: 2011-06-14 20:39:43
Autor: Titus Atomicus
konto firmowe - jaki bank?
In article <psqbmu8f4nyy.iru7mvffxbf5$.dlg@40tude.net>,
 Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:

> [...]

 VW Bank powinien Ci pasować, pomin±wszy opłatę za kartę.

Mozna zalozyc dodatkowo bezplatne osobiste konto e-direct, i nie brac karty firmowej.

Pozdrav
TA

konto firmowe - jaki bank?