konto firmowe - jaki bank?

Data: 2011-06-13 08:59:56
Autor: Joossef
konto firmowe - jaki bank?
2011-06-13, o 08:01:20 BQB oznajmi co nastpuje:

Będę zakładać firmę, wobec tego potrzebne jest mi konto firmowe, obrót na koncie w ciągu miesiąca, przynajmniej na razie, nie będzie większy niż 5000, interesuje mnie konto, gdzie będą jak najniższe opłaty, oraz dostęp do konta przez internet (ale w obecnych czasach, to chyba wszystkie), oraz potwierdzenia przelewów wykonywane za pomocą tokena.

Jak już pisałem na grupie musiałem założyć firmowe w bgż (żeby dostawać premię na KZP).
Konto okazało się darmowe. Przelewy za free, token za free. Interfejs niestety przekomplikowany, ale idzie przeżyć. Jeśli nie chcesz brać kredytów to jest ok.

--
Joossef

konto firmowe - jaki bank?