konto firmowe z darmowymi przelewami?

Data: 2010-01-18 13:38:33
Autor: jan kowalski
konto firmowe z darmowymi przelewami?
Polećcie panowie jakieś konto firmowe, na którym na 100% są darmowe wszystkie
przelewy bez żadnych haczyków.
Miło gdyby było gratisowe, ale jak wiadomo nie ma co wymagać za dużo.
Konto byłoby używane tylko i wyłącznie do obsługi przelewów, wiec karty,
kredyty itp to zbędny balast :)

Nie wiem jak się zapatruje mbank i US, gdyby ekonto zgłosić do US jako konto
firmowe do działalności gospodarczej?

Data: 2010-01-18 15:07:24
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "jan kowalski" <0ldman.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hj1o8p$cmc$1inews.gazeta.pl...
[...]

vw bank i meritum, z tym ze ja wlasnie z meritum rezygnuje bo wk mnie haslo maskowane i szybko konczaca sie sesja
(I 2 LUB TRZYKROTNE PONOWNE LOGOWANIE BO SYSTEM WYKRYWA NAGLE INNA SESJE ITP. ),
kompletny brak przygotowania bankowcow jezlei chodzi o obsluge przez tel. (mialem wrazenie jakby babka dopiero sie dowiadywala co ma robic - np przy aktywacji karty
i kaszanka z kwotami blokad na karcie (nie wiadomo czasem jakie jest saldo ) - naturalnie blokady sa niedostepne (nie ma podgladu).

Jak to 1 os dg to moze osobiste konto?
Np bzwbk konto prestiz, oplata 15 zl + 1 zl za karte.
Przelewy darmowe ,rowniez w oddziale (rowniez do zus i us), bezplatne wyplaty ze wszystkich bankomatow
wyciag papierowy.

Regulamin dla ludnosci nie zabrania wykorzystania kont w dg.

Zaleta konta os w dg jest taka ze masz kwote wolna od zajecia jakby co .

P.

Data: 2010-01-18 16:37:50
Autor: MichalL
konto firmowe z darmowymi przelewami?
VWbank. Jedynie opłata za token, z której można się wymigać zakładając prywatne e-direct.

MichalL