konto inteligo - jak zamkn±æ?

Data: 2009-09-03 21:43:40
Autor: Anna
konto inteligo - jak zamkn±æ?
witam chcia³em zamkn±æ rachunek w inteligo -czy moge to zrobiæ z poziomu internetu?

wiem ¿e jest jaki¶ druk

mo¿ecie dac linka do tego wniosku?

jak ju¿ go bêde mia³ to jak i gdzie go wys³ac - jakim listem?

Data: 2009-09-03 22:04:37
Autor: zonk11
konto inteligo - jak zamkn±æ?
witam chcia³em zamkn±æ rachunek w inteligo -czy moge to zrobiæ z poziomu internetu?

wiem ¿e jest jaki¶ druk

mo¿ecie dac linka do tego wniosku?

jak ju¿ go bêde mia³ to jak i gdzie go wys³ac - jakim listem?

dzwonisz na info linie, mówisz ze chcesz zamkn±æ konto i prosisz o przes³anie formularza na email - przychodzi pdf nastêpnego dnia. Wype³niasz wysy³asz na adres: Inteligo ul. Wspólna 47/49 00-684 Warszawa Przerabia³em niedawno.

http://rs692.rapidshare.com/files/275253156/
wniosek_o_zamkniecie_Konta_Inteligo.pdf

Pozdrawiam,
Zonk

Data: 2009-09-03 22:15:28
Autor: eg
konto inteligo - jak zamkn±æ?

http://rs692.rapidshare.com/files/275253156/
wniosek_o_zamkniecie_Konta_Inteligo.pdf

co to znaczy wniosek o zamkniecie? moim zdaniem powinienes zlozyc wypowiedzenie umowy, a nie jakis wniosek!!!!!!!

Data: 2009-09-03 15:19:58
Autor: witek
konto inteligo - jak zamkn±æ?
eg wrote:
http://rs692.rapidshare.com/files/275253156/
wniosek_o_zamkniecie_Konta_Inteligo.pdf

co to znaczy wniosek o zamkniecie? moim zdaniem powinienes zlozyc wypowiedzenie umowy, a nie jakis wniosek!!!!!!!

jak mnie pamiec niemyli, to w regulaminie jest zapis, ze zamkniecie glownego rachunku jesr rownoznacze z wypowiedzeniem umowy, wiec na jedno wychodzi.

Data: 2009-09-03 23:20:49
Autor: zonk11
konto inteligo - jak zamkn±æ?

> http://rs692.rapidshare.com/files/275253156/
> wniosek_o_zamkniecie_Konta_Inteligo.pdf

co to znaczy wniosek o zamkniecie? moim zdaniem powinienes zlozyc wypowiedzenie umowy, a nie jakis wniosek!!!!!!!

jak nie wiesz to nie pisz, mia³e¶ konto w inteligo i je zamyka³e¶ miesi±c temu ? Bo ja tak - i jeszcze pamiêtam co i jak by³o ;) A dokument sobie nazwali jak chcieli.

Data: 2009-09-05 21:26:25
Autor: eg
konto inteligo - jak zamkn±æ?

jak nie wiesz to nie pisz, mia³e¶ konto w inteligo i je zamyka³e¶ miesi±c
temu ? Bo ja tak - i jeszcze pamiêtam co i jak by³o ;) A dokument sobie nazwali
jak chcieli.

ja kiedys czytalem ciekawa historie dotyczaca rozwiazania umowy o prace... pewna osoba zlozyla wniosek o rozwiazanie umowy z jednomiesiecznym wypowiedzeniem, firma wniosek odrzucila, ta osoba sie bronila, ze przeciez wypowiedzenie zlozone przez pracownika nie moze byc odrzucone przez pracodawce

koncem koncow sprawa otarla sie o sad, ktory przyznal racje pracodawcy, wniosek mozna odrzucic

gdyby owa osoba napisala "wypowdzenie, z dniem .... wypowiadam umowe o prace" juz by tak nie bylo

zastanawiam sie jak sie to przeklada na banki

choc kiedys w bph tez dano mi podobny dokument, powiedzalem, ze nie chce skladac dyspozycji tylko wypowiadam umowe, gosc byl lekko strapiony, ale po kilkuminutowej konsultacji z kims wyciagnal inny wzorzec dokumentu juz z napisem wypowiedzenie umowy, uppps ciekawostka ;)

konto inteligo - jak zamkn±æ?