konto internetowe DBnet

Data: 2009-10-08 12:28:24
Autor: Valdi.Pavlack
konto internetowe DBnet
<wiesian.SKASUJ@gazeta.pl> news:hakcuf$lss$1inews.gazeta.pl

czy rzeczywiście to konto jestr bezpłatne?

W pewnym sensie :)

czy są jakieś kruczki, ile kosztuje karta płatnicza

Kruczek jest taki, że jak nie wykonasz jednej transakcji kartą (wypłata z
bankomatu, bądź transakcja bezgotówkowa) to skasują cię na 5 zł.
Jeżeli spełnisz powyższy warunek konto jest w rzeczywistości za free.

nigdzie na ich stronie tego nie mogę znależć chwalą się tylko że wszystko
0 zł

Bo tak jest, pod warunkiem spełnienia warunku, o którym napisałem powyżej :)

konto internetowe DBnet