konto internetowe dla sp. z o.o.

Data: 2011-02-22 10:59:02
Autor: nzp
konto internetowe dla sp. z o.o.
Szukam informacji gdzie założyć konto internetowe dla sp. z o.o. Większość
miejsc gdzie próbowałem pod hasłem "konto firmowe" jako konto dla działalności
gospodarczej. Mogę prosić o poradę?

Data: 2011-02-22 10:59:32
Autor: brum
konto internetowe dla sp. z o.o.
Szukam informacji gdzie założyć konto internetowe dla sp. z o.o.

volkswagen

Data: 2011-02-22 11:10:51
Autor: nzpWYTNIJTO
[...]

oczywiście tak trochę bez sensu nie dodałem, że chodzi mi o to, żeby było
bezpłatne i bez ukrytych kosztów. przelewy po 1 zł mi nie przeskzadzają

Data: 2011-02-22 11:28:17
Autor: witrak()
nzpWYTNIJTO@onet.eu wrote:
[...]

Volkswagen.
Musisz tylko pamiętać, że do całkowitej bezpłatności (oprócz karty
debetowej, bo ta kosztuje 40 zł i nic nie można z tym zrobić)
trzeba najpierw założyć (*całkowicie* bezpłatne) konto prywatne
("direct"), do którego dostaniesz (całkowicie bezpłatny) token (bo
token wydany do firmowego jest płatny).
A potem założysz firmowe "plus" i tego samego, prywatnego tokena
będziesz używać do wszystkich kont, jakie będziesz miał w VW .

Sam używam do spółki zoologicznej od lat. Ma również opcję obsługi
zbiorowego zatwierdzania operacji (wybrany podzbiór osób z
określonego zestawu). I każda może mieć darmowy token na tej
zasadzie. Oczywiście, to jest ważne jak się spółka trochę
rozrośnie :-)

witrak()

Data: 2011-02-22 11:58:18
Autor: nzpWYTNIJTO
> [...]
trzeba najpierw założyć (*całkowicie* bezpłatne) konto prywatne
("direct"), do którego dostaniesz (całkowicie bezpłatny) token (bo

a z karty debetowej nie można zrezygnować? na CH mi ona?

Data: 2011-02-22 12:44:45
Autor: witrak()
nzpWYTNIJTO@onet.eu wrote:
[...]

Przeciwnie, jeśli potrzebujesz musisz o nią wystąpić :-)

na CH mi ona?

Hm, a jak chcesz kasę wyciągnąć, a nie masz wpływów gotówkowych
(co jest częstym przypadkiem w niektórych biznesach), albo masz
chęć zapłacić kartą zamiast nosić worek gotówki ?

witrak()

Data: 2011-02-22 13:27:15
Autor: nzpWYTNIJTO
nzpWYTNIJTO@onet.eu wrote:
> [...]
(co jest częstym przypadkiem w niektórych biznesach), albo masz
chęć zapłacić kartą zamiast nosić worek gotówki ?

ok. na szczęście u mnie to nie występuje.

--

konto internetowe dla sp. z o.o.