konto ma byc BEZ

Data: 2019-04-10 12:20:06
Autor: Majka
konto ma byc BEZ
BEZ opłat  +  BEZ wychodzenia z domu:

Gdzie najlepiej założyć takie konto?
Może nie mieć karty, może być bez dostępu do sieci, nie zrobię z niego żadnego przelewu, nie ustanowię zlecenia ani polecenia. Nic nie wpłacę i nic nie wypłacę.

Mogę zrobić z tym kontem/na tym koncie NIC.
Ma być bez opłat i maksymalnie uproszczone zakładanie (najlepiej bez wychodzenia z domu). Konto założę, a następnie zamknę (po 60 dniach) i wycofam udzielone zgody.

Który bank ma takie konto?

Majka

Data: 2019-04-10 21:38:02
Autor: ToMasz
konto ma byc BEZ
W dniu 10.04.2019 o 21:20, Majka pisze:
BEZ opłat  +  BEZ wychodzenia z domu:
nest bank

ToMasz

Data: 2019-04-10 12:57:17
Autor: Majka
konto ma byc BEZ
W dniu środa, 10 kwietnia 2019 21:38:04 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 10.04.2019 o 21:20, Majka pisze:
> BEZ opłat  +  BEZ wychodzenia z domu:
nest bank

Oczywiście masz rację.
Przepraszam - to moja wina - zapomniałam podać, co już mam.
A mam już: nest bank, envelo pocztowy, przekorzystne w pekao sa, inteligo (to jeszcze z bank gesellschaft berlin), mbank.
I tych nie chcę zamykać.

Czy poza tymi wyżej wymienionymi kontami znajdę coś za darmo tak jak opisałam w pierwszym poscie?
W moim mieście sa oddziały: Santander (dziś byłam - brak takiego konta).
Są też: PKO BP, Alior, Pałucki bank spółdzielczy, BGZ/BNP (nie chcę mieć z nimi nic wspólnego), Poczta-Envelo (już mam), Getin, Credit Agricole (tu nie mogę).

Majka

Data: 2019-04-10 21:59:52
Autor: Kamil Jońca
konto ma byc BEZ
Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> writes:

> [...]

A mam już: nest bank, envelo pocztowy, przekorzystne w pekao sa, inteligo (to jeszcze z bank gesellschaft berlin), mbank.
A do czego Ci właściwie to konto?
KJ

QOTD:
"Overweight is when you step on your dog's tail and it dies."

Data: 2019-04-10 22:24:50
Autor: xbartx
konto ma byc BEZ
On 4/10/19 9:59 PM, Kamil Jońca wrote:

A do czego Ci właściwie to konto?

Z tego co zostało napisane to wynika, że kompletnie do niczego. Otworzyć po to żeby zamknąć - coś w stylu hobby? ;)

Xenocide

Data: 2019-04-10 22:51:42
Autor: Waldek
konto ma byc BEZ
W dniu 2019-04-10 o 22:24, xbartx pisze:
On 4/10/19 9:59 PM, Kamil Jońca wrote:

A do czego Ci właściwie to konto?

Z tego co zostało napisane to wynika, że kompletnie do niczego. Otworzyć po to żeby zamknąć - coś w stylu hobby? ;)

Może do "przeniesienia" dla Krokodyla i zgarnięcia premii ? ;)

Pozdro

Data: 2019-04-10 23:01:41
Autor: xbartx
konto ma byc BEZ
On 4/10/19 10:51 PM, Waldek wrote:

Może do "przeniesienia" dla Krokodyla i zgarnięcia premii ? ;)

Albo jakaś inna premia za posiadanie X kont bankowych.

Xenocide

Data: 2019-04-11 09:26:54
Autor: RobertS
konto ma byc BEZ
W dniu 2019-04-10 o 23:01, xbartx pisze:

Może do "przeniesienia" dla Krokodyla i zgarnięcia premii ? ;)

Albo jakaś inna premia za posiadanie X kont bankowych.

albo do przyjęcia jednorazowej płatności...

tylko nawet jak konto będzie BEZ to i tak potrzeba czasu na otwarcie i zamknięcie

ps
BNP teraz ma jakieś nowe konta, może tam?

RobertS

Data: 2019-04-11 03:36:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
konto ma byc BEZ

"Majka" 5df1cbc3-07e3-4ecb-bac5-91988c79e857@googlegroups.com

: Czy poza tymi wyżej wymienionymi kontami znajdę
: coś za darmo tak jak opisałam w pierwszym poscie?

Darmo to IMO drogo. Może tu:

   https://danutac.oferty-kredytowe.pl

coś znajdziesz, dając mi zarobić.

: BGZ/BNP (nie chcę mieć z nimi nic wspólnego),

To już chyba tylko Paribas -- IMO bardzo dobry bank.

: Getin

Getin dawał w obietnicy 150 pln -- wkrótce zobaczę, czy tylko w obietnicy.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-04-11 13:51:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
konto ma byc BEZ
"Eneuel Leszek Ciszewski"
GetinGetin dawał w obietnicy 150 pln -- wkrótce zobaczę, czy tylko w obietnicy.

O wilku mowa a wilk przysłał dzisiaj SMSem informację o tym, że
 wczoraj wpłacił mi stówę... Zapewne poleconej osobie wpłacił pięć
 dych...

[myślę, że warto powiadomić prokuraturę o podejrzanej operacji --
 kobieta chcę założyć konto i nic na tym nie zarobić!]

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2019-04-11 21:08:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
konto ma byc BEZ

"Eneuel Leszek Ciszewski" q8n9oe$it6$1@node2.news.atman.pl

[...]

Wpłacił -- będzie na ZUS... [ale nie na dwa pełne miesiące...]

[myślę, że warto powiadomić prokuraturę o podejrzanej operacji --
kobieta chcę założyć konto i nic na tym nie zarobić!]

[co tam 5 dych... trzeba jak najszybciej powiadomić prokuraturę!!!
kobieta na pewno należy do grupy przestępczej!!! tyle teraz słychać
o mafiach VATowskich i podobnych... po co jej tak drogie konta?!?
kogo dziś stać na darmowe konto?! -- tylko przestępców!!!]

Od ~tygodnia sprawdzam, po co mi SySyDy...
[najpierw SATAnizm, teraz eSeSmany z Dojczlandii...]
Przez jakiś czas SSD nie jest potrzebny... Daje się
żyć spokojnie... Komputer hibernuje na HDD szybko
i szybko budzi się... BTW -- choć mam 12 GiB RAMki,
plik hibernacyjny zajmuje jedynie 4 GB!!! (reszta
to kesze i pamięć GPU?!? -- toż mam dedykowany GPU
z jego własną RAMką!!!) Rozumiem, że jest jakaś
kompresja, ale żeby aż taka?!?!?!

Mam też 1 GB RAMdysku, ale przeca ten RAMdysk też
trzeba hibernować!!!

Dlaczego w RAMce nie można kompresować tak skutecznie!??!

Po co laptop ma aż 12 GiB obRAMkowania, skoro można
zmieścić zawartość tej RAMki na 4 GB?!?!?!?!?!?!

-=-

Ale po kilku dniach wyczerpują się pokłady cierpliwości...
HDD jest STALE zajęty, zwykle w 100%, co czyni używanie
laptopa niezbyt miłym z uwagi na mroźne efekty...

-=-

Nie wiem, jak długo wytrzymam, ale raczej tęskno mi do
powrotu używania SySyD...

Dokładniej -- teraz 64W10 i część programów użytkowych
czerpię z HDD, ale część nadal z SSD, a i tak lagowanie
masakruje...

Przeżyłem nawet ;) jakąś poważniejszą aktualizację 64W10
na HDD... MASAKRA!!!

-=-

Na elektronicznym/półprzewodnikowym Evo mam 2 partycje
z 64W10 a na mechanicznej Toshibie mam nadal 3, ale
tylko środkowa jest klonem jednej z partycji Evo...
Zamierzam wrzucić na Toshibę jeszcze jeden klon z Evo
w miejsce którejś z obecnych partycji a jedną z Toshiby
wywalić zupełnie, aby mieć 2 na Evo i 2 na Toshibie...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-04-11 10:22:25
Autor: ń
konto ma byc BEZ
Dziwne, bo w BZWBK był rachunek bez opłat.

-- -- -
Santander (dziś byłam - brak takiego konta).

Data: 2019-04-12 16:58:59
Autor: J.F.
konto ma byc BEZ
Użytkownik "Majka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5df1cbc3-07e3-4ecb-bac5-91988c79e857@googlegroups.com...
[...]

Kolekcjonerka kont ?

Czy poza tymi wyżej wymienionymi kontami znajdę coś za darmo tak jak opisałam w pierwszym poscie?
W moim mieście sa oddziały: Santander (dziś byłam - brak takiego konta).

No jak nie ma ?
Kazdy bank musi oferowac konto podstawowe
https://www.najlepszekonto.pl/podstawowy-rachunek-platniczy

ale tobie nie przysluguje, bo masz juz inne.

Ale Konto Jakie Chce tez jest bez oplat

https://santander.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-jakie-chce/konto-jakie-chce.html

Są też: PKO BP, Alior, Pałucki bank spółdzielczy, BGZ/BNP (nie chcę mieć z nimi nic wspólnego), Poczta-Envelo (już mam), Getin, Credit Agricole (tu nie mogę).

Alior tez sie reklamuje z darmowym.

J.

Data: 2019-04-11 01:32:54
Autor: Dawid Rutkowski
konto ma byc BEZ
W dniu środa, 10 kwietnia 2019 21:20:09 UTC+2 użytkownik Majka napisał:

Który bank ma takie konto?

A czy to konto ma być ze śmietanką?
Echh, kobiety, nieba wam przychylić, to zaraz wyjdzie "teachers in space" (STS-51L [*])

Ale że dziewczyna, co ma 5 kont, to pomożemy.
Tylko podzieliłabyś się z grupą tym niecnym planem, jaki masz wobec tego konta - chyba że rzeczywiście chodzi o dawcę do krokodyla (co oczywiście pochwalane jest - a polecającego masz? Będzie dodatkowe 50zł).
I warunki sprecyzuj - bo piszesz, że ma być bez wychodzenia z domu, a po oddziałach latasz.
Czy to "bez wychodzenia" obejmuje również kuriera?
Oraz jeszcze ważna sprawa dotycząca zamykania - czy zrobi to ktoś za Ciebie (np. właśnie krokodyl), czy jednak sama - i czy to też ma być bez wychodzenia z domu? Bo są takie banki, co pozwalają zdalnie założyć, ale zamknięcie tylko osobiście w oddziale, ew. pismo na adres korespondencyjny (ale są i takie, co wymagają podpisu notarialnie poświadczonego).
Ale o zamykaniu poczytaj sobie u Jacka:
https://jakdorobic.com/poradnik-jak-skutecznie-zamknac-konto-w-17-bankach-w-polsce/
https://jakdorobic.com/kontynuacja-czyli-poradnik-jak-skutecznie-zamknac-konto-w-kolejnych-14-bankach-w-polsce/

Możliwości zaś takie:
1) santander - oddział Cię oszukał, ale w tym banku tak jest, między oddziałami a infolinią/internetem jest jakaś straszna wojna.
Zresztą po co tam chodzić, internetu nie masz?

"konto jakie chcę" bez karty jest całkowicie darmowe - a można mieć bez karty.
Konto założysz "zdalnie":
- za pomocą wideorozmowy,
- przelewem z: mBank, Pekao, alior/różowe T, Eurobank, Bank Spółdzielczy we Wschowie (fiu fiu ;), Raiffeisen Bank (tu chyba o aktualizacji zapomnieli - zresztą na tej liście jest też sam santander ;)
- kurierem.

Bardzo dobry bank na dawcę - już 2 razy przenosiłem z niego konto do krokodyla, właśnie czekam na dwie stówki za drugie przeniesienie :)

2) mBank - nie ważne, że masz, możesz założyć drugie eKonto bez karty, będzie darmowe - a jak ma być zamknięte, to tylko jedno zamkną. Chyba że chodzi o rozwiązanie umowy "kompleksowej".
Drugie otworzysz klikiem w ST.

3) kantor aliora kantor.aliorbank.pl - też do założenia przelewem

4) idea, getout - darmowe na pewno, pewnie kurierem się da, czy jakoś łatwiej - nie wiem.

bnpp się nie nadaje, w tych nowych kontach nie ma darmowych - chyba że da się bez karty, ale nie testowałem.

Data: 2019-04-11 11:09:17
Autor: Wojciech Bancer
konto ma byc BEZ
On 2019-04-10, Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> wrote:

[...]

Mogę zrobić z tym kontem/na tym koncie NIC.

[...]

Który bank ma takie konto?

Jak to ma być konto "do niczego" to pewnie każdy bank, ale trzeba patrzeć
w "konta oszczędnościowe" a nie w RORy.

Taka BGŻ Optima np:
https://www.bgzoptima.pl/

mBank:
https://www.mbank.pl/indywidualny/oszczednosci/ekonto-oszczednosciowe/

Santander:
https://santander.pl/konta-bankowe/konta-oszczednosciowe/konta-oszczednosciowe.html

itp. Numer konta jest, karty się zamówić nie da, zapewne 1 wypłata w miesiącu gratis.
Czy w różnych bankach da się założyć konto oszczędnościowe bez ROR, tego nie wiem,
ale niektórych zapewne się da.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-04-11 21:11:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
konto ma byc BEZ

"Wojciech Bancer" slrnqau11t.3032.wojciech.bancer@pl-test.org

[...]

W BZWBKKKBSg oszczędny był płatny!!

[po co jej to konto! na pewno do niecnych zadań!!!]

--

Data: 2019-04-11 23:24:20
Autor: Dawid Rutkowski
konto ma byc BEZ