konto ma byc BEZ

Data: 2019-04-11 01:32:54
Autor: Dawid Rutkowski
konto ma byc BEZ
W dniu środa, 10 kwietnia 2019 21:20:09 UTC+2 użytkownik Majka napisał:

Który bank ma takie konto?

A czy to konto ma być ze śmietanką?
Echh, kobiety, nieba wam przychylić, to zaraz wyjdzie "teachers in space" (STS-51L [*])

Ale że dziewczyna, co ma 5 kont, to pomożemy.
Tylko podzieliłabyś się z grupą tym niecnym planem, jaki masz wobec tego konta - chyba że rzeczywiście chodzi o dawcę do krokodyla (co oczywiście pochwalane jest - a polecającego masz? Będzie dodatkowe 50zł).
I warunki sprecyzuj - bo piszesz, że ma być bez wychodzenia z domu, a po oddziałach latasz.
Czy to "bez wychodzenia" obejmuje również kuriera?
Oraz jeszcze ważna sprawa dotycząca zamykania - czy zrobi to ktoś za Ciebie (np. właśnie krokodyl), czy jednak sama - i czy to też ma być bez wychodzenia z domu? Bo są takie banki, co pozwalają zdalnie założyć, ale zamknięcie tylko osobiście w oddziale, ew. pismo na adres korespondencyjny (ale są i takie, co wymagają podpisu notarialnie poświadczonego).
Ale o zamykaniu poczytaj sobie u Jacka:
https://jakdorobic.com/poradnik-jak-skutecznie-zamknac-konto-w-17-bankach-w-polsce/
https://jakdorobic.com/kontynuacja-czyli-poradnik-jak-skutecznie-zamknac-konto-w-kolejnych-14-bankach-w-polsce/

Możliwości zaś takie:
1) santander - oddział Cię oszukał, ale w tym banku tak jest, między oddziałami a infolinią/internetem jest jakaś straszna wojna.
Zresztą po co tam chodzić, internetu nie masz?

"konto jakie chcę" bez karty jest całkowicie darmowe - a można mieć bez karty.
Konto założysz "zdalnie":
- za pomocą wideorozmowy,
- przelewem z: mBank, Pekao, alior/różowe T, Eurobank, Bank Spółdzielczy we Wschowie (fiu fiu ;), Raiffeisen Bank (tu chyba o aktualizacji zapomnieli - zresztą na tej liście jest też sam santander ;)
- kurierem.

Bardzo dobry bank na dawcę - już 2 razy przenosiłem z niego konto do krokodyla, właśnie czekam na dwie stówki za drugie przeniesienie :)

2) mBank - nie ważne, że masz, możesz założyć drugie eKonto bez karty, będzie darmowe - a jak ma być zamknięte, to tylko jedno zamkną. Chyba że chodzi o rozwiązanie umowy "kompleksowej".
Drugie otworzysz klikiem w ST.

3) kantor aliora kantor.aliorbank.pl - też do założenia przelewem

4) idea, getout - darmowe na pewno, pewnie kurierem się da, czy jakoś łatwiej - nie wiem.

bnpp się nie nadaje, w tych nowych kontach nie ma darmowych - chyba że da się bez karty, ale nie testowałem.

konto ma byc BEZ