konto maklerskie demo, gra na gieldzie

Data: 2009-08-07 13:26:51
Autor: LprzemekL
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
Witam,
Usilnie poszukuje konta maklerskiego demo, gdzie dzieki wirtualnym
srodkom pienieznym, mozna typowac akcje grajac na gieldzie (wgpw).
Jako ze jestem poczatkujacy , narazie nie wchodza w gre konta demo na
akcje CFD (tylko takie znalzlem :( ). Chcialbym zobaczyc w jaki sposob
mozna uzywac konta w domu maklerskim, jeszcze przed jego fizycznym
zalozeniem. Czy mozecie pomoc ?

Data: 2009-08-07 22:49:44
Autor: Dombrek
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
Niestety, dem w Polsce brak. Sa tylko prezentacje. Ale to w sumie wystarczy, zeby sie zorientowac o co chodzi. Poza tym obsluga jest tak prosta, ze po 1 dniu mozna sie wszystkiego nauczyc.
Dombrek

Data: 2009-08-07 13:59:28
Autor: LprzemekL
On 7 Sie, 22:49, "Dombrek" <domb...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Szkoda ze nie ma :(
Ok, dzieki za odpowiedz :)

ps. a tak przy okazji , ja jako poczatkujacy na http://bossa.pl/oferta/#otwarcie
widnieja informacje na temat pakietow zoltego i zielonych w sklad
ktorych wchodzi 1 oferta lub 5 ofert . Co to sa te oferty ?

Data: 2009-08-07 23:14:14
Autor: skippy
konto maklerskie demo, gra na gieldzie

Uzytkownik "LprzemekL"

ktorych wchodzi 1 oferta lub 5 ofert . Co to sa te oferty ?

Odlóz mysli o graniu na co najmniej pól roku.

Data: 2009-08-08 00:07:10
Autor: totus
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
skippy wrote:

Uzytkownik "LprzemekL"

ktorych wchodzi 1 oferta lub 5 ofert . Co to sa te oferty ?

Odlóz mysli o graniu na co najmniej pól roku.

Ale dlaczego? Nie bądź taki nadęty profesjonalista. Każdy kiedyś zaczynał. Ja miałem takie same pytania tylko byłem bardziej dociekliwy i mniej wygodny. Może ktoś mu wyjaśni "co to so te oferty?"

Data: 2009-08-08 04:15:30
Autor: rafalskonecki
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
totus napisał(a):

skippy wrote:

Uzytkownik "LprzemekL"

[...]

Taaa!

LprzemekL
Ale po co demo? Ja kiedyś nie miałem internetu i jak zacząłem się interesować giełdą to spisywałem swoje abstrakcyjne transakcje w zeszycie bazując na danych z gazety. Rysowałem ładne tabelki i obliczałem na kalkulatorze zysk/stratę, zmianę % kapitału 8) hehehe. Nie miałem wtedy nawet pojęcia o czymś takim jak wolumen transakcji a już tym bardziej nie miałem pojęcia o ofertach. W gazecie publikowany był tylko kurs i zmiana %.
Powodzenia!

--
Rafał Skonecki

Data: 2009-08-08 13:26:00
Autor: skippy
konto maklerskie demo, gra na gieldzie

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5i8ig$gmp$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

Uzytkownik "LprzemekL"

ktorych wchodzi 1 oferta lub 5 ofert . Co to sa te oferty ?

Odlóz mysli o graniu na co najmniej pól roku.

Ale dlaczego? Nie bądź taki nadęty profesjonalista. Każdy kiedyś zaczynał.

Podtrzymuję, IMO po prostu za mało wie, żeby zaczynać.

Ja miałem takie same pytania tylko byłem bardziej dociekliwy i mniej
wygodny. Może ktoś mu wyjaśni "co to so te oferty?"

Każdy je miał, ale to są podstawowe kwestie wyjaśniane na milionach www i dlatego np. mi się nie chce tego n-ty raz opisywać.
BTW a dlaczego Ty mu nie wyjaśnisz? :)

Data: 2009-08-08 13:57:59
Autor: Fidelio
Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h5jngg$lca$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5i8ig$gmp$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

Uzytkownik "LprzemekL"

[...]

Przesadzasz.

Data: 2009-08-08 14:16:35
Autor: totus
skippy wrote:

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
skippy wrote:

Uzytkownik "LprzemekL"

[...]

Ja mu nie wyjaśnię dla jego dobra. Jak nie umie rozwiązać sam tak banalnego problemu, to na razie, z innymi też sobie nie poradzi. Poza tym nie prowadzę szkółki dla leniuchów umysłowych. I jeszcze. Rozmowa z Tobą sprawia mi przyjemność, a z nim nie. Dodatkowo nie mogłem odpowiedzieć na jego list bo ze śmiechu ręce mi się trzęsły.

Data: 2009-08-08 20:21:18
Autor: skippy
konto maklerskie demo, gra na gieldzie

Użytkownik "totus"

[...]

Ja generalnie po 3 latach pisania doszedłem do rewolucyjnego wniosku, że nie ma najmniejszego sensu pisać na tematy giełdowe i AT jeżeli się okołogiełdowo nie zarabia pisaniem albo nie szuka ludzi w różnych celach.

Od pewnego momentu pozyskanej wiedzy kompletnie nic to nie daje oprócz ryzyka podłożenia się.
W sumie tyle.

PS
lechujarek mi się spodobało.

PS2
PO z min. Czumą, jego słowami o penalizacji in vitro - wkracza w Pomroczną z IV RP, Jerzy - potwierdzam.
Jest jeszcze wiele innych symptomów, ale zlewam to juz kompletnie.
Nastepuje coraz dalej posunięta mentalna integracja z PIS.

PS3
Podobało mi się też "pisowski minister Kryże" - to jest clue; po prostu sedno sprawy:))))))

Data: 2009-08-07 23:20:46
Autor: Delfino Delphis
LprzemekL wrote:

[...]

To jest po prostu 5 najlepszych ofert w danej chwili. Masz taką tabelę np.:

sprzedaż wolumen
10.00      5
10.30      200
11.20      17
11.40      1000
11.80      300

(podobnie dla kupna)

Za darmo widzisz tylko pierwszą ofertę, czyli wiesz, że możesz za 10 zł
kupić ledwo 5 akcji. Jeśli chcesz np. kupić 500 po każdej cenie, to nie
wiesz za ile poszła by taka transakcja (tutaj 5 za 10, 200 za 10.30, 17 za
11.20 oraz 278 za 11.40) . Jeśli zapłacisz możesz zobaczyć trzy kolejne
oferty, a nawet pięć. Jako początkującemu zupełnie ci się to nie przyda, bo
raczej będziesz grał w dłuższej perspektywie niż intraday (chyba, że
chciałbyś grać na baaaardzo mało płynnych papierach, ale wtedy oferty
znajdziesz za darmo 15 minutowym opóźnieniem w interneie np. tutaj:
http://notowania.pb.pl/instrument/PLHRDEX00021/hardex), a przed stratami
zabezpieczysz się wystawiając normalne transakcje z limitem ceny. Pakiet
zielony_1 kosztuje grosze, a dostajesz wszystko co niezbędne tj. notowania
online i wykresy na żywo, oraz dostęp do analiz, danych itp.

Data: 2009-08-08 09:33:33
Autor: Tomek
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
Uzytkownik "LprzemekL" <zubertowicz@tenbit.pl> napisal w wiadomosci
ps. a tak przy okazji , ja jako poczatkujacy na
http://bossa.pl/oferta/#otwarcie
widnieja informacje na temat pakietow zoltego i zielonych w sklad
ktorych wchodzi 1 oferta lub 5 ofert . Co to sa te oferty ?

Skoro juz znasz adres http://bossa.pl/oferta
proponuje przeczytac to co jest pod adresem http://bossa.pl/edukacja (troche
na prawo w menu od oferty;)

Tomek

Data: 2009-08-08 10:21:30
Autor: iktorn
LprzemekL pisze:
[...]

Zamiast demo graj za prawdziwe $$$.
Jeśli zaczniesz od demo nie edukując się i parę razy będziesz miał farta, to potem wtopisz rzeczywistą kasę bo zgubi Cię pewność siebie.
A jak zaczniesz grać za własne, to podejdziesz do tego jak należy - czytając, analizując i dopiero wtedy podejmując decyzję o wydaniu każdego grosika. A jeżeli tak nie zrobisz, to topniejąca gotówka szybko Cię do tego zmusi.

Jeśli zaczniesz od Wig20 i najbardziej płynnych spółek mwig40/swig80 to wystarczy Ci 1 najlepsza oferta (zółty/zielony1) .

Data: 2009-08-08 02:47:58
Autor: LprzemekL
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
witam,
ok,
dzieki wszystkim za wyjasnienia :),
ku gwoli scislosci, nigdy wczesniej nie interesowalem sie czyms takim
jak gra na gieldzie, tylko slyszalem o notowaniach w telewizji, nie
interesowalo mnie to kompletnie.

Delfino Delphis wrote:
[...]

dzieki wielkie za wyjasnienie z przykladem :)
tak w ramach ciekawosci, jak obliczyles ze wyszlo Tobie 278 za 11.40 ?

iktorn  wrote:
Jeśli zaczniesz od Wig20 i najbardziej płynnych spółek mwig40/swig80 to wystarczy Ci 1 najlepsza oferta (zółty/zielony1) .

Ok, dzieki :)

Data: 2009-08-08 02:53:21
Autor: mylogi
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
dla testowania gry w realtime zapraszam na stronke bigfut.pl
gra 1 kontraktem, transakcje rozliczane wg. nastepnego tiku, zlecenia
PCRO, PKC, Limit

www.bigfut.pl

Data: 2009-08-08 14:00:30
Autor: Fidelio
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
Uzytkownik "LprzemekL" <zubertowicz@tenbit.pl> napisal w wiadomosci news:010623f6-c0fd-4995-bb5f-5d743357f11ee34g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Idealnie by bylo gdybys mial konto w mbanku, wtedy otwierasz sobie za darmo rachunek maklerski i mozesz korzystac z emaklera, który jest idealny na poczatek, wszystko jest tam opisane i wyjasnione co robic.

Data: 2009-08-08 21:09:23
Autor: zly
Dnia Fri, 7 Aug 2009 13:26:51 -0700 (PDT), LprzemekL napisał(a):

Witam,
Usilnie poszukuje konta maklerskiego demo, gdzie dzieki wirtualnym
srodkom pienieznym, mozna typowac akcje grajac na gieldzie (wgpw).

http://gra.onet.pl/gra/

swietnie zrobione, realne kursy, dokladne wykresy archiwalne, etc etc. na
poczatek dostajesz 40tys
--
marcin

Data: 2009-08-08 13:35:50
Autor: macieks
On 8 Sie, 21:09, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

http://gra.onet.pl/gra/

swietnie zrobione, realne kursy, dokladne wykresy archiwalne, etc etc. na

Na wirtualną grę Onet faktycznie jest dobry.
Ale podobno jakieś 80% sukcesu to psycha. Prawdziwy pieniądz,
prawdziwe emocje (czytaj realne).

U mnie w pracy kolega ostatnio próbuje.
Już zauważył różnicę między virtual a real :)

Data: 2009-08-08 14:17:46
Autor: LprzemekL
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
Witam,
Chcialem sie upewnic , bo nie wiem czy dobrze rozumiem. Chodzi o
DayTrading.
Sprzedaje w tej samej sesji akcje 1000 po 110, prowizja 0,39% to 429 a
0,2% to 220.
W sumie prowizja to: 649
Roznica to 209 (429 - 220)
Podsumowujac, rozumiem, ze dostane zwrot 209 na konto, czyli zaplace
440 (649 - 209) samej prowizji, czy tak ?

konto maklerskie demo, gra na gieldzie