konto maklerskie demo, gra na gieldzie

Data: 2009-08-08 21:09:23
Autor: zly
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
Dnia Fri, 7 Aug 2009 13:26:51 -0700 (PDT), LprzemekL napisał(a):

Witam,
Usilnie poszukuje konta maklerskiego demo, gdzie dzieki wirtualnym
srodkom pienieznym, mozna typowac akcje grajac na gieldzie (wgpw).

http://gra.onet.pl/gra/

swietnie zrobione, realne kursy, dokladne wykresy archiwalne, etc etc. na
poczatek dostajesz 40tys
--
marcin

Data: 2009-08-08 13:35:50
Autor: macieks
On 8 Sie, 21:09, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

http://gra.onet.pl/gra/

swietnie zrobione, realne kursy, dokladne wykresy archiwalne, etc etc. na

Na wirtualną grę Onet faktycznie jest dobry.
Ale podobno jakieś 80% sukcesu to psycha. Prawdziwy pieniądz,
prawdziwe emocje (czytaj realne).

U mnie w pracy kolega ostatnio próbuje.
Już zauważył różnicę między virtual a real :)

Data: 2009-08-08 14:17:46
Autor: LprzemekL
konto maklerskie demo, gra na gieldzie
Witam,
Chcialem sie upewnic , bo nie wiem czy dobrze rozumiem. Chodzi o
DayTrading.
Sprzedaje w tej samej sesji akcje 1000 po 110, prowizja 0,39% to 429 a
0,2% to 220.
W sumie prowizja to: 649
Roznica to 209 (429 - 220)
Podsumowujac, rozumiem, ze dostane zwrot 209 na konto, czyli zaplace
440 (649 - 209) samej prowizji, czy tak ?

konto maklerskie demo, gra na gieldzie