konto osobiste do GIGANTYCZNYCH przelewów w serwisie www

Data: 2009-06-09 18:51:09
Autor: kredytywkarpaczu
konto osobiste do GIGANTYCZNYCH przelewów w serwisie www
szukam konta osobistego w którym mozliwe jest
dokonanie pojedynczego przelewu 999.999,99 zł
tzn.milion bez grosika na konto w obcym banku
za pośrednictwem serwisu internetowego.

Większość banków wprowadza jakieś limity
np. bzwbk 12.500 city 12.500 millenium 30.000

potrzebuje robić przelewy kilkaset tysiecy zł
jakie konto mi doradzicie?

Data: 2009-06-09 10:04:56
Autor: BK
On 9 Cze, 18:51, kredytywkarpa...@op.pl wrote:
[...]

Raczej z taka kasa/obrotem to konta privet banking gdzie sa duze
mozliwosci "konfiguracji" konta.

Data: 2009-06-09 21:19:39
Autor: kredytywkarpaczu
inaczej: CZY ktoś z was i JAK robi wielkie przelewy?
Raczej z taka kasa/obrotem to konta privet banking gdzie sa duze mozliwosci "konfiguracji" konta.

1) wątpię czy private banking zostanie zaproponowany
osobie która nie zamierza ulokować w banku ani złotóweczki
a jedynie robić przelewy. Np. jutro wpływa sobie 800.000zł
i po chwili wypływa co do grosika (albo zostaje kilkaset zł). 2) nie lubię tłumaczyć czy jestem wielbłądem czy nie jestem

wspomnieć choć słówkiem że chcę robić takie wielkie przelewy
to albo będą mi wciskać jakieś oferty lokat nie chronione BFG
i namawiać mnie abym w jednym banku lokował > 50.000 euro albo albo będą parzeć jak na członka alkaidy albo mafii narkotykowej
nawiasem mówiąc będąc bossem narkotykowym musiałbym na mózg
upaść aby robić tak rzucające się w oczy przelewy bankowe
albo będą parzeć jak na mitomana fantastę dla którego szkoda czasu
a ja chcę po prostu założyć konto i korzystać z niego
nikomu poza urzędem skarbowym nie tłumacząc co, po co i dlaczego

Data: 2009-06-09 23:14:00
Autor: Valdi.Pavlack
inaczej: CZY ktoś z was i JAK robi wielkie przele wy?
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:6069.000008f9.4a2eb5cbnewsgate.onet.pl

a ja chcę po prostu założyć konto i korzystać z niego
nikomu poza urzędem skarbowym nie tłumacząc co, po co i dlaczego

Może jestem w błędzie, ale powtórzę to co zostało już w tym wątku napisane -
mBank, będzie najlepszym rozwiązaniem. Na 99% nikt nie będzie się pytał po
co? dlaczego? itp. a i zrobienie przelewu na taką kwotę na 99,9% nie powinno
stanowić żadnego problemu :)

Data: 2009-06-09 23:32:34
Autor: Krzysztof Drewicz
On 2009-06-09, Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

[...]

Pamiętam że w takim programie archaicznym 'DefCon' dla pewnej instytucji
korzystającej z usług Banku Spółdzielczego ustawiałem limit
999.999.999,99 PLN i taki też daliśmy do podpisu elektronicznego (który
był na dyskietce :p ). Jakoś nigdy BŚ nie robił problemów, a są takie
firmy gdzie wchodzi - wychodzi dziennie suma nawet większa niż ta.

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-06-10 08:20:46
Autor: Tadek
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

pod warunkiem że jest to przelew krajowy, przy zagranicznym maja obowiązek powiadomić odpowiednie organy.

Data: 2009-06-10 08:34:00
Autor: MK
"Tadek" <tf21@o2.pl> wrote in message news:h0njbu$ft2$2inews.gazeta.pl...
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Czyzby GIIF przestal istniec? Hm... nic nie slyszalem o likwidacji...

MK

Data: 2009-06-10 08:10:21
Autor: aneczka.jedna
kredytywkarpaczu@op.pl napisał(a):
a ja chcę po prostu założyć konto i korzystać z niego
nikomu poza urzędem skarbowym nie tłumacząc co, po co i dlaczego

W każdym banku możesz założyć konto
Tłumaczyć się będziesz w US, ale transakcje na pewno obejrzy także dokładniej
Generalny Inspektor Informacji Finansowej

Data: 2009-06-11 13:54:53
Autor: kredytywkarpaczu
inaczej: CZY ktoś z was i JAK robi wielkie przelewy?
W każdym banku możesz założyć konto
Tłumaczyć się będziesz w US, ale transakcje na pewno obejrzy
także dokładniej Generalny Inspektor Informacji Finansowej

dokładnie to miałem na myśli. Odpowiednim władzom muszę się tłumaczyć, natomiast nie mam czasu sił ani ochoty na tłumaczenia
się przysłowiowej pani Zosi z bankowego okienka.

Data: 2009-06-11 19:00:24
Autor: ąćęłńóśźż
inaczej: CZY ktoś z was i JAK robi wielkie przele wy?
Kiedyś to był niezły BRE i PeKaO SA.
JaC

-- -- -

nie mam czasu sił ani ochoty na tłumaczenia się przysłowiowej pani Zosi z bankowego okienka.

Data: 2009-06-09 19:44:57
Autor: Bogdan B.
Użytkownik wrote:

potrzebuje robić przelewy kilkaset tysiecy zł
jakie konto mi doradzicie?

mBank

Data: 2009-06-09 23:41:04
Autor: kredytywkarpaczu
konto osobiste do GIGANTYCZNYCH przelewów w serwisie www
> potrzebuje robić przelewy kilkaset tysiecy zł
> jakie konto mi doradzicie?

mBank
 rozumiem, że MultiBank jako siostrzany bank także?

co z Inteligo? Lukasem? ING? Getin? Dominet?

Data: 2009-06-10 12:29:17
Autor: Raff
On 9 Cze, 23:41, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

> mBank

rozumiem, że MultiBank jako siostrzany bank także?

co z Inteligo? Lukasem? ING? Getin? Dominet?

eurobank ma możliwość ustawienia limitów transakcji "bez ograniczeń"

Data: 2009-06-10 16:21:02
Autor: EAGLE
konto osobiste do GIGANTYCZNYCH przelewów w ser wisie www

> mBank

rozumiem, że MultiBank jako siostrzany bank także?

co z Inteligo? Lukasem? ING? Getin? Dominet?

zapraszam do korzystania z usług

http://www.bankkredytowy.com.pl/

to nic nei kosztuje a moze skorzystacie z jakichś usług.

Data: 2009-06-10 00:03:30
Autor: Mithos
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:
szukam konta osobistego w którym mozliwe jest
dokonanie pojedynczego przelewu 999.999,99 zł
tzn.milion bez grosika na konto w obcym banku
za pośrednictwem serwisu internetowego.

To nie są gigantyczne przelewy. IMO

Zresztą nawet kilkanaście milionów PLN widoczne na rachunku jako kwota nie robi wrażenia... to tylko kwota księgowa, suche liczby.

--
Mithos

Data: 2009-06-10 08:18:53
Autor: Tadek
[...]

w każdym banku dokonasz przelewu sumy nawet 20 000 000zł. Limity wprowadzono ze względów bezpieczeństwa. Co mówi Twój doradca? bo chyba nie masz tej skromnej sumki w skarpecie.

Data: 2009-06-10 17:15:38
Autor: Darek
Tadek pisze:
w każdym banku dokonasz przelewu sumy nawet 20 000 000zł. Limity wprowadzono ze względów bezpieczeństwa. Co mówi Twój doradca? bo chyba nie masz tej skromnej sumki w skarpecie.

On nie musi mieć tych pieniędzy - jeśli zajmuje się kredytami, to na bieżąco będzie dostawał od banku pieniądze za uruchomione kredyty, które będzie przesyłał na dalsze konta (klientów/sklepów).

Data: 2009-06-10 17:31:55
Autor: MK
"Darek" <taki@jeden.pl> wrote in message news:h0oimr$k4g$1news.wp.pl...

On nie musi mieć tych pieniędzy - jeśli zajmuje się kredytami, to na bieżąco będzie dostawał od banku pieniądze za uruchomione kredyty, które będzie przesyłał na dalsze konta (klientów/sklepów).

A jaki bank ma taki model? Zawsze wydawalo mi sie, ze kasa wedruje z banku na konto kredytobiorcy. Chyba, ze to jakis zakup ratalny...

MK

Data: 2009-06-10 17:42:47
Autor: Darek
MK pisze:
A jaki bank ma taki model? Zawsze wydawalo mi sie, ze kasa wedruje z banku na konto kredytobiorcy. Chyba, ze to jakis zakup ratalny...

MK
Miałem na myśli właśnie zakupy ratalne - HSBC tak ma - bank przekazuje kasę do Partnera dystrybucyjnego, a on przelewa kasę do konkretnych sklepów, w których były uruchomienia kredytów.

Data: 2009-06-10 19:14:59
Autor: MK
"Darek" <taki@jeden.pl> wrote in message news:h0oka3$lee$1news.wp.pl...
Miałem na myśli właśnie zakupy ratalne - HSBC tak ma - bank przekazuje kasę do Partnera dystrybucyjnego, a on przelewa kasę do konkretnych sklepów, w których były uruchomienia kredytów.

Ale to chyba kwoty znacznie mniejsze niz 1MM :).

MK

konto osobiste do GIGANTYCZNYCH przelewów w serwisie www