konto oszczędnościowe dla ojca

Data: 2009-11-30 19:08:50
Autor: Grażyna.Ł
konto oszczędnościowe dla ojca

Użytkownik "Marcin Kuczera" <marcin@leon.usun-to.pl> napisał w wiadomości news:hf116m$62f$1polsl.pl...
hej,

krótka charakterystyka, wiek 61 lat, emeryt.
Średnio Internetowy, ale z pomocą mamy dadzą radę.

Chciałby założyć sobie konto i od razu zastrzegł że nie PKO BP (tam już ma) i nie KB (kredyt na dom).
Takie konto, gdzie może sobie odłożyć to co mu zostaje.
Czyli odsetki im wyższe tym lepiej, ale też dostęp do gotówki swobodny.

Koniecznie marmurek, żeby można było gdzieś podejść i pozałatwiać różne sprawy.

Zastanawiałem się czy Alior nie byłby tutaj dla niego dobry.
On też coś myśli od DB, ale nie wiem jak tam z odsetkami..

Ktoś coś może doradzić ?

Pozdrawiam,
Marcin

Myślę,że niezły jest Eurobank,dobrze oprocentowany ROR i konto oszczędnosciowe.

Pozdrawiam
Grażyna

konto oszczędnościowe dla ojca