konto oszczednosciowe mBank

Data: 2010-09-24 07:35:24
Autor: yoytek
konto oszczednosciowe mBank
mam  e konto w mbanku
moze w tyczniu przejde  ubezpieczeniem auta z Allianz do Mbank
Chcialbym zalozyc sobie konto oszczednosciowe w mBank
wplacam powiedzmy 1000zł i co miesiac kwote w/g mojego uznania/mozliwosci
Czy ktos ma konto oszczednosciowe w mBank ?
Czy moge uzyskać coś wiecej niz standartowe warunki na tym koncie oszczednosciowym z tytułu ze mam konto i zalozmy ze juz mam tez ubezpieczone auto tez u nich ?

z gory dziekuje za pomoc

Data: 2010-09-23 23:02:02
Autor: Tomek z Wawy
On 24 Wrz, 07:35, "yoytek" <yoy...@op.pl> wrote:

Czy ktos ma konto oszczednosciowe w mBank ?

Większość klientów, bo składając wniosek o eKonto proponują od razu
założenie rachunków eMax i eMax+.

Czy moge uzyskać coś wiecej niz standartowe warunki na tym koncie
oszczednosciowym z tytułu ze mam konto i zalozmy ze juz mam tez ubezpieczone
auto tez u nich ?

Nie.

Data: 2010-09-24 11:23:27
Autor: zlotowinfo
konto oszczednosciowe mBank
nie używaj mbanku do oszczędzania, to nie ma sensu

Data: 2010-09-24 17:59:46
Autor: ttt
konto oszczednosciowe mBank
nie używaj mbanku do oszczędzania, to nie ma sensu

a co ma sens?

Data: 2010-09-24 18:11:11
Autor: Pirx
konto oszczednosciowe mBank
"ttt" news:i7ihtk$f2t$1news.onet.pl

nie używaj mbanku do oszczędzania, to nie ma sensu

a co ma sens?

trzymanie kasy w innym niż mBank banku.

Data: 2010-09-24 18:38:13
Autor: ttt
konto oszczednosciowe mBank
nie używaj mbanku do oszczędzania, to nie ma sensu

a co ma sens?

trzymanie kasy w innym niż mBank banku.

no to jeszcze prosze o uzasadnienie

Data: 2010-09-24 18:51:39
Autor: glaukonWYTNIJTO
konto oszczednosciowe mBank

> trzymanie kasy w innym niż mBank banku.

no to jeszcze prosze o uzasadnienie

prawdopodobnie chodzi o procenty

Data: 2010-09-24 18:57:06
Autor: ttt
konto oszczednosciowe mBank

> trzymanie kasy w innym niż mBank banku.

no to jeszcze prosze o uzasadnienie

prawdopodobnie chodzi o procenty

Kurcze, czy ja doczekam sie normalnej odpowiedzi?

Konto Emax Plus ma dobre oprocentowanie, inne banki maja podobne lub mniejsze na podobnych lokatach.

Prosze o normalne uzasadnienie, a nie jakies zdawkowe odpowiedzi.

Data: 2010-09-24 19:25:49
Autor: MarekZ
Użytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7il94$ndj$1@news.onet.pl...

Kurcze, czy ja doczekam sie normalnej odpowiedzi?

Konto Emax Plus ma dobre oprocentowanie, inne banki maja podobne lub mniejsze na podobnych lokatach.

Prosze o normalne uzasadnienie, a nie jakies zdawkowe odpowiedzi.

Oprocentowanie eMax+ to bodajże 3%. Mało. Do lokowania nadaje się Getin, Open Finance, Eurobank, Meritum.

Do tego na eMax+ zaplacisz podatek od zysków kapitałowych od odsetek. Szukaj ofert "bezbelkowych". mBank ma lokatę jednodniową ale tez słabo oprocentowaną.

Data: 2010-09-24 19:36:07
Autor: ttt
[...]

Dziekuje za pojawienie sie wreszcie rzeczowej odpowiedzi.

Jednakze do wymienionych bankow nie mam duzego zaufania - Getin mnie kiedys naciagnal i z tym bankiem dalem sobie spokoj, Open Finance mnie zirytowal tym, ze nie mozna bylo przez telefon uzyskac zadnej konkretnej odpowiedzi.

Osobiscie wole ciut mniejsze oprocentowanie ze swiadomoscia tego, ze do tej pory nie mialem zadnych problemow i nikt mnie nie naciagnal.

Data: 2010-09-24 10:49:30
Autor: Tomek z Wawy
On 24 Wrz, 19:36, "ttt" <t...@nospamwp.pl> wrote:

Jednakze do wymienionych bankow nie mam duzego zaufania

A do mBanku masz? Współczuję! Znaczy, że jeszcze nie składałeś u nich
reklamacji, czego Ci nie życzę. OF jeśli chodzi o bankowanie radzi
sobie obecnie podejrzanie dobrze, jak mBank, ale na samym początku,
radzę korzystać z promocji.

Data: 2010-09-24 19:54:29
Autor: ttt
[...]

W mBanku jestem od dziesieciu lat - zero reklamacji.

Data: 2010-09-24 19:57:59
Autor: MarekZ
Użytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7ioko$im$1@news.onet.pl...

W mBanku jestem od dziesieciu lat - zero reklamacji.

Niemniej jednak jakość obsługi reklamacji w mBanku jest FATALNA.

Data: 2010-09-24 19:40:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7inia$ta0$1@news.onet.pl...

[...]

W takim razie zestaw lokat jednodniowych w mBanku dobranych tak aby nie płacić podatku. Końcówka na eMax+. Można mieć do czterech rachunków eMax+ i warto otworzyć od razu cztery (tylko jedna wypłata w miesiącu jest darmowa).

Data: 2010-09-24 19:48:23
Autor: Pirx
konto oszczednosciowe mBank
"ttt" news:i7inia$ta0$1news.onet.pl

[...]

a może z tym openem to wina leży po twojej stronie ;)

Osobiscie wole ciut mniejsze oprocentowanie ze swiadomoscia tego, ze do tej pory nie mialem zadnych problemow i nikt mnie nie naciagnal.

jesteś wolnym człowiekiem, chcesz kisić pieniądze na mizernym i "uczciwym procencie" to kiś. Nikt za to nie linczuje i nie zabija.

Data: 2010-09-24 19:55:21
Autor: ttt
[...]

Oczywiscie, ze moja wina. Mozesz tak sobie to tlumaczyc.

Data: 2010-09-26 03:30:18
Autor: Krzysiek
[...]

hehe ja do tej pory nie miałem problemów np.z Polbankiem i nawet
reklamacje uznali i sami dzwonili co jakiś czas gdy była w trakcie
rozpatrywania, a troche to trwało.
Więc każdy będzie miał inny bank który mu podpadł a inny który mu nie
podpadł;)

Data: 2010-09-24 19:32:05
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-09-24 18:57, ttt pisze:
[...]

Weź Ty poczytaj archiwum grupy, poguglaj, poczytaj tabele oprocentowań i TOiPy, a nie domagaj się (fakt - "prosisz") wyjaśniania oczywistych odpowiedzi.
Kasę trzymaj na lokatach w OF (poszukaj sam co to znaczy), tę kasę, której będziesz szybko potrzebował - na ro w EB, a rezerwę, gdyby EB zwisło, co mu się zdarza - na mL 1dnowej albo na eM+ w mB.
A jakieś 1% swojej kasy możesz zainwestować w struktury ;)

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-24 19:46:32
Autor: Pirx
konto oszczednosciowe mBank
"ttt" news:i7il94$ndj$1news.onet.pl

Kurcze, czy ja doczekam sie normalnej odpowiedzi?

nie do mnie to pytanie :)

Konto Emax Plus ma dobre oprocentowanie, inne banki maja podobne lub mniejsze na podobnych lokatach.

czy był byś tak dobry i dał mi namiary na swojego dilera? :)

Prosze o normalne uzasadnienie, a nie jakies zdawkowe odpowiedzi.

google i archiwum grupy się popsuło? :)

Data: 2010-09-24 22:35:44
Autor: Wielebny

Użytkownik "Pirx" <pirx@noSPAM.pl> napisał w wiadomości news:4c9ce475$0$22807$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oj zostaw!

W końcu Grupa BRE ma też prawo do jednego, szczerze zadowolonego, klienta...

W.

Data: 2010-09-25 08:07:28
Autor: Villgefortz
konto oszczednosciowe mBank
W końcu Grupa BRE ma też prawo do jednego, szczerze zadowolonego, klienta...

W.

Przesadzacie... Teza, że mBank nie nadaje się do oszczędzania pojawiła
się na grupach już jakiś czas temu, ale pokrycie w rzeczywistości ma
kiepskie. Wszystko zależy od oferty i uwarunkowań dla konkretnego
klienta. Prosty przykład - ja trzymam na jednodniówkach więcej
pieniędzy niż w EB, bo EB daje obecnie 4,05% a mBank - 4,17%. W
dodatku w mBanku mam konto podstawowe, więc dostęp do pieniędzy w
razie potrzeby - błyskawiczny (4 wypłaty w miesiącu wystarczają w
zupełności). Oczywiście, można powiedzieć że 4,17% nie jest dla
wszystkich (oferta na 4% sama w sobie nie jest powszechna, choć też
nie jakoś elitarna, a aby zyskać dodatkowe 0,17% trzeba trochę
pomyśleć i policzyć - przy czym są to wyliczenia na poziomie
matematyki ze szkoły podstawowej), ale mimo wszystko widać, że
generalizowanie prowadzi na manowce.

Open rzeczywiście daje więcej, ale różnica nie jest już tak duża jak
do niedawna (4,85% jeżeli dobrze pamiętam na 3M), a przy tym pieniądze
trzeba zamrozić na dłużej. Poza tym gość może nie mieć zaufania do
Opena i wcale mu się nie dziwię (mimo że w ramach dywersyfikacji też
trzymam tam pieniądze).

A sarkastyczne pytania o dilera czy odsyłanie do archiwum grupy
proponowałbym sobie podarować...

V.

Data: 2010-09-26 11:17:32
Autor: witrak()
Villgefortz wrote:
[...]

Mam wrażenie, że bronisz przegranej sprawy. Główny argument
przeciwko mBankowi opiera się na kiepskiej jakości obsługi i
klasycznej bankowej pazerności. Innymi słowy mBank przegrywa nie
dlatego, że nie ma porównywalnej oferty (bo niekiedy ma), tylko
dlatego, że w trudnej sytuacji, w której ktoś może się nagle
znaleźć z dowolnej przyczyny - ze swojej lub nieswojej winy - ma
szansę graniczącą z pewnością, że mBank zapewni mu maksimum
kłopotów. A w normalnych przypadkach musi stale upewniać się, czy
mu ta instytucja nie szykuje jakiejś pułapki.
Więc - sumując - to nie inne banki są lepsze, tylko mBank gorszy.
Ergo - nie nadaje się do robienia tego, co można zrobić gdzie indziej.

Pozdr.

witrak()
PS. Nie zadzierasz za bardzo nosa, mówiąc "aby zyskać dodatkowe
0,17% trzeba trochę pomyśleć i policzyć - przy czym są to
wyliczenia na poziomie matematyki ze szkoły podstawowej" zamiast
po prostu podać tę genialną receptę, skoro nie jest oczywista ?
Na tej grupie taki zwyczaj jest, że jak ktoś coś dobrego wymyśli,
to nie mówi "wiem, ale nie powiem" tylko podaje przepis - a nuż
ktoś go ulepszy...

Data: 2010-09-26 05:17:09
Autor: Villgefortz
konto oszczednosciowe mBank
Mam wrażenie, że bronisz przegranej sprawy.

Nie bronię mBanku. Po prostu wskazuję, że oprocentowanie w tym
momencie wcale nie jest tam sporo poniżej rynkowego, jak wielu wydaje
się uważać. W tym zakresie nie jest to na pewno przegrana sprawa. A
jakość obsługi to zupełnie inna kwestia i faktem jest, że zadowolonych
klientów ten bank ma głównie wówczas, kiedy ci nie mieli okazji
zetknąć się z obsługą (reklamacją, itd.) osobiście.

PS. Nie zadzierasz za bardzo nosa, mówiąc "aby zyskać dodatkowe
0,17% trzeba trochę pomyśleć i policzyć

Nie było to moim zamiarem. Recepta jest prosta i chyba była na grupach
- zaokrąglanie. Wiem, wiem, sam pisałem że odsyłanie do archiwum nie
jest najlepszym sposobem odpowiedzi, więc już mówię:
nominalne oprocentowanie roczne: 4%
optymalna kwota lokaty: 1050 zł (dolny limit w mB - 1000 zł)
odsetki dzienne od tej kwoty: 12 gr
odsetki roczne: 12 gr x 365 = 43,80 zł
rzeczywiste oprocentowanie roczne: 43,80 zł / 1050 zł = 4,1714%

Oczywiście zaokrąglanie można też zastosować w innych bankach (EB),
ale jest to o tyle trudniejsze, że tam istnieje limit kont
oszczędnościowych, z tego co pamiętam 15. Z kolei w Openie minimalna
kwota lokaty jest na poziomie 5.000 zł, więc efekt procentowy
zaokrąglenia mizerny. W Meritum minimalna kwota to 3000 zł
(oprocentowanie 4,6% przy lokacie 6M, optymalna kwota lokaty jakby
kogoś interesowało to 3056 zł, 39 gr odsetek dziennie, ale bonus z
zaokrąglenia niewielki - wychodzi 4,6580% czyli 0,058% więcej niż
standardowo).

V.

Data: 2010-09-26 05:47:21
Autor: Villgefortz
konto oszczednosciowe mBank
On 26 Wrz, 14:17, Villgefortz <isengrim.faoiltia...@gmail.com> wrote:

EDIT: sprostowanie co do Opena - teraz sprawdziłem, że minimum wynosi
500 zł, nie 5000 zł. To powoduje, że można pograć zaokrągleniami
lepiej, bo już przy kwocie minimalne rzeczywiste oprocentowanie to
5,11%.

V.

Data: 2010-09-26 20:09:17
Autor: ererer
W dniu 2010-09-26 14:47, Villgefortz pisze:
[...]

Open, 3 m-ce i 4,85%:

500,00 zł -> 506,37 zł (~5,08% *)
558,13 zł -> 564,50 zł (~4,55% *)
564,44 zł -> 571,72 zł (~5,14% *)

* - oprocentowanie lokaty z kapitalizacją dzienną, w świecie bez zaokrągleń, w tym samym okresie(przy lokacie założonej we wrześniu, to chyba 91 kapitalizacji)

--
pzdr,
ererer

Data: 2010-09-27 10:12:39
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Villgefortz" <isengrim.faoiltiarna@gmail.com> napisał w wiadomości news:e35476e2-3bf4-4789-959f-c18da63da7a0l6g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

A na Silnie Zarabiającym optymalna kwota to 1014 - 13 groszy dziennie. Trzy takie wymagają 3042 zł i dają też 39gr, no i raz w miesiącu można uzbierane odsetki wybrać, a nie czekać aż zaokrąglenia będą się robiły w dół, no i w razie potrzeby bez kosztów zlikwidować.
P.G.

Data: 2010-09-26 21:24:49
Autor: Jan Strybyszewski
W dniu 2010-09-26 11:17, witrak() pisze:

[...]

Eurobank hoduje długi bez informowania klientów.
BZWBK potrafi z 20zł wyhodowac 160zł i wpisac do BIK.

Owszem procedury papierowe w mbanku to jakas cholerna loteria a nie procedury i to jest moim zdaniem jedyny sluszny zarzut. Tyle ze u konkurencji lepiej nie jest. Polbank to ma system informatyczny z XIXwieku.  Eurobank to taki "mały Lukas" gdzie w marmurach zamiast specjalistów siedza sprzedawcy. To ja wole Lukasa zamiast tego Euro...

Data: 2010-09-26 18:33:42
Autor: Krzysztof

"Villgefortz" <isengrim.faoiltiarna@gmail.com> wrote in message news:f440824a-f07d-4ce8-853c-d0834b9e30cat20g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Nie to, ze sie nie nadaje, po prostu mozna miec to samo lub lepiej w bankach z placowkami. Zalatwienie reklamacji lub czegos bardziej skomplikowanego jest w placowce duzo latwiejsze. Ja rozstalem sie z mbankiem, gdzies ok 2006, nie pamietam dokladnie, ale mniej wiecej pare miesiecy po wprowadzeniu oplat za przelewy. Nie zaluje swojej decyzji ani troche, gdyz teraz w innych bankach placowkowych znajduje zawsze lepszy produkt niz ma mBank a i jest duza latwosc w otwieraniu i zamykaniu rachunkow niz w bankach czysto internetowych. Jeszcze gdzies w miedzyczasie przewinal sie VW bank, ale tez sie go pozbylem.
Dzisiaj kazdy bank ma dostep do produktow przez internet i z niego aktywnie korzystam, ale placowka jest czesto nieoceniona, szczegolnie jezeli chodzi o wplaty/wyplaty w walucie obcej. Po drugie dzisiaj nie problem jest miec kilka kont majacych odpowiednie bezplatne funkcje, na ktorych  nam zalezy i takie duo czy trio rachunkow albo i wieksza liczba pozwala na swobodne i bezplatne bankowanie. Denerwujace w bankach z grupy BRE jest ciagle 'przewietrzanie' tabeli oplat i prowizji a ja nie lubie kazdego dnia zaczynac od sprawdzania czy bank nie wprowadzil jakiejs ekstra oplaty dla mojego konta.
Nie wiem czy jest to trwala tendencja, ale banki czysto wirtualne szczegolnie na poczatku dzialalnosci, pare lat temu, mialy bardzo konkurencyjna oferte, ktora uzasadniano brakiem placowek, duzo mniejsza iloscia pracownikow, itp. a obecnie te placowkowe, ktore maja dodatkowe wieksze koszty obslugi klientow oferuja korzystniejsze finansowo produkty niz te czysto internetowe.

konto oszczednosciowe mBank