konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis

Data: 2010-07-12 10:29:11
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis
szukam konta oszczędnościowego które koniecznie
musi mieć DWIE wypłaty gratis w miesiącu (większość
banków daje tylko JEDNĄ) - może istnieć zróżnicowanie
że np. 1 przelew wewnątrz drugi na zewnątrz banku
albo np. 1 przelew telefoniczny drugi internetowy
ale darmowe wypłaty mają być dwie w miesiącu

Data: 2010-07-12 08:54:28
Autor:
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):
[...]

Eurobank - dowolna ilość przelewów na własne konto w Eurobanku (procent też
bardzo przyzwoity).

Data: 2010-07-12 10:38:45
Autor: krzysiek
W dniu 2010-07-12 10:29, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
[...]

W ING OKO, masz dowolną ilość przelewów na własny ROR w ING.

Krzysiek
www.cashbook.pl

Data: 2010-07-12 10:47:13
Autor: SDD

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000471.4c3ad257newsgate.onet.pl...
[...]

W mBanku mozesz miec 4 konta oszczednosciowe eMax Plius.
Trzymasz cala kase na jednym koncie. Chcesz wyplacic czesc, to wyplacasz z tego rachunku cala kase na e-konto, wykorzystujesz ile chcesz a reszte wplacasz na kojelny eMax Plus. Operacje te mozesz powtorzyc 4 razy w meisiacu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-12 11:02:11
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
[...]

dziękując za kilka już udzielonych podpowiedzi,
doprecyzuję, że konto oszczędnościowe musi być wspólne dla dwóch osób A i B, i co miesiąc jeden przelew musi trafiać do osoby A, drugi do osoby B,

z uwagi na powyższe, bardzo fajny pomysł 4xEmax+
nie znajdzie akurat tutaj zastosowania, a szkoda...

nie wiem jak z OKO ING, bo nie interesowałem się
ile lwich oczu mogę mieć indywidualnych ile wspólnych
i czy ze wspólnego oka przeleję tylko na wspólny direct
czy dowolnie na wspólny direct lub direct A lub direct B

Data: 2010-07-12 11:14:21
Autor: krzysiek
W dniu 2010-07-12 11:02, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
[...]

hmmm... nie wiem czy jest możliwość założenia wspólnego RORu Direct.
Ale btw. w czym problem przelać z OKA na ROR, a potem z niego gdziekolwiek za darmo? Toż to 5 sekund zajmie.

Krzysiek
www.cashbook.pl

Data: 2010-07-12 11:21:56
Autor: MarekZ
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:47f6.00000479.4c3ada13@newsgate.onet.pl...

nie wiem jak z OKO ING, bo nie interesowałem się
ile lwich oczu mogę mieć indywidualnych ile wspólnych
i czy ze wspólnego oka przeleję tylko na wspólny direct
czy dowolnie na wspólny direct lub direct A lub direct B

Jeżeli to jest dla własnego użytku (w sensie, że nie trzeba podawać numerów rachunków innym) nie ma to kompletnie żadnego znaczenia, bowiem OKO możesz otwierać i zamykać przez internet, generując nowe numery rachunków i w praktyce nieskończona ilość darmowych operacji każdego rodzaju po prostu zamykając już "użyte" w danym miesiącu OKO i otwierając nowe.

Otwiera się pod ręki, zamykanie trwa 1 dzień roboczy. Dotyczy także OKO walutowych.

Data: 2010-07-12 12:24:58
Autor: XYZ
On 12.07.2010 11:21, MarekZ wrote:
[...]

Meritum  -- jak powyżej.
Getin TOP -- o ile mi wiadomo można dokonać trzy wypłaty po jedej każdego typu: internet, telefon, placówka.

Data: 2010-07-12 12:24:21
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis
Meritum  -- jak powyżej.
Getin TOP -- o ile mi wiadomo można dokonać trzy wypłaty po jedej każdego typu: internet, telefon, placówka.

http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/oszczednosciowe/#tabs=1
    * prowadzone w PLN
    * oprocentowanie 4,3% w skali roku
    * obsługa w placówkach Banku, Urzędach Pocztowych przez internet oraz telefon
    * wypłata pieniędzy trzy razy w miesiącu bez opłat - raz w formie wypłaty gotówkowej i dwa razy w formie przelewu (1 wypłata gotówki, 1 przelew zewnętrzny i 1 przelew wewnętrzny)

prawie dobrze!

Data: 2010-07-12 11:50:59
Autor: J_K_K
[...]

W Polbanku przelewasz ile razy chcesz na gotówkowe
i stamtąd też wypłacasz ile razy chcesz :-)

W BPH 2 (o ile nie zmienili) przelewy gratis na  konto
oszczędnościowe x 2 możliwe konta wyżej oprocentowe (4,2) niż to niżej (3,5) ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-08-15 11:56:04
Autor: bastek72
konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis
> szukam konta oszczędnościowego które koniecznie
> musi mieć DWIE wypłaty gratis w miesiącu

postanowiłem wybrać sie do citka i pocztowego

szukam jeszcze podobnej funkcjonalności dla kont FIRMOWYCH

Data: 2010-07-12 20:04:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
CITIBANK oszczędności z 2 przelewami gratis?
proszę klientów Citibanku o wyjaśnienie, bo widzę sprzeczność w opisie:

http://www.online.citibank.pl/page.do?content=ko_oszczednosciowe

Konto Oszczędnościowe to idealne konto do bieżącego oszczędzania.
Po pieniądze możesz sięgnąć w każdej chwili bez utraty odsetek.
* Pierwszy przelew w miesiącu z kont oszczędnościowych jest bezpłatny.

a dalej:
Otwarcie i prowadzenie rachunku:
    * 0 zł za otwarcie i prowadzenie Konta Oszczędnościowego
    * 0 zł za otwarcie i prowadzenie dodatkowych rachunków w walucie obcej
Przelewy i wypłata gotówki:
    * 0 zł za pierwszy przelew zewnętrzny w miesiącu z kont oszczędnościowych prowadzonych w banku
    * 7,99 zł za każdy kolejny przelew zewnętrzny w danym miesiącu
    * 0 zł za pierwszy przelew wewnętrzny w miesiącu z kont oszczędnościowych prowadzonych w banku
    * 7,99 zł za każdy kolejny przelew wewnętrzny w danym miesiącu
    * 0 zł za pierwszą wypłatę gotówkową w danym miesięcy w oddziale banku
    * 7,99 zł za każdą kolejną wypłatę
Dostęp do informacji o rachunku:
    * 0 zł za dostęp do bankowości internetowej Citibank Online
    * 0 zł za dostęp do bankowości telefonicznej CitiPhone

to jak w końcu jest? bezpłatny jest tylko jeden pierwszy przelew (bez rozróżniania na wewnętrzne i na zewnętrzne)

czy odrębnie liczony jest pierwszy wewnętrzny i pierwszy zewnętrzny
co w sumie dawałoby dwa przelewy bezprowizyjne (zaspokoi moje potrzeby)?

Data: 2010-07-12 21:23:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
CITIBANK oszczędności z 2 przelewami gratis?

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> 47f6.000004c0.4c3b5929@newsgate.onet.pl

[...]

A post swój kierujesz do kamikaze?... ;)

Data: 2010-08-15 12:19:32
Autor: bastek72
> [...]

> co w sumie dawałoby dwa przelewy bezprowizyjne (zaspokoi moje potrzeby)?

A post swój kierujesz do kamikaze?... ;)

raczej do kogoś kto już kiedyś (obojetnie celowo czy wskutek
błędu) zlecił drugi przelew innego rodzaju (np. wewnętrzny
po zewnętrznym albo zewnętrzny po wewnętrznym). Taki klient citka mógłby sie wypowiedzieć czy pobrano opłate
za drugi przelew. Na razie dezinfolinia twierdzi:
że 1 wewnętrzny 1 zewnętrzny to razem 2 darmowe przelewy

Data: 2010-08-15 13:37:50
Autor: RobertS
[...]

zleciłem kiedyś drugi wewn. i opłatę mi pobrano ;-/

RobertS

Data: 2010-08-15 14:21:30
Autor: bastek72
> [...]

> że 1 wewnętrzny 1 zewnętrzny to razem 2 darmowe przelewy
> zleciłem kiedyś drugi wewn. i opłatę mi pobrano ;-/

wnioski: jeśli Twój pierwszy przelew był zewnętrzny INFO-citki kłamią

jeśli Twój pierwszy przelew był wewnętrzny INFO-citki mogą
ale nie muszą mówić prawdę

a jak było, jeśli można wiedzieć?

Data: 2010-08-15 18:51:10
Autor: RobertS
[...]

obydwa były wewn., z KO mam zdefiniowany przelew TYLKO na Citi direct

RobertS

konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis