konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis

Data: 2010-07-12 11:50:59
Autor: J_K_K
konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000471.4c3ad257newsgate.onet.pl...
szukam konta oszczędnościowego które koniecznie
musi mieć DWIE wypłaty gratis w miesiącu

W Polbanku przelewasz ile razy chcesz na gotówkowe
i stamtąd też wypłacasz ile razy chcesz :-)

W BPH 2 (o ile nie zmienili) przelewy gratis na  konto
oszczędnościowe x 2 możliwe konta wyżej oprocentowe (4,2) niż to niżej (3,5) ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-08-15 11:56:04
Autor: bastek72
konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis
> szukam konta oszczędnościowego które koniecznie
> musi mieć DWIE wypłaty gratis w miesiącu

postanowiłem wybrać sie do citka i pocztowego

szukam jeszcze podobnej funkcjonalności dla kont FIRMOWYCH

--

konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis