konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją

Data: 2012-05-21 16:15:40
Autor: tomba
konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją
witam

posiadam konto oszczędzające o mocno oszczędzające w Polbanku. kiedyś
na tych kontach była dzienna kapitalizacja , teraz widzę ze tylko raz
w miesiącu dopisują odsetki

czy jakiś bank oferuje konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją?

Data: 2012-05-22 00:55:15
Autor: luc
On 22 Maj, 01:15, tomba <tom.bas...@gmail.com> wrote:
[...]

W Eurobanku jeszcze jest - 4,05%. Dodali do tego jeszcze jakiś
wynalazek z oprocentowaniem progresywnym:

http://www.eurobank.pl/biuro-prasowe,rachunek-progres,141,42.html

pzdrwm
luc

Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://db.tt/eUr75qR ;-)

Data: 2012-05-22 02:22:37
Autor: astro
konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją
I te z dzienna kapitalizacja objete sa podatkiem Belki, wiec korzysci
plynace z czestej kapitalizacji sa teraz znacznie nizsze.
Swoje oszczednosci przenioslem z konta Mocno Oszczedzajacego w Polbanku do
BGZ Optima. 6.5% dla nowych srodkow.
www.bgzoptima.pl/konto_BGZOptima

Deutsche Bank Konto Oszczędnościowe 24h ma dzienna kapitalizacje.
www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/konta/l2/db_konto_oszczednosciowe_24h

Chyba rowniez GetinOnline.
www.getinonline.pl/Konto_oszczednosciowe
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-05-22 10:27:28
Autor: ZEPHYR

Użytkownik "tomba" <tom.basiak@gmail.com> napisał w wiadomości news:03cc4e82-ef5c-4d57-af61-50246c3c313bn16g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

eurobank, konto progresywne, czy jakoś tak...

Data: 2012-05-22 02:11:49
Autor: tomba
On 22 Maj, 10:27, "ZEPHYR" <lescepe...@spadaj.pl> wrote:
Użytkownik "tomba" <tom.bas...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:03cc4e82-ef5c-4d57-af61-50246c3c313bn16g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

a wiecie może jak kształtują sie przeliczniki walutowe dla kart
debetowych mbanku i db net. zastanawiam sie nad przenosinami z mbanku.
gdyż nic ciekawego poza wyplatami ze wszytskich bankomatow nie mają
ciekawego do zaoferowania

Data: 2012-05-22 03:14:06
Autor: luc
On 22 Maj, 11:11, tomba <tom.bas...@gmail.com> wrote:

[...]

Porównaj:
http://www.mbank.pl/informacja/kursy-walut.html

https://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/kursy_walut/

i daj znać na grupie.

Data: 2012-05-22 10:59:20
Autor: Budzik
[...]

obecnie kapitalizacja dzienna jest nieopłacalna.

Data: 2012-05-22 21:48:18
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA05B80EAD995Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

czemu? bardzo opłaca się mieć odsteki odrazu
i kasę kiedy się chce

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-05-22 22:59:17
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail usuntousun@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ty tak na serio?
o ile nie masz kilkunastu milionów na koncie - uznam ze kwota odsetek z jednego dnia jest pomijalna.

Dotychczas lokaty dzienne był stworzone aby omijać belkę.
Obecnie nie ma na to sposobu, mało tego, ponoć ze względu na zaokrąglenia mozna wyjść gorzej niż na kapitalizacji miesięcznej.

Nie wczytywałem się, nie liczyłem jakie to różnice, wiec nic wiecej nie pomoge.

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2012-05-22 23:26:05
Autor: BI
konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją
On 23 Maj, 00:59, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Osobnik posiadający mail usuntou...@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

mozna wyjść gorzej niż na kapitalizacji miesięcznej.

Nie wczytywałem się, nie liczyłem jakie to różnice, wiec nic wiecej nie

Dla małych, kilkusetzłotowych kwot kapitalizacja dzienna jest
nieopłacalna. Przepis wymagający zaokrąglania końcówek groszy podatku
wyłącznie w górę z dokładnością do 1 gr powoduje, że podatek realnie
może przyjmować wartości w granicach kilkudziesięciu procent! Nie ma
stałych zasad, wszystko zależy od kwoty depozytu i wysokości
oprocentowania.
Przykład dla 4,3% był kiedyś podawany tutaj:
http://prnews.pl/analizy/koniec-antybelek-czas-na-porzadki-w-oszczednosciach-69616.html

Data: 2012-05-23 07:22:12
Autor: Jacek Politowski
konto oszczędnościowe z dzienną kapitalizacją
In article <23052012.222AD0C9@budzik61.poznan.pl>
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Dotychczas lokaty dzienne był stworzone aby omijać belkę.
Obecnie nie ma na to sposobu, mało tego, ponoć ze względu na zaokrąglenia mozna wyjść gorzej niż na kapitalizacji miesięcznej.

Stworzone to jednak zostały chyba przed belką... Natomiast
spopularyzowały się dopiero po wprowadzeniu tego podateku - w celu
ominięcia.

A "ponoć" jest trochę mało konkretne. Dla kwot rzędu kilkudziesięciu
tysięcy (jak pamiętam - wyliczenia robiłem ze 2 miesiące temu) i
oprocentowania zbliżonego do aktualnego już potrafiła występować
przewaga jednodniówek.

A dla małych kwot kapitalizacji (<1zł) z perspektywy optymalizacji
podatkowej (najmniejszy podatek) najbardziej opłacalne są
wielokrotności 21 groszy - podatek = 19,05%

--
Jacek Politowski

Data: 2012-05-28 20:17:04
Autor: ZEPHYR

Użytkownik "Jacek Politowski" <sorry@nie.istnieje> napisał w wiadomości news:slrnjrp414.bl3.sorrynie.istnieje...
[...]

czyli co, mam rozumieć że jednak jednodniówki sie opłacają przy wiekszej sumie? powiedzmy 100000?

Data: 2012-05-28 21:29:19
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "ZEPHYR" <lecepedze@spadaj.pl> napisał w wiadomości news:jq0ff1$h5m$1inews.gazeta.pl...
czyli co, mam rozumieć że jednak jednodniówki sie opłacają przy wiekszej sumie? powiedzmy 100000?

no tak, bo masz szybciej kasę w ręce wraz z odsetkami

a teraz to już nie ma znaczenia na ile dni i tak tyle samo odsetek pobiorą
ale min. 1gr chyba wezmą