konto pocztowe a odejście z pracy

Data: 2009-04-03 22:39:25
Autor: Jotte
konto pocztowe a odejście z pracy
W wiadomości news:gr5r1i$3tu$1inews.gazeta.pl PYTON
<jurekgajmalpa@interia.pl> pisze:

Jako że nie jestem zorientowany  dobrze w temacie więc zwracam się do speców.  Sprawa wygląda następująco. Narzeczona pracowała w pewnej
firmie.  Na potrzeby pracy założyła sobie pocztę na  gmail.com
Czyli jest to prywatne konto.
Normalnie pracodawca udostępnia konto firmowe.

 Konto
zawiera w  adresie tylko imię i nazwisko narzeczonej. Jako że dziewczyna
zmienia pracę  chciała się rozliczyć ze służbowego komputera, Tel itp.
Jej szef stwierdził  że musie też podać hasło do konta i nie może się na
nim logować. Tłumaczy to  tym że na konto mogą przychodzić informacje
poufne dotyczące firmy.  I moje  pytanie, czy pracodawca może żądać
wydania hasła do konta?
Może.
Ale nie trzeba się tym przejmować.

W końcu konto  zostało założone przez nią i jest
na jej imię i nazwisko. Dziewczyna  odmówiła podania hasła twierdząc że
nie chce żeby ktoś mógł wysyłać z jej  konta korespondencję podszywając
się pod nią.  Czy ktoś ma pomysł czym się  podeprzeć na rozmowie z
szefem ??
Niczym. Nie ma sensu z nim o tym gadać.
A jak już koniecznie pragnie, to "zapomnieć" hasła i niech wał spada.

--
Jotte

Data: 2009-04-04 08:29:11
Autor: lublex
konto pocztowe a odejście z pracy

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał

Czyli jest to prywatne konto.
Normalnie pracodawca udostępnia konto firmowe.

Poprawka - normalny

pozdr
lublex

konto pocztowe a odejście z pracy