konto pocztowe a odejście z pracy

Data: 2009-04-03 22:46:39
Autor: animka
konto pocztowe a odejście z pracy
PYTON pisze:
Witam

Jako że nie jestem zorientowany  dobrze w temacie więc zwracam się do speców.  Sprawa wygląda następująco. Narzeczona pracowała w pewnej firmie. Na potrzeby pracy założyła sobie pocztę na  gmail.com  Konto zawiera w adresie tylko imię i nazwisko narzeczonej. Jako że dziewczyna zmienia pracę chciała się rozliczyć ze służbowego komputera, Tel itp. Jej szef stwierdził że musie też podać hasło do konta i nie może się na nim logować. Tłumaczy to tym że na konto mogą przychodzić informacje poufne dotyczące firmy.  I moje pytanie, czy pracodawca może żądać wydania hasła do konta? W końcu konto zostało założone przez nią i jest na jej imię i nazwisko. Dziewczyna odmówiła podania hasła twierdząc że nie chce żeby ktoś mógł wysyłać z jej konta korespondencję podszywając się pod nią.  Czy ktoś ma pomysł czym się podeprzeć na rozmowie z szefem ??

To niech sobie założy drugie konto na gmailu, zapisze gdzieś cenne maile i adresy, niech wykasuje wszystko i odda to głupie konto (już bez danych) pracodawcy.

--
animka

Data: 2009-04-03 23:18:06
Autor: ąćęłńóśźż
konto pocztowe, a odejście z pracy
Z własnym nazwiskiem w nazwie???
JaC

-- -- -

niech wykasuje wszystko i odda to głupie konto

Data: 2009-04-03 23:21:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:

To niech sobie założy drugie konto na gmailu, zapisze gdzieś cenne maile i adresy, niech wykasuje wszystko i odda to głupie konto (już bez danych) pracodawcy.

ROTFL !!!
Te przyszłe prywatne maile też ma od razu wykasować?

Od razu widać że kompletnie nie czujesz tematu, o którym się wypowiadasz.

Data: 2009-04-03 23:55:48
Autor: animka
Cavallino pisze:
[...]

"Przyszłym prywatnym mailom" podać nowy adres kontaktowy, a wszelkiej maści spam zostawić szefowi.

Data: 2009-04-04 00:05:53
Autor: Cavallino
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:gr5oj9$d60$1node1.news.atman.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Ale po jakiego, jak nie trzeba sobie życia komplikować i wystarczy powiedzieć "NIE !"?

Data: 2009-04-04 00:16:36
Autor: animka
Cavallino pisze:

Ale po jakiego, jak nie trzeba sobie życia komplikować i wystarczy powiedzieć "NIE !"?

Można, ale po co sobie szarpać nerwy jak się chce jak najszybciej uciec z firmy takiego głupiego szefa?

--
animka

Data: 2009-04-04 00:18:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:gr5pm0$d9s$2node1.news.atman.pl...
Cavallino pisze:

Ale po jakiego, jak nie trzeba sobie życia komplikować i wystarczy powiedzieć "NIE !"?

Można

I wszystko na temat.
Asertywność to pożądana cecha.

Data: 2009-04-03 21:44:18
Autor: witek
Cavallino wrote:
Asertywność to pożądana cecha.

tylko czasami duzo kosztują wpisy w sądach jak się asertywność spotka z osłem szefa. Przerabiane w praktyce.

Data: 2009-04-04 08:37:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gr6hig$ecs$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
Asertywność to pożądana cecha.

tylko czasami duzo kosztują wpisy w sądach jak się asertywność spotka z osłem szefa. Przerabiane w praktyce.

Ale kosztują chyba osła szefa, prawda?

Data: 2009-04-04 09:40:56
Autor: witek
Cavallino wrote:
Asertywność to pożądana cecha.

tylko czasami duzo kosztują wpisy w sądach jak się asertywność spotka z osłem szefa. Przerabiane w praktyce.

Ale kosztują chyba osła szefa, prawda?

zanim kosztują jego najpierw kosztują mnie.
A sprawy się ciagną latami.

Data: 2009-04-04 18:03:40
Autor: Cavallino
[...]

Ale co?
Wpis, w sądzie, z prawa pracy?

Data: 2009-04-04 18:04:55
Autor: Johnson
konto pocztowe a odejście z pracy
Cavallino pisze:

Wpis, w sądzie, z prawa pracy?

Wpisy to są w księgach wieczystych.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-04-04 07:24:13
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gr5ul7$huh$1news.onet.pl...
[...]

Nie zwracaj na nia uwagi to usenetowa przyslowiowa blondynka  która nie rozumie wiekszosci tego co sie do niej pisze.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-04-04 18:18:23
Autor: zly
Dnia Fri, 3 Apr 2009 23:21:10 +0200, Cavallino napisał(a):

Od razu widać że kompletnie nie czujesz tematu, o którym się wypowiadasz.

przeszukaj googlegroups pod katem 'animka', wiele ci to wyjasni
--
marcin

Data: 2009-04-03 23:29:22
Autor: Jenka
konto pocztowe a odejście z pracy
animka (animka@to.nie.ja.wp.pl) w wiadomości
<gr5kp4$cns$1@node1.news.atman.pl> napisał:

To niech sobie założy drugie konto na gmailu, zapisze gdzieś cenne
maile i adresy, niech wykasuje wszystko i odda to głupie konto (już
bez danych) pracodawcy.

Może lepiej wróć do dyskusji o capuccino na pl.biznes.banki...

(Dla zainteresowanych <gr5kp4$cnr$1@node1.news.atman.pl>).

--
Pozdrawiam, Jenka

Data: 2009-04-03 16:51:10
Autor: witek
Jenka wrote:

Może lepiej wróć do dyskusji o capuccino na pl.biznes.banki...

Masz u mnie piwo.

Data: 2009-04-04 00:13:58
Autor: animka
witek pisze:
Jenka wrote:
Może lepiej wróć do dyskusji o capuccino na pl.biznes.banki...

Masz u mnie piwo.

A ty u mnie kozę od swojego mleka :-)

--
animka

Data: 2009-04-03 21:44:48
Autor: witek
animka wrote:
witek pisze:
Jenka wrote:
Może lepiej wróć do dyskusji o capuccino na pl.biznes.banki...

Masz u mnie piwo.

A ty u mnie kozę od swojego mleka :-)

przeciez ty mleka nie dajesz.

Data: 2009-04-06 11:00:23
Autor: Tapatik
Użytkownik witek napisał:
animka wrote:

witek pisze:

Jenka wrote:

Może lepiej wróć do dyskusji o capuccino na pl.biznes.banki...

Masz u mnie piwo.

A ty u mnie kozę od swojego mleka :-)

przeciez ty mleka nie dajesz.

Tego na 100% nie wiesz, a różne są preferencje ludzików.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2009-04-03 23:58:02
[...]