konto - podejście 2.

Data: 2015-08-25 07:36:55
Autor: MrMrooz
konto - podejście 2.
W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 20:34:04 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
Witajcie
Oto drugie podejście do konta dodatkowego internetowego.
Kto spełni warunki najlepiej?

1. Brak opłaty za utrzymanie konta.
2. Brak konieczności comiesięcznego doładowywania.
3. Jakieś opłaty za przelew mogą być tylko umiarkowane.
4. Obsługa przez net.

Raiffaisen i wymarzone osobiste? Dodatkowo oprocentowanie. Ale bez karty, choć ta nie jest wymieniona w warunkach.

Michał M

Data: 2015-08-25 23:24:00
Autor: Chris94
konto - podejście 2.
Dnia Tue, 25 Aug 2015 07:36:55 -0700 (PDT), MrMrooz napisał(a):

[...]

Karta jest obowiązkowa i kosztuje 3 zł/m-c, chociaż jeśli się jej nie
aktywuje, to opłata nie jest ściągana.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-08-26 07:41:00
Autor: MrMrooz
konto - podejście 2.
W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 23:24:07 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
> [...]

Karta jest obowiązkowa i kosztuje 3 zł/m-c, chociaż jeśli się jej nie
A to dziwne co twierdzisz, bo mam to konto i nie mam karty. Nie było również żadnego problemu z wyrobieniem go bez karty. Chyba, że się coś ostatnio zmieniło.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2015-08-26 22:44:12
Autor: Chris94
konto - podejście 2.
Dnia Wed, 26 Aug 2015 07:41:00 -0700 (PDT), MrMrooz napisał(a):

[...]

Żona niedawno zakładała tam konto i właśnie tak to wyglądało, jak
opisałem.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-08-27 00:45:20
Autor: MrMrooz
konto - podejście 2.
W dniu środa, 26 sierpnia 2015 22:44:23 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:

Żona niedawno zakładała tam konto i właśnie tak to wyglądało, jak
opisałem.
W tym banku (Raiff) wszystko jest możliwe. Również to, że gdyby zakładała innego dnia/z innym człowiek po drugiej stronie, nie musiałaby wyrabiać karty.

Ale swoją drogą na stronie jest napisane: 'Do Wymarzonego Konta Osobistego *możesz* zamówić kartę MasterCard Debit ....', co jednak sugeruje, że możesz, a nie musisz.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2015-08-27 04:46:38
Autor: bi123
konto - podejście 2.
[...]

Zakładałem konta Raiff w promocji Comperia bez karty. Mam je do dziś i nikt
nie zmusza mnie do jej wyrobienia. Czy coś się zmieniło?

Data: 2015-08-28 01:21:57
Autor: Smok Eustachy
konto - podejście 2.
W dniu 27.08.2015 o 13:46, bi123@o2.pl pisze:
[...]

Np. promocja się mogła skończyć.

Data: 2015-08-28 08:59:30
Autor: RobertS
konto - podejście 2.
W dniu 2015-08-28 o 01:21, Smok Eustachy pisze:

Karta jest obowiązkowa i kosztuje 3 zł/m-c, chociaż jeśli się jej nie
aktywuje, to opłata nie jest ściągana.

karta nie może być obowiązkowa, to niezgodne z prawem, nawet jeżeli bank wydaje ją do konta to klient ma możliwość rezygnacji i opłata (za kartę) nie będzie pobierana

kiedyś miałem akcję w TBP, twierdzili, że bez karty się nie da...i byli w błędzie

RobertS

Data: 2015-08-29 01:35:27
Autor: Chris94
konto - podejście 2.
Dnia Fri, 28 Aug 2015 08:59:30 +0200, RobertS napisał(a):

karta nie może być obowiązkowa, to niezgodne z prawem, nawet jeżeli bank wydaje ją do konta to klient ma możliwość rezygnacji i opłata (za kartę) nie będzie pobierana

Od jak dawna tak jest?
Żona kiedyś zakładała konto w Kredyt Banku (to było na kilka miesięcy
przed ich wchłonięciem przez BZWBK) i nie było możliwości wymigania się
od karty.
Chociaż żona nigdy tej karty nie aktywowała, to bank twardo naliczał  za
tę kartę opłaty i wszystko miało oparcie w regulaminie..

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-08-29 01:29:38
Autor: Chris94
konto - podejście 2.
Dnia Thu, 27 Aug 2015 04:46:38 -0700 (PDT), bi123@o2.pl napisał(a):

Zakładałem konta Raiff w promocji Comperia bez karty. Mam je do dziś i nikt
nie zmusza mnie do jej wyrobienia. Czy coś się zmieniło?

Może przesadziłem z określeniem obowiązkowa.
Po prostu przy zakładaniu konta pan oznajmił, że żonie do domu zostanie
przysłana karta i faktycznie tak się stało.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

konto - podejście 2.