konto premium // karta AV usb

Data: 2012-01-09 19:56:18
Autor: Lukasz
konto premium // karta AV usb
Witam,
Dwa pytania:
1) szukam dostępu premium do rapidshare/filesonic itp. - serwisu który obsługuje kilka tego typu stron i nie pobiera opłat za ilość danych tylko za czas (dzień/miesiąc). Wcześniej korzystałem ze speedfiles.pl bo można było wykupić dostęp jednodniowy, teraz przeszli na pobieranie opłat za ilość danych co mi nie odpowiada.
2) Poszukuję karty wideo pod USB z wejściem wideo RCA (chcę podłączyć kamerę analogową do laptopa). Możecie coś polecić?

Lukasz

konto premium // karta AV usb