konto superoszczędnościowe citibank - żart?

Data: 2010-07-07 08:42:59
Autor: zbig
konto superoszczędnościowe citibank - żart?
w citibanku mają konto tzw. SuperOszczędnościowe 4.5%, ale z tego co widzę w regulaminie jest zapis: "Środki zgromadzone na Koncie SuperOszczędnościowym są oprocentowane zgodnie z Tabelą Oprocentowania. Jednak w razie dokonania dyspozycji obciążającej Konto SuperOszczędnościowe Klient nie otrzyma odsetek za miesiąc, w którym nastąpiła dana dyspozycja;"

czy mam to rozumieć że jeżeli będę trzymał tam 1 mln zł przez 30 dni lipca, a 31-ego przeleję gdzieś jedną złotówkę - to nie dostanę odsetek za całą bańkę ???

Data: 2010-07-07 07:14:38
Autor: xbartx
Dnia Wed, 07 Jul 2010 08:42:59 +0200, zbig napisał(a):

czy mam to rozumieć że jeżeli będę trzymał tam 1 mln zł przez 30 dni
lipca, a 31-ego przeleję gdzieś jedną złotówkę - to nie dostanę odsetek
za całą bańkę ???

Ale chcesz tutaj znaleźć potwierdzenie czy potrafisz czytać ze zrozumieniem czy o co chodzi? Bo jeżeli o to pierwsze, to tak, nie dostaniesz odsetek.

--
xbartx

Data: 2010-07-07 11:39:17
Autor:
konto superoszcz?dno?ciowe citibank - ?art?
Co sie rzucasz człowieku

On chce ci powiedzieć że jest to kpina, durnota, idiotyzm i debilizm

i tyle a ty nie broń banków

xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Dnia Wed, 07 Jul 2010 08:42:59 +0200, zbig napisaĹ&#65533;(a):

> czy mam to rozumieÄ&#65533; Ĺźe jeĹźeli bÄ&#65533;dÄ&#65533; trzymaĹ&#65533; tam 1 mln zĹ&#65533; przez 30 dni
> lipca, a 31-ego przelejÄ&#65533; gdzieĹ&#65533; jednÄ&#65533; zĹ&#65533;otĂłwkÄ&#65533; - to nie dostanÄ&#65533; odsete
> za caĹ&#65533;Ä&#65533; baĹ&#65533;kÄ&#65533; ???

Ale chcesz tutaj znaleĹşÄ&#65533; potwierdzenie czy potrafisz czytaÄ&#65533; ze zrozumieniem czy o co chodzi? Bo jeĹźeli o to pierwsze, to tak, nie dostaniesz odsetek.

Data: 2010-07-07 14:03:07
Autor: glaukonWYTNIJTO
konto superoszcz?dno?ciowe citibank - ?art?
Co sie rzucasz człowieku
On chce ci powiedzieć że jest to kpina, durnota, idiotyzm i debilizm i tyle a ty nie broń banków

jakiś czas temu reklamowali to konto z niezłym (mimo braku dziennej)
oprocentowaniem, ale poddałem się, widząc w regulaminie oszałamiającą dla
przeciętnego klienta liczbę haczyków

Data: 2010-07-07 12:26:39
Autor: zbig
konto superoszczędnościowe citibank -żart?

Ale chcesz tutaj znaleźć potwierdzenie czy potrafisz czytać ze zrozumieniem czy o co chodzi? Bo jeżeli o to pierwsze, to tak, nie dostaniesz odsetek.

liczyłem na to, że gdzieś w innym miejscu regulaminu komuś udało się znaleźć wyjaśnienie, że chodzi np. o odsetki tylko od tej wycofanej kwoty.

to konto zatem ma sens tylko jako de facto lokata likwidowana 1-szego dnia miesiąca.
ale idźmy dalej - jeżeli wypłacę kasę pierwszego, a potem wpłacę ósmego - to i tak mi nie naliczą odsetek za okres 8-31 bo "w razie dokonania dyspozycji obciążającej Konto SuperOszczędnościowe Klient nie otrzyma odsetek za miesiąc, w którym nastąpiła dana dyspozycja"

trochę lipne to rozwiązanie
pozdrawiam :)

Data: 2010-07-07 12:08:47
Autor: xbartx
Dnia Wed, 07 Jul 2010 12:26:39 +0200, zbig napisał(a):

[...]

Dla kogo lipne dla tego lipne ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-07 14:12:31
Autor: MarekZ
Użytkownik "zbig" <zbiggyWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:47f6.00000285.4c34565f@newsgate.onet.pl...

[...]

Citi never sleeps.

Przysypia tylko raz na miesiąc i wtedy można niepostrzeżenie wypłacić. Inaczej skroją, jak to Citi.

Data: 2010-07-07 14:51:13
Autor: Seba
zbig <zbiggyWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
to konto zatem ma sens tylko jako de facto lokata likwidowana 1-szego dnia miesiąca.

dokładnie tak je traktowałem (gdy było 7,07 i 6,06 %), teraz to juz nie ma sensu tam nic trzymac

--

konto superoszczędnościowe citibank - żart?