konto w EUR, jaki bank (nie Kantor Alior)?

Data: 2020-12-11 12:13:51
Autor: AS
konto w EUR, jaki bank (nie Kantor Alior)?
W dniu 11.12.2020 o 09:12, Jan Osik pisze:
Szukam jakiegoś banku do rachunku osobistego w EUR:

- potrzebuję je do przelewów SEPA (1-2 w miesiącu)

- idealnie, gdyby było darmowe (brak miesięcznej opłaty, brak opłat za przelewy SEPA)

- nie jest potrzebna karta

Szukam czegoś innego od aliorowego kantora, tam konto już mam - ze względów "techniczno-organizacyjnych" poszukuję innego banku.

Może NESTBANK:
https://nestbank.pl/dla-ciebie-i-rodziny/konta/nest-konto-waluta

Data: 2020-12-11 15:46:36
Autor: Robert_DF
W dniu 11.12.2020 o 12:13, AS pisze:
[...]

nie kojarzę banku, w którym przelewy SEPA byłyby gratis, płaci się ryczłt 5 zł
tak mam w mBanku, polecam

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-12-11 18:01:12
Autor: Pete
konto w EUR, jaki bank (nie Kantor Alior)?
Hello, Robert_DF.
On 11.12.2020 15:46 you wrote:

> nie kojarzę banku, w którym przelewy SEPA byłyby gratis, płaci się > ryczłt 5 zł tak mam w mBanku, polecam

Konto wyższej jakości w Aliorze. Niestety już nie oferowane.

--
Pete

Data: 2020-12-11 20:26:09
Autor: Bolek
W dniu 2020-12-11 o 15:46, Robert_DF pisze:

nie kojarzę banku, w którym przelewy SEPA byłyby gratis, płaci się ryczłt 5 zł
tak mam w mBanku, polecam

Nie kojarzę banku w którym przelewy SEPA byłyby płatne, co to za konto?

--
Bolek

Data: 2020-12-13 22:56:03
Autor: Waldek
W dniu 2020-12-11 o 20:26, Bolek pisze:
[...]

O ile pamiętam to w Nest gratis
w mBąku 5zl a np. w PKOSA  9 zeta...

konto w EUR, jaki bank (nie Kantor Alior)?