konto walutowe USD firmowe - gdzie najkorzystniej

Data: 2013-02-13 01:46:17
Autor: rekonkwista24
konto walutowe USD firmowe - gdzie najkorzystniej
Aktualnie mam konto firmowe, ROR,.. i też konto firmowe USD w mBanku.
Niestety każdy przelew z tego konta USD na konto zewnętrzne (inne niż moje) kosztuje 0,25% (min.20zł).
Może ktoś polecić korzystniejszą alternatywę?
Rozważam PKO BP, ale tam Pakiet Rozwój + konto USD kosztuje: 28,00 + 25,00 miesięcznie. Jest coś lepszego na rynku?

konto walutowe USD firmowe - gdzie najkorzystniej