konto z karta VISA w EUR i USD

Data: 2013-09-08 22:55:00
Autor: Tomasz Chmielewski
konto z karta VISA w EUR i USD
Szukam banku, w ktorym moglbym miec konto w USD i EUR, i do ktorych
podpiete bylyby (oddzielne) karty VISA.

Korzystne / bezprowizyjne przeliczanie przy platnosciach inna waluta
(nie USD/EUR) mile widziane.

Poleci cos ktos? :)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2013-09-08 11:31:35
Autor: witek
konto z karta VISA w EUR i USD
Tomasz Chmielewski wrote:
[...]

pekao sa i karty prepaid.

Data: 2013-09-09 17:04:58
Autor: Tomasz Chmielewski
konto z karta VISA w EUR i USD
On Sun, 08 Sep 2013 11:31:35 -0500
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

Tomasz Chmielewski wrote:
> [...]
> podpiete bylyby (oddzielne) karty VISA.
>
> Korzystne / bezprowizyjne przeliczanie przy platnosciach inna waluta

pekao sa i karty prepaid.

Chyba nie bardzo - nie maja one podpietego konta (na ktore / z ktorego
mozna przelac pieniadze, na inne konto EUR/USD)?

Jakies inne propozycje?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2013-09-09 19:12:35
Autor: Adam S.
konto z karta VISA w EUR i USD

Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisal w wiadomosci news:20130908225500.33deb795nospam.wpkg.org...

http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty/konto/classic_walutowa

Korzystne / bezprowizyjne przeliczanie przy platnosciach inna waluta
(nie USD/EUR) mile widziane.

ale do tego raczej bym ich nie stosowal

pozdrawiam
Adam

Data: 2013-09-10 10:07:34
Autor: Tomasz Chmielewski
konto z karta VISA w EUR i USD
On Mon, 9 Sep 2013 19:12:35 +0200
"Adam S." <drakan@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
wiadomosci news:20130908225500.33deb795nospam.wpkg.org...
> Szukam banku, w ktorym moglbym miec konto w USD i EUR, i do ktorych

Uzywal ktos? Czy to prawda, co pisza na swoich stronach - brak dostepu
przez internet, wszystko trzeba zalatwiac w oddziale?

Karte mozna dostac do konta walutowego:

http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/walutowe

Obsługa konta walutowego dostępna jest wyłącznie w Oddziałach Banku:

    sprawdzanie stanu konta i ostatnich operacji na wszystkich
    posiadanych rachunkach
    staÅ‚a kontrola nad wydatkami poprzez dostÄ™p do rachunku 24h na dobÄ™
    realizacja przelewów
    skÅ‚adanie i obsÅ‚uga zleceÅ„ staÅ‚ych

Brak dostepu przez internet w zasadzie dyskwalifikuje wiekszosc
produktow bankowych, jak konta czy karty.

BTW, opis karty z bledem ;)

Visa classc walutowa

Jakies inne propozycje? :)

Widzialem tez cos na cinkciarz.pl, ale tam maja jakies dziwne limity
platnosci (i nie mam pewnosci co do obslugi przez internet).

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2013-09-10 18:25:32
Autor: Adam S.
konto z karta VISA w EUR i USD

http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty/konto/classic_walutowa

Uzywal ktos? Czy to prawda, co pisza na swoich stronach - brak dostepu
przez internet, wszystko trzeba zalatwiac w oddziale?

Albo ostatnio coś się mocno pozmieniało, albo informacje nie są do konca scisłe,. Mam to konto aczkolwiek bez karty bo do niczego jej nie potrzebuję i widzę je w internecie.
Myk jest prawdopodbnie taki że jako rachunek główny trzeba miec jakiś ror /np lubie to w wersji bez karty/ , być może wystarczy też konto oszczędniościowe i wtedy mozna mieć podgląd rachunków walutowych i wykonywac na nich jest elementarne operacje.

pozdrawiam.
Adam

..

Data: 2013-09-11 22:44:37
Autor: Tomasz Chmielewski
konto z karta VISA w EUR i USD
On Tue, 10 Sep 2013 18:25:32 +0200
> [...]

Albo ostatnio coś się mocno pozmieniało, albo informacje nie są do
konca scisłe,. Mam to konto aczkolwiek bez karty bo do niczego jej
nie potrzebujÄ™ i widzÄ™ je w internecie.
[...]

Jak bede mial okazje to podejde do nich i zapytam o szczegoly.

Kosztuje cie cos to konto u nich?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2013-09-12 17:15:45
Autor: Adam S.
konto z karta VISA w EUR i USD

Jak bede mial okazje to podejde do nich i zapytam o szczegoly.

Kosztuje cie cos to konto u nich?

A vista walutowe mam bezpłatne, stare srebrne jest płatne.
pozd
as

Data: 2013-09-10 20:00:27
Autor: Krzysztof
konto z karta VISA w EUR i USD

W mbanku masz konta z kartami VISA. Sam uzywam tego w EUR bo tanio mozna je tam dostarczyc z innego banku, karta 30zl od drugiego roku, wyplaty w bankomatach na zachodzie bez prowizji, czyli ta podpieta do EUR nalezy uzywac w strefie Euro i wtedy nie ma zadnych przewalutowan. Operacje w innej walucie wiaza sie z dodatkowa prowizja, nie pamietam dokladnie ale pewnie ok. 3%. Analogiczne rozwiazanie masz w USD, ale dostarczenie waluty bezgotowkowo do mBanku jest kosztowne ze wzgledu na przelewy swift. Mozna uzyc podobnych kont w BZWBK oraz AliorSync, ale wystepuja tutaj oplaty za karte w BZWBK i w obu wyplaty z bankomatow sa platne 5 do 6zl od transakcji.(te banki daja Mastercarda)

Data: 2013-09-11 22:42:27
Autor: Tomasz Chmielewski
konto z karta VISA w EUR i USD
On Tue, 10 Sep 2013 20:00:27 +0200
"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Niestety konto walutowe w USD jest oferowane bez karty.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2013-09-13 17:08:44
Autor: Tomasz Chmielewski
konto z karta VISA w EUR i USD
On Wed, 11 Sep 2013 22:42:27 +0700
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> wrote:

> [...]
> rozwiazanie masz w USD, ale dostarczenie waluty bezgotowkowo do

Niestety konto walutowe w USD jest oferowane bez karty.

Widze ze mbank oferuje rowniez "eKarte wirtualna", ktora moze byc
prowadzona w USD.
Ale moze byc powiazana tylko ze zlotowkowym kontem, wiec takze odpada.

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2013-09-15 14:36:54
Autor: xbartx
konto z karta VISA w EUR i USD
Dnia Tue, 10 Sep 2013 20:00:27 +0200, Krzysztof napisał(a):

W mbanku masz konta z kartami VISA. Sam uzywam tego w EUR bo tanio mozna
je tam dostarczyc z innego banku, karta 30zl od drugiego roku (...)

Można przed końcem pierwszego roku zamknąć kartę i jak będzie znowu potrzebna to wyrobić nową znowu na rok bezpłatną.

--
xbartx

Data: 2013-09-10 20:03:13
Autor: PKL
konto z karta VISA w EUR i USD
ja mam tak w sync. konto pln/usd/
eur i do każdego kartą w danej walucie.
waluty kupujÄ™ w kantorze Aliora i wszystko lata online

Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2013-09-10 20:15:07
Autor: mac
konto z karta VISA w EUR i USD
W dniu 2013-09-10 20:03, PKL pisze:
ja mam tak w sync. konto pln/usd/
eur i do każdego kartą w danej walucie.
waluty kupujÄ™ w kantorze Aliora i wszystko lata online

ja moze tak jak opisane na tej stronie:

http://livesmarter.pl/w-jakim-banku-zalozyc-konto-walutowe-i-nie-zaplacic-ani-grosza-za-obluge-polak-za-granica-cz-iii/

m.

Data: 2013-09-11 22:40:48
Autor: Tomasz Chmielewski
konto z karta VISA w EUR i USD
On Tue, 10 Sep 2013 20:03:13 +0200
"PKL" <spam@spam.in.Lublin.pl> wrote:

ja mam tak w sync. konto pln/usd/
eur i do każdego kartą w danej walucie.
waluty kupujÄ™ w kantorze Aliora i wszystko lata online

Ale Alior chyba oferuje tylko MasterCard?

Niestety musi byc Visa, bo tylko ta akceptuje zwroty na karte z pewnej
organizacji.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2013-09-15 09:24:27
Autor: MichalL
konto z karta VISA w EUR i USD
Jeżeli może być MC zamiast VISA i można odpuścić dobre kursy przy płatnościach innymi walutami, to bezpłatnie są karty do bezpłatnych rachunków w EUR, USD i GBP w kantor.alior.pl. Pod warunkiem wykonania jednej transakcji. Kupiłem bilet w automacie.

MichalL

konto z karta VISA w EUR i USD