konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym

Data: 2015-02-16 14:10:35
Autor: nowyjestem
konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym
szukam konta osobistego które ma być darmowe
w obsłudze i to bezwarunkowo (brak opłat za
konto za debetówkę i za przelewy w internecie)

przyznaję sie uczciwie że nie mam czasu ślęczeć
nad regulaminami taryfami zliczać ile wydałem którą kartą itd. chcę po prostu aby bank mnie
nie skubał i żeby nie zmienił warunków za parę
miesięcy. Dlatego moją uwagę przykuła nazwa nowej oferty
banku pocztowego "zawsze darmowe"...

pytanko do tutejszych expertów:

czy nowa oferta Pocztowego pod nazwą "zawsze
darmowe" jest wg was warta uwagi?
czy zawiera jakies haczyki albo pułapki?

Data: 2015-02-17 01:04:02
Autor: bi123
W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 23:10:37 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
[...]

Ilość kont osobistych tzw. bezwarunkowych, gdzie nie są stawiane jakieś
wymogi by znieść opłatę za konto (np. limit płatności kartą, minimalne
wpływy itp.) jest niewielka. Na dziś pozostały tylko: Meritum Bank, T-Mobile
i Bank Smart (ponadto mBank ale tylko w ograniczonej wersji mobilnej
dla nowych klientów).
To ostatni Mohikanie i w związku ze spadkiem dochodów w bankach, nie wiadomo
czy także one nie wprowadzą za parę miesięcy jakichś wymogów i opłat.
Tego nikt Ci nie zagwarantuje.

Data: 2015-02-17 01:34:41
Autor: nowyjestem
konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym
Ilość kont osobistych tzw. bezwarunkowych (...) jest niewielka.

i właśnie dlatego tak kusząca jest nazwa "zawsze darmowe"

bank pisze na www o gwarancji ale nie dotarłem (może słabo szukałem)
do żadnego dokumentu który to gwarantowałby - nie ma żadnego np.
regulaminu promocji ani specjalnego regulaminu tej konkretnej oferty

dlatego zastanawiam się na ile wiarygodna jest ta gwarancja

Data: 2015-02-17 05:43:27
Autor: bi123
W dniu wtorek, 17 lutego 2015 10:34:42 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
> [...]

regulaminu promocji ani specjalnego regulaminu tej konkretnej oferty

dlatego zastanawiam się na ile wiarygodna jest ta gwarancja

Samo konto pocztowe jest bezpłatne choć nie spełnia ono ogólnie rozumianej
bezwarunkowości bowiem ma warunek: karta do tego konta wymaga wykręcenia
min. 300 zł miesięcznie by nie płacić za nią 5 zł. Dla wielu klientów nie
jest to jednak nadmierny wymóg. Obsługa przez net nie wymaga innych opłat.
Dobra dostępność darmowego okienka kasowego do ewentualnych wpłat albo
wypłat gotówki (placówki pocztowe). Wypłaty z bankomatów PKO BP, BZ WBK
oraz sieci Planet Cash bezpłatne, z innych bankomatów - 5 zł od każdej
wypłaty.
Gwarancja niezmienności opłaty za prowadzenie konta jest zapisana tylko
w pkt. 1.2 TOiP więc nie musi być ona wieczysta. Ale zmiana zasad wymaga
zawiadomienia klienta na 2 miesiące naprzód, więc w razie czego można się
ewakuować.

Data: 2015-02-17 09:18:36
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.02.2015 23:10, nowyjestem@poczta.pl pisze:

[...]

Od "banku" pocztowego trzymaj się z daleka - to oszuści. Mi w przysłanej umowie podmienili dyskretnie rodzaj konta na takie, z którego przelewy kosztują 10zł - a o jego cenie system internetowy informuje dopiero PO jego zgłoszeniu POMIMO braku środków na przelew + taką prowizję i BEZ możliwości anulowania mimo złożenia zlecenia po ostatniej sesji wychodzącej.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-02-17 10:43:37
Autor: Jacek Maciejewski
konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym
Dnia Mon, 16 Feb 2015 14:10:35 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl
napisał(a):

czy nowa oferta Pocztowego pod nazwą "zawsze
darmowe" jest wg was warta uwagi?
czy zawiera jakies haczyki albo pułapki?

Nie znam banku pocztowego a nie występuje w rankingach, odsyłam do ich
regulaminu :) Poleciłbym za to DBnet, zalety to darmowe wszytkie
bankomaty w kraju i świecie a jedyna regularna opłata to 5 zł za kartę
jeśli nie zrobisz zakupów na co najmniej 200 zł miesięcznie, co typowemu
użytkownikowi nie powinno sprawić kłopotów.

PS. tu masz tabelę opłat:
http://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa_oplat/#tabs=0
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-02-17 12:26:17
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości
[...]

Deutsche Bank ? kolezanka klnie na to maksymalnie, ale ma jakies inne konto.
Nie potrafia dojsc do ladu z opoznieniami, z prezentacja obciazen na karcie, nigdy nie wie ile ma splacic ...

J.

Data: 2015-02-17 13:23:58
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 17 Feb 2015 12:26:17 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Jakaś mało rozgarnięta. Używam ja i żona od lat (od kiedy mBank
wprowadził opłaty za przelewy) i nie narzekam. DBank też święty nie jest
i to czy owo mógłbym wygarnąć (odejście od kart TAN na rzecz SMS-ów,
niepodziewane wprowadzenie opłat na koncie Smart, chyba podniesienie
minimalnej kwoty zakupów na kartę) ale jak na razie nie widzę
alternatywy.

Data: 2015-02-17 13:40:54
Autor: J.F.
[...]

Moze uzywa inaczej niz Ty - np nie ma nadmiaru gotowki i musi pilnie uwazac na terminy i kwoty splat.

DBank też święty nie jest
i to czy owo mógłbym wygarnąć (odejście od kart TAN na rzecz SMS-ów,

To akurat powszechne we wszystkich bankach.
Pasuja im te SMS ... widac najtansze :-)

niepodziewane wprowadzenie opłat na koncie Smart, chyba podniesienie
minimalnej kwoty zakupów na kartę) ale jak na razie nie widzę
alternatywy.

W zakresie podstawowej obslugi ? Na pewno jest alternatywa :-)

J.

Data: 2015-02-17 15:04:17
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 17 Feb 2015 13:40:54 +0100, J.F. napisał(a):

Jakaś mało rozgarnięta. Używam ja i żona od lat (od kiedy mBank
wprowadził opłaty za przelewy) i nie narzekam.

Moze uzywa inaczej niz Ty - np nie ma nadmiaru gotowki i musi pilnie uwazac na terminy i kwoty splat.

Oboje jesteśmy ciency emeryci :)

Data: 2015-02-17 23:46:47
Autor: jakson
konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym
Jakaś mało rozgarnięta.

DB ma strasznie zacofany, offline'owy system webowy.
Nawet przelewy w obrebie DB dzialaja bodajze pn-pt 8-18.
Dziwie sie, ze jeszcze istnieja na polskim rynku :).

Niestety mialem tam konto, ale zamknalem je bardzo szybko
i jakos nie uwazam sie za osobe malo rozgarnieta.
Moje nerwy nie wytrzymaly kretynizmu spotykanego
co krok w ich zacofanym systemie.

Używam ja i żona od lat (od kiedy mBank

"W dupie byles, gowno widziales."
;)

Data: 2015-02-18 16:39:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym

<nowyjestem@poczta.pl> 4fd2358b-7da1-4d06-9b37-0fbb859353f6@googlegroups.com

Mam konto oszczędnościowe w Pocztówce, dlatego radzę -- nie zakładaj tam konta.

konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym