konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym

Data: 2015-02-17 10:43:37
Autor: Jacek Maciejewski
konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym
Dnia Mon, 16 Feb 2015 14:10:35 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl
napisał(a):

czy nowa oferta Pocztowego pod nazwą "zawsze
darmowe" jest wg was warta uwagi?
czy zawiera jakies haczyki albo pułapki?

Nie znam banku pocztowego a nie występuje w rankingach, odsyłam do ich
regulaminu :) Poleciłbym za to DBnet, zalety to darmowe wszytkie
bankomaty w kraju i świecie a jedyna regularna opłata to 5 zł za kartę
jeśli nie zrobisz zakupów na co najmniej 200 zł miesięcznie, co typowemu
użytkownikowi nie powinno sprawić kłopotów.

PS. tu masz tabelę opłat:
http://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa_oplat/#tabs=0
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-02-17 12:26:17
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości
[...]

Deutsche Bank ? kolezanka klnie na to maksymalnie, ale ma jakies inne konto.
Nie potrafia dojsc do ladu z opoznieniami, z prezentacja obciazen na karcie, nigdy nie wie ile ma splacic ...

J.

Data: 2015-02-17 13:23:58
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 17 Feb 2015 12:26:17 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Jakaś mało rozgarnięta. Używam ja i żona od lat (od kiedy mBank
wprowadził opłaty za przelewy) i nie narzekam. DBank też święty nie jest
i to czy owo mógłbym wygarnąć (odejście od kart TAN na rzecz SMS-ów,
niepodziewane wprowadzenie opłat na koncie Smart, chyba podniesienie
minimalnej kwoty zakupów na kartę) ale jak na razie nie widzę
alternatywy.

Data: 2015-02-17 13:40:54
Autor: J.F.
[...]

Moze uzywa inaczej niz Ty - np nie ma nadmiaru gotowki i musi pilnie uwazac na terminy i kwoty splat.

DBank też święty nie jest
i to czy owo mógłbym wygarnąć (odejście od kart TAN na rzecz SMS-ów,

To akurat powszechne we wszystkich bankach.
Pasuja im te SMS ... widac najtansze :-)

niepodziewane wprowadzenie opłat na koncie Smart, chyba podniesienie
minimalnej kwoty zakupów na kartę) ale jak na razie nie widzę
alternatywy.

W zakresie podstawowej obslugi ? Na pewno jest alternatywa :-)

J.

Data: 2015-02-17 15:04:17
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 17 Feb 2015 13:40:54 +0100, J.F. napisał(a):

Jakaś mało rozgarnięta. Używam ja i żona od lat (od kiedy mBank
wprowadził opłaty za przelewy) i nie narzekam.

Moze uzywa inaczej niz Ty - np nie ma nadmiaru gotowki i musi pilnie uwazac na terminy i kwoty splat.

Oboje jesteśmy ciency emeryci :)

Data: 2015-02-17 23:46:47
Autor: jakson
konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym
Jakaś mało rozgarnięta.

DB ma strasznie zacofany, offline'owy system webowy.
Nawet przelewy w obrebie DB dzialaja bodajze pn-pt 8-18.
Dziwie sie, ze jeszcze istnieja na polskim rynku :).

Niestety mialem tam konto, ale zamknalem je bardzo szybko
i jakos nie uwazam sie za osobe malo rozgarnieta.
Moje nerwy nie wytrzymaly kretynizmu spotykanego
co krok w ich zacofanym systemie.

Używam ja i żona od lat (od kiedy mBank

"W dupie byles, gowno widziales."
;)

konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym