kontrakty na sucho

Data: 2009-07-25 08:18:49
Autor: sensei
kontrakty na sucho
czy jest w sieci serwis pozwalajacy na zabawe z kontraktami na wig20 "na sucho" wirtualnymi pieniedzmi ?

Data: 2009-07-25 09:13:02
Autor: Endriu
kontrakty na sucho
czy jest w sieci serwis pozwalajacy na zabawe z kontraktami na wig20 "na sucho" wirtualnymi pieniedzmi ?

"Jako-taka" symulacja jest na:

http://www.bankier.pl/inwestowanie/portfele/about.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-07-25 14:29:36
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
kontrakty na sucho
Niestety na sucho niewiele się nauczysz.
DJ

Data: 2009-07-25 14:37:39
Autor: Dars
kontrakty na sucho
Niestety na sucho niewiele się nauczysz.
DJ

A ja radze pograj sobie na kontraktach na PKO BP lub TPSA....
zrozumiesz działanie i poczujesz w lekkim stopniu to co znaczy
grac na pochodnych.....
a póżniej przesiądziesz sie do szybszego bolidu......
ale jak bedzie chciał prawdziwym F1 to polecam ROPE, EUR/USD lub DJ
tam to jest szybkośc :)
Na wszystim jezdziłem..... i na ropie poczułem największy wiatr we włosach :)

pzdr
Dars

Data: 2009-07-25 15:33:40
Autor: Dieter
kontrakty na sucho
Sprobuj gbpjpy.

D.

Data: 2009-07-25 14:55:16
Autor: Fidelio
kontrakty na sucho
Użytkownik "sensei" <nieznany@nieznany.pl> napisał w wiadomości news:h4e84e$k5t$1inews.gazeta.pl...
czy jest w sieci serwis pozwalajacy na zabawe z kontraktami na wig20 "na sucho" wirtualnymi pieniedzmi ?

Wejdź na strone xtb, mozesz sciagnać sobie rachunek demo i 100.000 pln do stracenia na kontraktach i foreksie :-)

kontrakty na sucho