kontrola biletów

Data: 2009-02-24 11:16:31
Autor: Wycior
kontrola biletów
Nie wiem jak w twoim mieście/przedsiębiorstwie autobusowym, ale u nas w Sz-nie widnieje informacja "Opłatę uiszczać tylko wyliczoną kwotą". W takim przypadku ułaskawienie chyba nie wchodzi w grę :)

--
Pozdrawiam, Wycior

Data: 2009-02-24 12:08:58
Autor: Darek.
kontrola biletów
[...]

U nas w Olsztynie jest napisane w autobusie cos takiego (nie pamietam
dokladnie formulki):
"Opłatę uiszczać tylko kwotą odliczoną zgodnie z ceną na bilecie".
No to przygotowalem sobie 2.40zł (bilet normalny) a kierowca mowi do mnie
2.80zl gdyz dochodzi oplata manipulacyjna :)
Skoro zgodna z cena na bilecie, to jaka oplata? Slowa o tym nie ma
i to jest nie w porządku wg mnie.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-02-24 03:35:54
Autor: SzalonyKapelusznik
kontrola biletów
On 24 Lut, 12:08, "Darek." <news-gaz...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

2.80zl gdyz dochodzi oplata manipulacyjna :)
Skoro zgodna z cena na bilecie, to jaka oplata? Slowa o tym nie ma

W KZK GOP zlikwidowali oplate manipulacyjna po interwencji UOKiK jako
niezgodna z prawem. W regulaminie zas pisze ze spredaz tylko za
odliczona (choc to pewnie wlasnie na wypadek braku drobnych do wydania
z 50) oraz ze brak biletu u kierowcy nie uprawnia do jazdy bez niego.

Data: 2009-02-24 14:32:40
Autor: WAM
kontrola biletów
On Tue, 24 Feb 2009 03:35:54 -0800 (PST), SzalonyKapelusznik
<szalonykapelusznik@gmail.com> wrote:

W KZK GOP zlikwidowali oplate manipulacyjna po interwencji UOKiK jako
niezgodna z prawem.
W Szczecinie zlikwidowali oplate kilka lat temu. Wydaje mi sie ze to
bylo u nas po interwencji wojewody ale moge sie mylic :)

WAM
--
nie patrz na kursy walut. wypoczywaj bez stresów
wczasy nad morzem w stałej cenie www.nadmorze.pl

Data: 2009-02-24 13:56:22
Autor: Jaro
kontrola biletów
Skoro zgodna z cena na bilecie, to jaka oplata? Slowa o tym nie ma
i to jest nie w porządku wg mnie.
Pozdrawiam - Darek.

Dawno w Warszawie nie jezdzilem komunikacja miejska ale swego czasu jak kupowalem u kierowcow bilety to byla na nich cena + oplata manipulacyjna czy cos takiego malym druczkiem.

Pozdr
Jaro

kontrola biletów