kontrola drogowa na Ukrainie

Data: 2011-02-02 12:05:07
Autor: Albercik
kontrola drogowa na Ukrainie
Chyba nie było jeszcze, a ktoś kiedyś pytał jak to na Ukrainie jest..

http://www.youtube.com/watch?v=slfvCN-5gIo&feature=player_embedded

P.S. Co to ten gliniarz w ręce trzyma? Młotek? bo na jakieś urządzenie pomiarowe nie wygląda..

Data: 2011-02-02 03:27:08
Autor: Czarek Daniluk
kontrola drogowa na Ukrainie
On 2 Lut, 12:05, Albercik <nie.wysylaj.tu.poc...@gazeta.pl> wrote:
Chyba nie było jeszcze, a kto¶ kiedy¶ pytał jak to na Ukrainie jest..

http://www.youtube.com/watch?v=slfvCN-5gIo&feature=player_embedded

P.S. Co to ten gliniarz w ręce trzyma? Młotek? bo na jakie¶ urz±dzenie
pomiarowe nie wygl±da..

ROTFL - ja idę do domu ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-02 12:29:44
Autor: spammtrapp
W dniu 2011-02-02 12:27, Czarek Daniluk pisze:
P.S. Co to ten gliniarz w ręce trzyma? Młotek? bo na jakie¶ urz±dzenie
pomiarowe nie wygl±da..

Wyglada  na skaner kodów kreskowych :) Moze zona gliny w spozywczym robi :D

Data: 2011-02-02 12:51:43
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Albercik pisze:
[...]

Hymmm. Na Litwie na podobnym urządzeniu pan policjant pokazał mi ZTCP cyferki składające się na chyba 105 na ograniczeniu do 90. Tyle, ze urządzenie wyglądało jeszcze dziwniej/badziewniej niż to z linku.
Co gorsza użył maszyny z jadącego z naprzeciwka radiowozu.

Generalnie na dowód mojej skruchy zapłaciłem na miejscu 20 zł i pojechałem dalej 90 km/h.

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2011-02-02 15:51:28
Autor: elmer radi radisson
On 2011-02-02 12:05, Albercik wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=slfvCN-5gIo&feature=player_embedded

P.S. Co to ten gliniarz w ręce trzyma? Młotek? bo na jakieś urządzenie
pomiarowe nie wyglÄ…da..

Simicon Radis, miernik predkosci bedacy nastepca Iskry. Rosyjski przeboj eksportowy.
http://www.simicon.com/eng/product/gun/radis.html

Maly, lekki, z niezaleznym zasilaniem, cwany. Iskry i Radisy sa
dostepne u nas w uzytku i w <(R)> i wsrod strazy miejskich. Bo
oprocz recznego pomiaru moga robic za malo rzucajacy sie w oczy
FR na statywie, mierzyc z wnetrza pojazdu podczas postoju
i w ruchu.

Zreszta te nowe policyjne Alfy ktorymi strasza odnosnie pomiaru
predkosci maja je na wyposazeniu w wersji osprzetu foto/wideo.

--

memento lorem ipsum

kontrola drogowa na Ukrainie