kontrola kosztów w Play

Data: 2013-05-28 12:57:23
Autor: suryga
kontrola kosztów w Play
Kupiłem abonament w Play dla mamy.
Mama boi się że przkroczy pakiet i dlatego nie dzwoni.

Pan w Play powiedział że nie można zrobić limitu po którym telefon "nie działa"

Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

Data: 2013-05-28 22:00:26
Autor: Diabełson®
kontrola kosztĂłw w Play
W dniu 2013-05-28 21:57, suryga@gmail.com pisze:
[...]

Te mamuśki :)
Masz na myśli kontrolę przez mamę?

--
http://tnij.org/sympatyczne
Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

Data: 2013-05-28 22:07:15
Autor: $heikh el $hah
kontrola kosztĂłw w Play
[...]

Ale o jakim pakiecie i limicie piszesz, skoro to abonament?
Wystarczy, że jej zapiszesz w książce telefonicznej kod do sprawdzania stanu konta.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-28 22:19:43
Autor: JoteR
kontrola kosztów w Play
<suryga@gmail.com> napisał:

Kupiłem abonament w Play dla mamy.
Mama boi się że przkroczy pakiet i dlatego nie dzwoni

Większe straty ponosi nie dzwoniąc, niż przekraczając abonament.
Przypominam, że teraz koszt minuty w abonamencie i poza nim jest cennikowo taki sam - 19 gr./min. Majątku rozmawiając raczej nie straci, podobnie jak na niekontrolowanych transmisjach danych.

Pan w Play powiedział że nie można zrobić limitu po którym telefon "nie działa"

Zełgał. Taki limit jest przypisany do każdego abonamentu i można go sprawdzić na Play24.
U mnie, odkąd pamiętam, zawsze wynosił 1000 PLN, niezależnie od wysokości abonamentu.

Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

Nie, prostego nie ma.
Każdy z nich wymaga interakcji użytkownika.
Zarówno wystukanie *101#, jak i np. to
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.play.play24m
Przykro mi.

JoteR

Data: 2013-05-29 15:55:13
Autor: ZeN
kontrola kosztów w Play
W dniu 2013-05-28 22:19, JoteR pisze:

Zełgał. Taki limit jest przypisany do każdego abonamentu i można go
sprawdzić na Play24.
U mnie, odkąd pamiętam, zawsze wynosił 1000 PLN, niezależnie od
wysokości abonamentu.

to akurat służy do czego innego:

[...]Limit kredytowy to wartość salda niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem (z VAT), po przekroczeniu której Play może: żądać wpłaty kaucji i/lub zablokować możliwość wykonywania aktywności, za które opłata nie jest pobierana z abonamentu i/lub zaprzestać świadczenia usługi roamingu. W sprawie podwyższenia limitu kredytowego należy kontaktować się z Obsługą Klienta Play. [...]

ZeN

Data: 2013-05-29 17:16:44
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
On 28 Maj, 22:19, "JoteR" <use...@interia.eu> wrote:
<sur...@gmail.com> napisał:

> [...]

Większe straty ponosi nie dzwoniąc, niż przekraczając abonament.
Przypominam, że teraz koszt minuty w abonamencie i poza nim jest cennikowo

Pakiet 200 minut za 10 zl w formule S  - ni cholery nie  chce mi wyjsc
19 gr. za minute.

Data: 2013-05-30 10:54:50
Autor: JoteR
kontrola kosztów w Play
"krzysztofsf" napisał:

[...]

W wistującym poście nie było ani słowa o tym, że to Formuła S.
W moim abonamencie Formuła M jest tak, jak napisałem
Skoro więc abonament twojej mamy nie zawiera "darmowych" minut, to w zasadzie co chcesz kontrolować? Bo ten dodatkowy płatny pakiet (podobnie jak inne) można sprawdzić poprzez podany już tu kilkukrotnie *105#.
http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-FORMULA-dla-e-shop-20012013.pdf
punkt II ust. 7 h)
Naprawdę, "osoba 60+" da sobie z tym spokojnie radę.

JoteR

JoteR

Data: 2013-05-30 02:28:44
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
On 30 Maj, 10:54, "JoteR" <use...@interia.eu> wrote:
"krzysztofsf" napisał:

> [...]

W wistującym poście nie było ani słowa o tym, że to Formuła S..
W moim abonamencie Formuła M jest tak, jak napisałem

Bylo sie pozalic, ze 'w moim abonamencie' a nie uogólniać ;)

Data: 2013-05-30 11:54:32
Autor: JoteR
kontrola kosztów w Play

"krzysztofsf" napisał:

[...]

Było się od razu pożalić, co to za abonament [*], a nie uogólniać ;-)

[*] - jaki jest sens kupować abonament, do którego trzeba dodatkowo dopłacać, żeby móc pogadać a i tak strach paraliżuje język?

JoteR

Data: 2013-05-30 03:33:35
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
On 30 Maj, 11:54, "JoteR" <use...@interia.eu> wrote:
"krzysztofsf" napisa :

> Bylo sie pozalic, ze 'w moim abonamencie' a nie uog lnia ;)

By o si od razu po ali , co to za abonament [*], a nie uog lnia ;-)

[*] - jaki jest sens kupowa abonament, do kt rego trzeba dodatkowo
dop aca , eby m c pogada a i tak strach parali uje j zyk?

Ja mam 120 minut i + 1 osoba na rodzinnej i  przez 1,5 roku jeszcze
nie przekroczylem.
200 minut dla mnie byloby za duzo, ale nie mniejszych pakietow np. 100
minut za 5 zl.

Pamietam czasy 25 minut z naliczaniem minutowym...

Data: 2013-05-28 23:17:26
Autor: dizel
kontrola kosztów w Play
On Tue, 28 May 2013 12:57:23 -0700 (PDT), suryga@gmail.com wrote:

[...]

Na większość pakietów w play jest jakiś kod do sprawdzania, wystarczy
wpisać w szybkie wybieranie w telefonie i tyle.
Druga opcja to rejestracja numeru w play24, tam sam możesz sprawdzać
stan pakietu i ewentualnie go aktywować jeśli masz też numer w play to
w play24 ustawiasz go jako ten na który mają przychodzić smsy i tyle.
Czyli można zrobić tak że masz 2 numery w play24 nawet jak na innym
numerze aktywujesz jakiś pakiet (wtedy przychodzi sms z kodem)  to i
tak przyjdzie na ten numer który jest wpisany jako ten do odbioru.
Bardzo wygodne rozwiązanie bo można zdalnie,  bez problemu zarządzać
kilkoma numerami.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-28 22:31:38
Autor: suryga
kontrola kosztów w Play

Na większość pakietów w play jest jakiś kod do sprawdzania, wystarczy wpisać w szybkie wybieranie w telefonie i tyle.

kod *101# powie mi ile mam do zapłacenia poza abonamentem ja chce wiedzieć ile JESZCZE mam minut do wygadania w ramach abonamentu

[...]
 Rozumiem że mogę z poziomu www zarządząć kontami i sprawdzać stany itd.
I tak mam zrobione.
Ale to nie rozwiązuje problemu.

Pytanie Jak osobą 60+ przy użyciu maksymalnie dwóch klawiszy w najprostszym telefonie ma sprawdzić ile minut w ramach abonamentu przegadała lub ma do przegadania. Najfajniejsza byłoby jak w prepaidach że po rozmowie przychodzi sms "zostało ci xxx zł"

Data: 2013-05-29 08:00:42
Autor: Budzik
kontrola kosztów w Play
Osobnik posiadający mail suryga@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Podziel sobie kwote przez bodaj .29 zł i bedziesz miał ilośc minut.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2013-05-29 08:34:04
Autor: JoteR
kontrola kosztów w Play
<suryga@gmail.com> napisał:

kod *101# powie mi ile mam do zapłacenia poza abonamentem
ja chce wiedzieć ile JESZCZE mam minut do wygadania w ramach abonamentu

Inne kody podadzą inne informacje, szczególnie *105# i *109#. Widzę, że nie tylko "osoby 60+" mogą mieć problem z
ogarnięciem informacji podanych na tacy w regulaminie. Przeczytałeś go w ogóle?

Pytanie Jak osobą 60+ przy użyciu maksymalnie dwóch klawiszy

"Osoba 60+", wbrew obiegowym opiniom prezentowanym z lubością na tej grupie, nie jest zazwyczaj dotknięta Alzhaimerem oraz Parkinsonem i znakomicie sobie poradzi z użyciem nawet 4 klawiszy, zwłaszcza jeśli ktoś jej podpowie, co i w jakiej kolejności ma wciskać. Podpowiedz jej, a "dalej Pinokio idzie sam".

JoteR

Data: 2013-05-29 10:09:01
Autor: $heikh el $hah
kontrola kosztĂłw w Play
W dniu 2013-05-29 07:31, suryga@gmail.com pisze:
Pytanie Jak osobą 60+ przy użyciu maksymalnie dwóch klawiszy w najprostszym telefonie ma sprawdzić ile minut w ramach abonamentu przegadała lub ma do przegadania.

Stoper + długopis + notatnik + kalkulator?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-29 11:43:17
Autor: dizel
kontrola kosztów w Play
On Tue, 28 May 2013 22:31:38 -0700 (PDT), suryga@gmail.com wrote:

[...]

Jeśli wiesz jakie pakiety ma sprawdzać to poszukaj do nich kodów, jak
ci się nie chce szukać to podaj tu na grupie jaka taryfa to ci podam
kody.
W telefonach nawet tych prostych jest usługa proste wybieranie,
dodajesz dany kod na sprawdzenie stanu pakietu do książki potem
dodajesz do prostego wybierania pod dowolny klawisz w telefonie i
tyle. Wtedy wystarczy dłużej przytrzymać dany klawisz i uruchomi się
sprawdzenie danego pakietu jaki jest przypisany do danego klawisza
(mowa oczywiście o klawiszach od 2-9). Myślę że dla starszej osoby
odblokowanie telefonu i wciśnięcie jednego klawisza nie będzie
problemem. Już prościej tego się nie da zrobić.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-29 08:40:09
Autor: suryga
kontrola kosztów w Play

Jeśli wiesz jakie pakiety ma sprawdzać to poszukaj do nich kodów, jak
ci się nie chce szukać to podaj tu na grupie jaka taryfa to ci podam
kody.

Znlazłem tylko to :
http://www.play.pl/uslugi/play24menu-- -zarzadzanie-kontem-krotkim-kodem/

ale żaden z tych kodów nie mówi ile minut zostało do wykorzystania.

Mama ma S w Playu+ pakiet 200 minut.

Data: 2013-05-29 19:30:05
Autor: dizel
kontrola kosztów w Play
On Wed, 29 May 2013 08:40:09 -0700 (PDT), suryga@gmail.com wrote:

[...]

Niestety przeszukałem stronę play i regulaminy i nic na ten temat nie
ma. Albo te 200 minut jest przeliczane kwotowo i można to sprawdzić
normalnie pod *101# czyli pakiet kwotowy, nie liczba minut, trzeba by
wtedy podzielić przez  cenę minuty w tej taryfie.
W dodatkowych pakietach znalazłem kod *105#, może zadziała.
Ewentualnie niech się ktoś wypowie kto ma tą taryfę bo ciężko to
znaleźć, ale w regulaminie pisze o pakiecie złotówek.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-29 11:15:36
Autor: suryga
kontrola kosztów w Play

normalnie pod *101# czyli pakiet kwotowy, nie liczba minut, trzeba by
Pokazuje saldo z faktury czyli minimum kwote abonamentu + ewentualne
W dodatkowych pakietach znalaz�em kod *105#, mo�e zadzia�a.
Bingo Dziękuje Bardzo za podpowiedź
Pozdrawiam

Data: 2013-05-29 23:42:42
Autor: suryga
kontrola kosztów w Play
W dniu środa, 29 maja 2013 20:15:36 UTC+2 użytkownik sur...@gmail.com napisał:
> [...]
Pokazuje saldo z faktury czyli minimum kwote abonamentu + ewentualne > W dodatkowych pakietach znalaz�em kod *105#, mo�e zadzia�a.

Oj coś nadal nie jest OK (Mam M-ke)

Pod kodem *105# mogę sprawdzić stan konta dla pozycji "Minuty do wszystkich" (aktualizujesię po każdej rozmowie).
Ale niestety nie pokazuje(nie dodaje do całości) "Minuty w abonamencie"..

Data: 2013-05-30 10:48:43
Autor: dizel
kontrola kosztów w Play
On Wed, 29 May 2013 23:42:42 -0700 (PDT), suryga@gmail.com wrote:

[...]

Nie wiem czy o to Ci chodzi ale te pakiety są pod innymi kodami i
raczej nie ma opcji żeby się jakoś sumowały. Po prostu minuty do
wszystkich są pod innym kodem, a pakiet złotówek pod innym.
Zresztą w cenniku oferty formuła jest wyszczegółnione jak schodzą
środki:
1. Minuty, wiadomości sms/mms przyznane w wyniku uczestnictwa w
ofertach promocyjnych. Czyli w twoim przypadku to pod *105#
2. Minuty, sms/mmsy przyznawane w ramach pakietu złotówek. Czyli to
pod *101#
3. Jednostki poza abonamentem zgodnie z cennikiem.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-29 12:09:57
Autor: $heikh el $hah
kontrola kosztĂłw w Play
W dniu 2013-05-29 11:43, dizel pisze:
Jeśli wiesz jakie pakiety ma sprawdzać to poszukaj do nich kodów, jak
ci się nie chce szukać to podaj tu na grupie jaka taryfa to ci podam
kody.

A może mnie ktoś oświecić, jakie to niby pakiety są?
Miałem wcześniej abo w Play i nie przypominam sobie.
Teraz w Orange mam darmowe w sieci, na jeden stacjonarny, no i minuty z abonamentu. No i jeden kod mi pokazuje wykorzystanie środków (minut, bo MB niestety nie) co do sekundy i oczywiście kwotę przekroczenia.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-30 00:20:30
Autor: animka
kontrola kosztĂłw w Play
W dniu 2013-05-29 12:09, $heikh el $hah pisze:
[...]

Ile masz minut w abonamencie? Bo ja miałam tylko 30 za 39 zł plus internet 5 zl, no i tak strasznie się z tym męczyłam.
Teraz mam dużo minut w Play-u za 29 zł plus stacjonatne za 10 zł (gadanie bez ograniczeń). Zostaje mi teraz dużo minut, bo najczęściej odwalam rozmowy na stacjonarne (jak ktoś ma).

--
animka

Data: 2013-05-30 04:19:36
Autor: $heikh el $hah
kontrola kosztĂłw w Play
W dniu 2013-05-30 00:20, animka pisze:
Ile masz minut w abonamencie?

250 min i 500 MB za 54 zł. Pantera II.
Minut w zupełności mi wystarcza, a i tych MB też, bo właściwie służą tylko do map/gps. Umowa podpisana rok temu.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-30 00:16:33
Autor: animka
kontrola kosztĂłw w Play
[...]

Wykorztsrane minuty aktualizują po godz 24:00.

--
animka

Data: 2013-05-30 01:00:16
Autor: animka
kontrola kosztĂłw w Play
W dniu 2013-05-30 00:16, animka pisze:
[...]

Wykorzystane minuty aktualizują po godz 24:00.

--
animka

Data: 2013-05-29 17:34:20
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
On 29 Maj, 07:31, sur...@gmail.com wrote:

[...]

Najsensowniejsze jest, zebys logowal sie na konto w Play poprzez www
raz w tygodniu i podawal Mamie stan minut. Nie wymaga to prz logowaniu
wpisywania sms uwierzytelniajacego - przynajmniej ja nie potrzebowalem
nigdy do samego podgladu danych i limitow przy internecie Play

W "starych" nokiach byly liczniki czasu rozmow, ktore mozna bylo co
miesiac resetowac, dla androida np. nie widze takiej funkcjonalnosci.

Data: 2013-05-30 06:58:27
Autor: Michal Tyrala
kontrola kosztĂłw w Play
On Wed, 29 May 2013 17:34:20 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:
 W "starych" nokiach byly liczniki czasu rozmow, ktore mozna bylo co
 miesiac resetowac, dla androida np. nie widze takiej funkcjonalnosci.

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.ub0r.android.callmeter

Nawet są ładne konfigurowalne widgety :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-05-30 01:06:45
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
On 30 Maj, 08:58, Michal Tyrala <wie...@bdm.com.pl> wrote:
> [...]
>  W "starych" nokiach byly liczniki czasu rozmow, ktore mozna bylo co
>  miesiac resetowac, dla androida np. nie widze takiej funkcjonalnosci..

Nawet s adne konfigurowalne widgety :-)

Dziekuje - dodalem do pobrania.

Szukalem dla "liczniki czasu  rozmów' itp....

Data: 2013-05-30 04:08:57
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
> [...]
>  W "starych" nokiach byly liczniki czasu rozmow, ktore mozna bylo co
>  miesiac resetowac, dla androida np. nie widze takiej funkcjonalnosci..

Zainstalowalem - dane archiwalne ladnie przeliczyl 3 miesiace wstecz.
Poobserwuje na biezaco, ale zapowiada sie na swietna aplikacje.
Nie udalo mi sie tylko rozdzielic naliczania danych dla polaczen z
wifi i gsm, ale i tak jest swietnie :)

Data: 2013-05-30 19:15:57
Autor: Michal Tyrala
kontrola kosztĂłw w Play
On Thu, 30 May 2013 04:08:57 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:
 Nie udalo mi sie tylko rozdzielic naliczania danych dla polaczen z
 wifi i gsm, ale i tak jest swietnie :)

Ja się jemu przygladalem jak goscie od 3G Watchdoga oszaleli z pamiecia,
wiec chyba się toto dawalo jednak jakos rozdzielic...

Data: 2013-05-31 22:28:47
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
On 30 Maj, 21:15, Michal Tyrala <wie...@bdm.com.pl> wrote:
On Thu, 30 May 2013 04:08:57 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:
>  Nie udalo mi sie tylko rozdzielic naliczania danych dla polaczen z
>  wifi i gsm, ale i tak jest swietnie :)

Ja si jemu przygladalem jak goscie od 3G Watchdoga oszaleli z pamiecia,
wiec chyba si toto dawalo jednak jakos rozdzielic...

Ciekawostka.... Nie jest w stanie zmierzyc aero2 wykorzystywanego z
routera poprzez wifi  - chyba za male pakiety - nie pokazuje zadenego
transferu i nie wiidac nic w logach.

Data: 2013-05-29 15:48:51
Autor: ZeN
kontrola kosztów w Play
[...]

To może zainstaluj jakąś aplikację...
Na Symbiana jest Touch Balance - umożliwia ciągłe wyświetlanie na ekranie potrzebnych informacji o pozostałych minutach czy kwocie...

ZeN

Data: 2013-05-31 20:13:20
Autor: Justyna Vicky S.
kontrola kosztów w Play

Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Mam taryfę M (400 minut) w play i korzystam z kodów:
*101# - stan niezapłaconych faktur

*102# stan dodatkowych minut
*105# stan dodatkowych sms-ów

Pod powyższymi dwoma kodami jest tylko część pakietu. Reszta pod kodem poniżej:

*111*54*5# stan pozostałych w abonamencie minut wymiennych na sms/mms w
stosunku 1:1:1
Najczęściej koszystam z tego ostatniego. Jak zbliża się do 0 to znaczy, że
już kończą mi się minuty abonamentowe i lada moment przekroczę założone
koszty

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.

kontrola kosztów w Play