kontrola kosztów w Play

Data: 2013-05-28 22:19:43
Autor: JoteR
kontrola kosztów w Play
<suryga@gmail.com> napisał:

Kupiłem abonament w Play dla mamy.
Mama boi się że przkroczy pakiet i dlatego nie dzwoni

Większe straty ponosi nie dzwoniąc, niż przekraczając abonament.
Przypominam, że teraz koszt minuty w abonamencie i poza nim jest cennikowo taki sam - 19 gr./min. Majątku rozmawiając raczej nie straci, podobnie jak na niekontrolowanych transmisjach danych.

Pan w Play powiedział że nie można zrobić limitu po którym telefon "nie działa"

Zełgał. Taki limit jest przypisany do każdego abonamentu i można go sprawdzić na Play24.
U mnie, odkąd pamiętam, zawsze wynosił 1000 PLN, niezależnie od wysokości abonamentu.

Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

Nie, prostego nie ma.
Każdy z nich wymaga interakcji użytkownika.
Zarówno wystukanie *101#, jak i np. to
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.play.play24m
Przykro mi.

JoteR

Data: 2013-05-29 15:55:13
Autor: ZeN
kontrola kosztów w Play
W dniu 2013-05-28 22:19, JoteR pisze:

Zełgał. Taki limit jest przypisany do każdego abonamentu i można go
sprawdzić na Play24.
U mnie, odkąd pamiętam, zawsze wynosił 1000 PLN, niezależnie od
wysokości abonamentu.

to akurat służy do czego innego:

[...]Limit kredytowy to wartość salda niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem (z VAT), po przekroczeniu której Play może: żądać wpłaty kaucji i/lub zablokować możliwość wykonywania aktywności, za które opłata nie jest pobierana z abonamentu i/lub zaprzestać świadczenia usługi roamingu. W sprawie podwyższenia limitu kredytowego należy kontaktować się z Obsługą Klienta Play. [...]

ZeN

Data: 2013-05-29 17:16:44
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
On 28 Maj, 22:19, "JoteR" <use...@interia.eu> wrote:
<sur...@gmail.com> napisał:

> [...]

Większe straty ponosi nie dzwoniąc, niż przekraczając abonament.
Przypominam, że teraz koszt minuty w abonamencie i poza nim jest cennikowo

Pakiet 200 minut za 10 zl w formule S  - ni cholery nie  chce mi wyjsc
19 gr. za minute.

Data: 2013-05-30 10:54:50
Autor: JoteR
kontrola kosztów w Play
"krzysztofsf" napisał:

[...]

W wistującym poście nie było ani słowa o tym, że to Formuła S.
W moim abonamencie Formuła M jest tak, jak napisałem
Skoro więc abonament twojej mamy nie zawiera "darmowych" minut, to w zasadzie co chcesz kontrolować? Bo ten dodatkowy płatny pakiet (podobnie jak inne) można sprawdzić poprzez podany już tu kilkukrotnie *105#.
http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-FORMULA-dla-e-shop-20012013.pdf
punkt II ust. 7 h)
Naprawdę, "osoba 60+" da sobie z tym spokojnie radę.

JoteR

JoteR

Data: 2013-05-30 02:28:44
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
On 30 Maj, 10:54, "JoteR" <use...@interia.eu> wrote:
"krzysztofsf" napisał:

> [...]

W wistującym poście nie było ani słowa o tym, że to Formuła S..
W moim abonamencie Formuła M jest tak, jak napisałem

Bylo sie pozalic, ze 'w moim abonamencie' a nie uogólniać ;)

Data: 2013-05-30 11:54:32
Autor: JoteR
kontrola kosztów w Play

"krzysztofsf" napisał:

[...]

Było się od razu pożalić, co to za abonament [*], a nie uogólniać ;-)

[*] - jaki jest sens kupować abonament, do którego trzeba dodatkowo dopłacać, żeby móc pogadać a i tak strach paraliżuje język?

JoteR

Data: 2013-05-30 03:33:35
Autor: krzysztofsf
kontrola kosztów w Play
On 30 Maj, 11:54, "JoteR" <use...@interia.eu> wrote:
"krzysztofsf" napisa :

> Bylo sie pozalic, ze 'w moim abonamencie' a nie uog lnia ;)

By o si od razu po ali , co to za abonament [*], a nie uog lnia ;-)

[*] - jaki jest sens kupowa abonament, do kt rego trzeba dodatkowo
dop aca , eby m c pogada a i tak strach parali uje j zyk?

Ja mam 120 minut i + 1 osoba na rodzinnej i  przez 1,5 roku jeszcze
nie przekroczylem.
200 minut dla mnie byloby za duzo, ale nie mniejszych pakietow np. 100
minut za 5 zl.

Pamietam czasy 25 minut z naliczaniem minutowym...

kontrola kosztów w Play