Data: 2013-05-31 20:13:20 | |
Autor: Justyna Vicky S. | |
kontrola kosztów w Play | |
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:a59da982-1cdd-4975-bcff-7b7f9c757e28googlegroups.com... Kupiłem abonament w Play dla mamy. Mama boi się że przkroczy pakiet i dlatego nie dzwoni. Pan w Play powiedział że nie można zrobić limitu po którym telefon "nie działa" Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta??? Mam taryfę M (400 minut) w play i korzystam z kodów: *101# - stan niezapłaconych faktur *102# stan dodatkowych minut *105# stan dodatkowych sms-ów Pod powyższymi dwoma kodami jest tylko część pakietu. Reszta pod kodem poniżej: *111*54*5# stan pozostałych w abonamencie minut wymiennych na sms/mms w stosunku 1:1:1 Najczęściej koszystam z tego ostatniego. Jak zbliża się do 0 to znaczy, że już kończą mi się minuty abonamentowe i lada moment przekroczę założone koszty Pozdrawiam, Justyna Vicky S. |
|