kontrola kosztów w Play

Data: 2013-05-31 20:13:20
Autor: Justyna Vicky S.
kontrola kosztów w Play

Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości
Kupiłem abonament w Play dla mamy.
Mama boi się że przkroczy pakiet i dlatego nie dzwoni.

Pan w Play powiedział że nie można zrobić limitu po którym telefon "nie
działa"

Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

Mam taryfę M (400 minut) w play i korzystam z kodów:
*101# - stan niezapłaconych faktur

*102# stan dodatkowych minut
*105# stan dodatkowych sms-ów

Pod powyższymi dwoma kodami jest tylko część pakietu. Reszta pod kodem poniżej:

*111*54*5# stan pozostałych w abonamencie minut wymiennych na sms/mms w
stosunku 1:1:1
Najczęściej koszystam z tego ostatniego. Jak zbliża się do 0 to znaczy, że
już kończą mi się minuty abonamentowe i lada moment przekroczę założone
koszty

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.

kontrola kosztów w Play