kontrola pasazerow

Data: 2020-10-20 22:23:15
Autor: PiteR
kontrola pasazerow
in <news:5c3dd134$0$514$65785112news.neostrada.pl>
user J.F. pisze tak:

Niedawno bylo to
https://www.radiozet.pl/Podroze-Radia-ZET/44-latek-przylecial-do-Po
lski-na-paszporcie-dziecka.-Szokujace-ze-nikt-tego-nie-zauwazyl "44-letni mężczyzna wybrał się w podróż liniami Wizzair z
Birmingham do Polski. Nikt z obsługi lotniska w Wielkiej Brytanii
nie zauważył, że pasażer posługuje się zabranym przez przypadek
paszportem... swojego kilkuletniego pasierba. "

teraz slysze, ze Polak wracajac z UK pomylil samoloty i polecial
na Malte ... a przeciez kontroluja bilety przy odprawie ...

J.

Pasażerka pomyliła samoloty. Zamiast do Hiszpanii poleciała do Kijowa

Wejście na pokład samolotu lecącego do Hiszpanii 18 października odbywało się przy bramce nr 44, a podróżna omylnie znalazła się przy bramce z numerem 54. Karta kobiety została zeskanowana jak gdyby nigdy nic i nikt z obsługi nawet się nie zorientował, że pasażerka wsiada nie do tej maszyny. Została wpuszczona do Boeinga 737 irlandzkiej linii i nieświadoma poleciała do Ukrainy.

- Mój bilet był sprawdzany kilka razy, a na pokładzie spytałam nawet obsługę, kiedy dolecimy do Walencji. Powiedziano mi, że lot zajmie 2 godziny i 15 minut - mówiła Inka Fileva w rozmowie z Daily Star.

https://turystyka.wp.pl/pasazerka-pomylila-samoloty-zamiast-do-
hiszpanii-poleciala-do-kijowa-6566631201602208a

https://tinyurl.com/y3zkeape

--
Piter

człowiek chciał być królem planety