kontrola stanu technicznego

Data: 2013-11-03 11:10:27
Autor: MadMan
kontrola stanu technicznego
Dnia Sun, 3 Nov 2013 11:07:47 +0100, mappl napisał(a):

W jaki sposób policjant kontroluje stan techniczny samochodu? Zaciekawiło mnie to z uwagi na informacje w mediach dotyczące akcji znicz i zabrane dowody rejestracyjne kierowcom jadącym niesprawnymi pojazdami. Jaka mogła to być niesprawność? Wzrokowe sprawdzenie zbieżności? Sprawdzenie siły hamowania przy pomocy węchu?

Niesprawny ręczny, niesprawne oświetlenie, gęsty dym z wydechu
(czarny/niebieski) - tyle na szybko mi przychodzi do głowy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-11-03 11:22:29
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-11-03 11:10, MadMan pisze:
[...]

Mają prawo chwycić za kierownicę i poruszać. W "Uwaga Pirat" pokazali kiedyś gościa, któremu w starym szrocie kierownica miała ćwierć obrotu luzu. To ewidentnie świadczy o niesprawności auta.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

kontrola stanu technicznego